To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Radom: Dostawa urządzeń komputerowych, drukarek, oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu. Nr sprawy 42/2008
Numer ogłoszenia: 153129 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 105518 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych, drukarek, oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu. Nr sprawy 42/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, drukarek, oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. W Radomiu i jednostek policji podległych KWP zs. w Radomiu. Zestawy komputerowe, składać się muszą z podzespołów marek wskazanych w załącznikach nr1, nr 2, nr 3, nr 4 lub innych równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych co najmniej równych jak wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawców zestawów komputerowych składających się z podzespołów równoważnych , wykonawcy winni sporządzić wykaz produktów równoważnych zawierający: opis produktu równoważnego a w nim: nazwa oferowanego sprzętu i model. Opisane w załącznikach oprogramowanie nie może być zastąpione produktami równoważnymi. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w 1 dostawie w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar oraz zapewnić rozładunek zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu, zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59, w godzinach od 7.30 do godz. 15.00 w dni robocze. O terminie realizacji dostawy Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego nie później niż 24 godziny przed planowaną dostawą. Wykaz przedmiotów zamówienia zawierają załączniki nr 1, nr 2, nr3 i nr 4 do siwz i zamawiający żąda wypełnienia wszystkich pozycji w tych załącznikach. Wypełniony co najmniej jeden z w/w załączników jest częścią składową oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163833,94 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: załącznki nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
- TOPADVERT Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul. Jana Pawła II 35/9, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144749.74
- Oferta z najniższą ceną: 144749.74 / oferta z najwyższą ceną: 162855.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: załącznik nr2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ICom Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 51, 20-701 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4216.20
- Oferta z najniższą ceną: 4216.20 / oferta z najwyższą ceną: 5060.46
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: załącznik nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
- TOPADVERT Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul. Jana Pawła II 35/9, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1959.00
- Oferta z najniższą ceną: 1959.00 / oferta z najwyższą ceną: 2441.32
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: załącznik nr 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
TOPADVERT AGNIESZKA CZAPLICKA-WOROŻYŃSKA
- TOPADVERT Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul. Jana Pawła II 35/9, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12909.00
- Oferta z najniższą ceną: 12909.00 / oferta z najwyższą ceną: 15525.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.