eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH ORAZ ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Wejherowo: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH ORAZ ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ
Numer ogłoszenia: 152992 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 261251621, faks 261251787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, MATERIAŁÓW GOSPODARCZYCH ORAZ ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY OSOBISTEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, materiałów gospodarczych oraz środków do utrzymania higieny osobistej dla 18. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na siedme zadań. Dostarczone środki muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2015 roku. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Wykonawca może zaoferować narzędzia równoważne o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykonać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykonać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykonać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykonać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykonać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kartę charakterystyki zgodnie z Ustawą z dnia 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i mieszaninach /Dz. U. Nr 63 poz.322 z późniejszymi zmianami, a wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z ofertą karty charakterystyki preparatów chemicznych, zawierającego następujące dane: nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji, skład i informacje o składnikach, identyfikacja zagrożeń, pierwsza pomoc, postępowanie w przypadku pożaru postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska, postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, informacja o środkach ochrony indywidualnej wlaściwości fizyko-chemiczne, stabilność i reaktywność, informacje toksykologiczne, informacje ekologiczne, postępowanie z odpadami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają, za pisemną zgodą Zamawiającego, zmianę określonego producenta oraz marki i/lub typu przedmiotu umowy, wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, w sytuacji zaprzestania jego produkcji, dystrybucji lub wycofania tych produktów z obrotu, o ile nie powoduje to wzrostu wartości umowy, a parametry techniczne zaoferowanego wyrobu są nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 WEJHEROWO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 10:00, miejsce: KANCELARIA JAWNA 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 WEJHEROWO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI I SPRZĘT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI I SPRZĘT DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPAKOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPAKOWANIA DLA SŁUZBY ŻYWNOSCIOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WORECZKI DO PRZECHOWYWANIA PRÓBEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORECZKI DO PRZECHOWYWANIA PRÓBEK DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRODUKTY ESTETYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRODUKTY ESTETYCZNE DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA INFRASTRUKTURY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.