Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Warszawa: Wykonywanie obsługi serwisowej kserokopiarek eksploatowanych w jednostkach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 152997 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-05, fax 022 877-23-86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obsługi serwisowej kserokopiarek eksploatowanych w jednostkach Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacje oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów kserokopiarek (łącznie we wszystkich zadaniach - 42 szt. kserokopiarek)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w szczególności: a) Wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - usługi konserwacji i napraw kserokopiarek w każdym zadaniu na które składana jest oferta (marki określonej w danym zadaniu; w zadaniu nr 1 - co najmniej marki CANON) dla co najmniej 3 odbiorców przez okres co najmniej 12 miesięcy dla każdego z tych odbiorców, b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą min. 24 miesięczne doświadczenie w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek (marki określonej w zadaniu, na które składana jest oferta; w zadaniu nr 1 - co najmniej marki CANON) oraz kwalifikacje zawodowe do realizacji zamówienia (zadania na które składana jest oferta), tj. przeszkolenie techniczne producenta, autoryzowanego przedstawiciela producenta lub Wykonawcy w zakresie serwisu marki kserokopiarek wymienionych w zadaniu, na które składana jest oferta (w zadaniu nr 1 - co najmniej marki CANON), c) Wykonawca dysponuje sprawnie działającymi kserokopiarkami zastępczymi o parametrach nie gorszych niż określone w zadaniu, na które składana jest oferta (co najmniej 1 szt. dla każdego zadania, na które składana jest oferta), które przekaże do dyspozycji Zamawiającego w jego siedzibie, do czasu zakończenia napraw powierzonych urządzeń. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie formularza oferty oraz złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza oferty). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 2 do formularza oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający informacje na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3 do formularza oferty). 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4 do formularza oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. tj. cena ryczałtowa usług konserwacyjnych; cena części zamiennych (z wykazu części zamiennych) - 40
- 3. cena roboczogodziny naprawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa (budynek nr 9, pokój nr 5; tel. 022 532-61-17)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa (budynek nr 9, pokój nr 5)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 31 szt. kserokopiarek marki CANON i 1 szt. kserokopiarki marki DEVELOP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 2 szt. kserokopiarek marki MITA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 2 szt. kserokopiarek marki PANASONIC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 2 szt. kserokopiarek marki TOSHIBA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 1 szt. kserokopiarki marki LANIER.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja oraz bieżące naprawy, w tym: wymiana zużytych lub zepsutych części, podzespołów, zespołów, elementów 3 szt. kserokopiarek marki KONICA MINOLTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.