eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa wraz z instalacją systemu monitorującego i obchodu wartowników dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Starogard Gdański: Dostawa wraz z instalacją systemu monitorującego i obchodu wartowników dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 153060 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. , Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5300799, faks 58 5300799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją systemu monitorującego i obchodu wartowników dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System monitorujący i obchodu wartowników: KAMERA IP MEGAPIKSELOWA - SZTUK 21 OBIEKTYW MEGAPIKSELOWY - SZTUK 21 SERWER REJESTRUJĄCY - SZTUK 1 SERWER STANOWISKA OCHRONY - SZTUK 1 SWITCH - SZTUK 7 MODEM VDSL2 - SZTUK 4 MEDIAKONWERTER ŚWIATŁOWODOWY- SZTUK 8 OBUDOWA RACK NA 14 KONWERTERÓW - SZTUK 1 PRZEŁĄCZNIK KVM - SZTUK 1 PRZYŁĄCZE KVM M-P15M, PS 2, 1,8 m - SZTUK 2 TELEWIZOR 32 - SZTUK 2 TELEWIZOR 24 - SZTUK 1 SZAFKA DYSTRYBUCYJNA 19 Z WYPOSAŻENIEM ŚWIATŁOWODOWYM - SZTUK 1 SZAFKA DYSTRYBUCYJNA 19 - SZTUK 2 SZAFA SERWEROWA 19 - SZTUK 1 ZASILACZ AWARYJNY RACK 19 - SZTUK 1 ZASILACZ AWARYJNY - SZTUK 6 SYSTEM OBCHODU WARTOWNIKÓW - 1 KOMPLET Wykonawca jest zobowiązany do instalacji oraz serwisu systemu monitorującego na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las. W zakres prac wchodzi: montaż szaf dystrybucyjnych w budynkach nr 4, 13 oraz 20a, montaż szafy serwerowej w budynku nr 21, wykonanie przyłączy zasilających dla montowanych szaf dystrybucyjnych i serwerowych, wykonanie niezbędnej dla uruchomienia systemu kamer megapikselowych IP instalacji sieci komputerowej w kategorii 5e FTP w budynkach nr 1, 4, 4a, 11, 12, 13, 14, 20a, 21 oraz wiatach i terenach zewnętrznych (wszystke punkty sieci LAN zostaną zakończone w puszkach natynkowych z modułami keystone KAT.5e ekranowanymi od strony kamer natomiast od strony punktów dystrybucyjnych na patchpanelach), wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy istniejącą szafą dystrybucyjną w budynku nr 4a, a centralną sterownią w budynku nr 4 za pomocą światłowodu co najmniej 6 włóknowego jednomodowego, wykonać montaż kamer w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, wykonać uruchomienie i konfigurację wszystkich elementów systemu monitoringu CCTV IP, przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi systemu dla 3 osób wskazanych przez zamawiającego, wykonywać przeglądy okresowe obejmujące czyszczenie kamer, regulację parametrów obrazu oraz konfigurację systemu przez okres 36 miesięcy od daty odbioru systemu nie rzadziej niż 1 (jeden) raz w miesiącu każdorazowo potwierdzając to w książce serwisowej. wykonać pomiary powykonawcze instalacji sieci strukturalnej i światłowodowej oraz udzielić na ich wykonanie minimum 20 letniej gwarancji systemowej, wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach papierowych oraz 1 elektronicznym Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez wykonawcę na przyszłym placu budowy Terminy wizji lokalnych dotyczących przedmiotu postępowania zostały wyznaczone na: 22.04.2013r. od godz. 9.00 do 14.00 24.04.2013r. od godz. 9.00 do 14.00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 44.32.20.00 - Akcesoria do okablowania 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą - aktualną Licencję Pracownika Technicznego II stopnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą - aktualną Licencję Pracownika Technicznego II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy . zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy. zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; W razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania czynności umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych. zmiana może dotyczyć wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starylas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stary Las 9, 83- 200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Stary LAs 9, 83- 200 Starogard Gdański, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.