To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-25
Oborniki: Remont II Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej w budynku B Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku.
Numer ogłoszenia: 153039 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104559 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont II Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej w budynku B Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont II Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej w budynku B Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku. Wspólny Słownik Zamówień: 45262690-4 - Remont starych budynków, 54530000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45000000-7 - Roboty budowlane, 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45443000-4 - Roboty elewacyjne, 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg, 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Przedmiotem zamówienia jest: Remont II Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej w budynku B Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku. Szczegółowy zakres robót został określony w następujących dokumentach (zgodnie ze wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ): - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót część A-F - załącznik nr 8 do SIWZ, - Przedmiar robót część A - D, - załącznik nr 9 do SIWZ, - Projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ, - rzuty A- H - załącznik nr 11 do SIWZ. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP oraz przepisami prawa polskiego obowiązującego w tym zakresie, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń w działalności szpitala. Na przedmiot umowy składa się zakres robót obejmujący (zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru Umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ): a. wykonanie robót rozbiórkowych i wywiezienie materiałów z demontażu, b. wymiana grzejników i instalacji c.o., c. wymiana kabin prysznicowych w łazienkach, d. odrestaurowanie drzwi. e. wykonanie instalacji internetowej i telewizyjnej, f. wykonanie wylewek na posadzce, położenie wykładzin PCV, gruntowanie i malowanie ścian, zgodnie z dokumentacją techniczną. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy gwarancji na roboty objęte niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z w/w opisem i na zasadach określonych we wzorze umowy. Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej t.j. - projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji technicznej Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz stosowania w szpitalnictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. Uzasadnienie wskazania preferencji dot. przedmiotu zamówienia (art. 29 ustawy Pzp) - Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia - podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości technicznej zapewniającej pełną sprawność technologiczną, techniczną i jakościową. Materiały użyte do wykonania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że ilekroć w dokumentacji technicznej jest mowa o budynkach B i E Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania zapisów dotyczących budynku B. Wykonawca weźmie pod uwagę tylko opis techniczny budynku B i robót w nim opisanym. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA: Ilekroć w niniejszym opisie lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszym opisie lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.32.00 - Instalowanie gazomierzy 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORLIKON Sp. z o.o., ul. Za Groblą 1, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 619903,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 677115,00
Oferta z najniższą ceną: 677115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 677115,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- Dzierżawa zbiornika kriogenicznego 3 tony na tlen medyczny ciekły wraz z parownicą i dostawą tlenu w autocysternach przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ w Obornikach - powtórka
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chrustowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.