eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie01.01.2017 - 31.12.2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-03

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie: 01.01.2017 - 31.12.2019 r.
Numer ogłoszenia: 152954 - 2016; data zamieszczenia: 03.11.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gorzowie Wlkp., ul. Dąbrowskiego 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7330 780, faks 95 7330 715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie: 01.01.2017 - 31.12.2019 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń i otoczenia budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dąbrowskiego 13 w okresie: 01.01.2017 - 31.12.2019 r. 2. Sprzątanie obejmuje: a) obiekt dwupiętrowy oraz pomieszczenia usytuowane w piwnicy i na poddaszu o łącznej powierzchni ok. 5.536 m2 ; b) teren otaczający budynek (parking, chodniki, schody, podjazdy) o łącznej powierzchni ok. 3.500 m2;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH TECH-DOM sp. j. Michalik, ul. Staszica 1 F, 66-400 Gorzów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 414000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 539992,44

  • Oferta z najniższą ceną: 539992,44 / Oferta z najwyższą ceną: 994982,76

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zapytanie o cenę - art. 70 Zamawiający może udzielić zamówienia trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Kryteria do zastosowania tego trybu zostały spełnione. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego (chodniki i parking). Jest to usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych. Są to usługi bieżącego użytku służące utrzymaniu w czystości pomieszczeń i otoczenia obiektu. Zamawiający zamawia usługę standardową nie stawiając specjalnych wymogów, na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.