To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Poznań: Usługa wsparcia dla oprogramowania VMware vSphere
Numer ogłoszenia: 152966 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100154 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia dla oprogramowania VMware vSphere.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia dla oprogramowania VMware vSphere, które jest użytkowane przez Zamawiającego. Usługa wsparcia świadczona będzie przez okres 1 roku od daty potwierdzenia rozpoczęcia świadczenia usługi. Świadczenie usługi rozpocznie się w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiającemu przysługuje nielimitowana liczba zgłoszeń żądania wsparcia. Usługa zgłaszania żądania wsparcia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 7.00 - 19.00. Docelowy czas odpowiedzi na zgłoszenie żądania wsparcia: a. 4 godziny robocze dla zgłoszeń obejmujących zdarzenia o wpływie na poziomie 1, b. 8 godzin roboczych dla zgłoszeń obejmujących zdarzenia o wpływie na poziomie 2, c. 12 godzin roboczych dla zgłoszeń obejmujących zdarzenia o wpływie na poziomach 3 lub 4.; Opis klasyfikacji wpływu zdarzenia: a. Wpływ na poziomie 1 oznacza, że serwer produkcyjny lub inny system o kluczowym znaczeniu jest niedostępny i nie jest dostępne obejście problemu. Stan ten charakteryzuje w szczególności: 1) wszystkie lub znaczna część danych o kluczowym znaczeniu jest istotnie narażona na utratę lub uszkodzenie, 2) wystąpiła niedostępność kluczowych usług, 3) procesy biznesowe uległy poważnemu zakłóceniu. b. Wpływ na poziomie 2 oznacza, że ważna funkcjonalność systemu jest ciężko upośledzona. Stan ten charakteryzuje w szczególności: 1) operacje mogą być kontynuowane w ograniczonym zakresie, jednakże wydajność (productivity) w dłuższym okresie jest zagrożona, 2) osiągnięcie głównych celów jest zagrożone, w przypadku instalacji bieżących i przyrostowych, 3) dostępne jest tymczasowe obejście problemu. c. Wpływ na poziomie 3 oznacza częściową, nie krytyczną utratę funkcjonalności Oprogramowania. Stan ten charakteryzuje w szczególności: 1) działanie niektórych komponentów jest upośledzone, ale użytkownicy mogą nadal korzystać z oprogramowania, 2) osiągnięcie początkowo założonych celów jest nieznacznie zagrożone. d. Wpływ na poziomie 4 odnosi się do ogólnych pytań z zakresu użytkowania, kwestii kosmetycznych, w tym błędów w dokumentacji Oprogramowania. Żądania wsparcia zgłaszane będą przez Zamawiającego telefonicznie lub przez stronę web.Wykonawca wskaże numer telefonu i adres strony Web dedykowane do przyjmowania zgłoszeń. Odpowiedzi na zgłoszenia Zamawiającego realizowane będą na wskazany przez Zamawiającego numer telefonu lub adres poczty elektronicznej. Wykonawca gwarantuje dostęp do aktualnej dokumentacji, bazy wiedzy i forum dyskusyjnego poprzez stronę producenta Oprogramowania. W ramach świadczonej usługi oraz posiadanych przez Zamawiającego licencji, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp poprzez stronę web producenta Oprogramowania do nowych wersji Oprogramowania oraz możliwość ich użycia (pobrania, zainstalowania, użytkowania). W ramach świadczonej usługi oraz posiadanych przez Zamawiającego licencji, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp poprzez stronę web producenta Oprogramowania do aktualizacji użytkowanej przez Zamawiającego wersji Oprogramowania oraz możliwość jej użycia (pobrania, zainstalowania, użytkowania). W ramach świadczonej usługi oraz posiadanych przez Zamawiającego licencji, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp poprzez stronę web producenta Oprogramowania do kluczy licencyjnych bieżącej i nowych wersji Oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Engave Sp. z o.o., Ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79696,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89162,70
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95424,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.