Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Warszawa: Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu endoskopowego w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 153076 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej SOLEC , ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 625 22 31 wew. 129,293, faks 022 696 32 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmsolec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu endoskopowego w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu endoskopowego w podziale na zadania Zadanie nr 1 - balony, kosze do usuwania kamieni, papilotony - wielorazowego użytku Zadanie nr 2 - igła do tamowania krwawień i igła do obliteracji żylaków przełyku - wielorazowego użytku Zadanie nr 3 - kleszcze biopsyjne wielorazowego użytku Zadanie nr 4 - protezy do PŻW Zadanie nr 5 - sprzęt pomocniczy do endoskopów Zadanie nr 6 - pętle diatermiczne, heksagonalne, owalne zębate - wielorazowego użytku Zadanie nr 7 - zestaw do przeszkórnej gastrostomii jednorazowego użytku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonyh w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy osczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 okt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert. 7. Wykonawca złozy oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego świadectw potwierdzających dopuszczenie do obrotu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3 - Terminy dostaw - 4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmsolec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ Solec
Szpital na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93
Dział Zamówień Publicznych pokój nr P07.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - balony, kosze do usuwania kamieni, papilotony - wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - balony, kosze do usuwania kamieni, papilotony - wielorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Termuny dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - igła do tamowania krwawień i igla do obliteracji żylaków przełyku - wielorazowego uzytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - igła do tamowania krwawień i igla do obliteracji żylaków przełyku - wielorazowego uzytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - kleszcze biopsyjne wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - kleszcze biopsyjne wielorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - protezy do PŻW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - protezy do PŻW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stalości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - sprzęt pomocniczy do endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - sprzęt pomocniczy do endoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - pętle diatermiczne, heksagonalne, owalne zębate - wielorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - pętle diatermiczne, heksagonalne, owalne zębate - wielorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - zestaw do przzskórnej endoskopowej gastrostomii jednorazowego uzytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - zestaw do przzskórnej endoskopowej gastrostomii jednorazowego uzytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy - 6
- 3. Terminy dostaw - 4
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.