eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowę toalet i boksu pobierania krwi w budynku C Szpitala im. J.Jonstona, 59-300 Lubin ul. Bema 5, nr ewidencyjny gruntu 1/5, obręb 5



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wrocław: Przebudowę toalet i boksu pobierania krwi w budynku C Szpitala im. J.Jonstona, 59-300 Lubin ul. Bema 5, nr ewidencyjny gruntu 1/5, obręb 5
Numer ogłoszenia: 153014 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę toalet i boksu pobierania krwi w budynku C Szpitala im. J.Jonstona, 59-300 Lubin ul. Bema 5, nr ewidencyjny gruntu 1/5, obręb 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa toalet oraz remont boksu oddawania krwi. Zakres robót remontowych obejmuje: demontaż; - istniejących instalacji w toaletach; - posadzek, okładzin ścian i wyposażenia sanitarnego w toaletach; - części ścian działowych w toaletach; - posadzek w boksie; - drzwi; -wymurowanie ścian działowych w przebudowanych toaletach; -montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V; -montaż instalacji wody sanitarnej; -montaż kanalizacji sanitarnej; i-nstalacja centralnego ogrzewania; montaż drzwi; montaż ścianki z laminatu HPL; -ułożenie płytek w toaletach; - podłoga: płytki gresowe gat. I na kleju; - ściany: płytki ceramiczne ścienne do wysokości drzwi h=2.00m÷2.10 m, płytki ceramiczne ścienne w gatunku I, mocowane na kleju wodoodpornym, elastycznym, wszystkie naroża wykończone listwami PCV; - ułożenie płytek w boksie pobierania krwi: - podłoga: płytki gresowe gat. I na kleju; - ściany: płytki ceramiczne ścienne do wysokości stropu, płytki ceramiczne ścienne w gatunku I, mocowane na kleju wodoodpornym, elastycznym, wszystkie naroża wykończone listwami PCV; - wykonanie: - wymurowanie ścianek działowych; - tynków zwykłych; - montaż stolarki budowlanej; - robót malarskich; - przygotowanie podłoża na istniejących ścianach wewnętrznych i na posadzkach; - wykonanie tynku wewnętrznego np. ATLAS KB-TYNK (grubość 4mm);

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 45.21.51.48 - Sale zabiegowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.48 - Roboty budowlane w zakresie sal zabiegowych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełniających warunek w zakresie: -posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali min. 1 zadanie w zakresie przebudowy lub remontu odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty z podaniem daty i miejsca wykonania prac potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, -dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj. uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 100 000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą stosowne oświadczenia. 2. Zapoznają się z dokumentacją: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacja budowlana i złożą stosowne oświadczenia. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał w uzgodnionym terminie wizji lokalnej pomieszczeń i zapoznał się z miejscem przebudowy toalet i boksu oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dostępną w siedzibie Zamawiającego oraz w Oddziale Terenowym RCKiK w Lubinie ul. Bema 5. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie zaświadczenia potwierdzonego przez zamawiającego datę dokonania wizji pomieszczeń. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy- wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 36 ust. 4 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia- wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, d) dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 5 zostały wykonane należycie, e) polisa ubezpieczeniowa OC odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub inny dokument równoważny. W/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i w pkt. 5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 4 i w pkt 5 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zaakceptowany projekt umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul.Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, Dział Administracyjno- Gospodarczy, pok. S.4.05, III-piętro, fax: 071/328 17 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul.Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, sekretariat-pok. S.3.07A, II-piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.