Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Kielce: Wykonanie robót związanych wymianą instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej, w budynkach administracyjno-biurowym i laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 152958 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Ks. Piotra Ściegiennego 205/1, 25-116 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3616843, fax 041 3616853.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych wymianą instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej, w budynkach administracyjno-biurowym i laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót związanych wymianą instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej, w budynkach administracyjno-biurowym i laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy spełniają następujące warunki szczegółowe: a wskażą na kierownika robót budowlanych osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacji sanitarnych i CO bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem członkostwa ww. osoby we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.) b wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 roboty odpowiadającej swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w jednostkach typu: szpitale, przychodnie, laboratoria. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; dokument nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy indywidualnie; dokument nr 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dokument nr 5 - Dokumenty uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacji sanitarnych i CO osób wskazanych w dokumencie nr 3 oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; dokument nr 6 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto) w jednostkach typu: szpitale, przychodnie, laboratoria; z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota; dokument nr 7 - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, jeżeli powyższy fakt nie wynika bezpośrednio z treści załączonych dokumentów lub polisy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach ul. Ks. P. Ściegiennego 205, 25-116 Kielce tel. (041) 362-14-39 (sekretariat) fax. (041) 361-68-53.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach ul. Ks. P. Ściegiennego 205, 25-116 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Krasickiego w Mosinie
- Remont korytarza oraz 4 toalet na 2 piętrze pawilonu E w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.