Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Górno: Dostawa wraz z montażem 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno
Numer ogłoszenia: 153165 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Górno , Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3023018, faks 041 3023009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż 3 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby szkół na terenie gm. Górno. 1. Dostawa oraz montaż 1 kotła centralnego ogrzewania na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radlinie a) wymagane parametry: - kocioł miałowy z podajnikiem tłokowym o mocy cieplnej minimum 140 kW ze sterowanym regulatorem procesem palenia oraz wentylatorem nadmuchowym - kocioł na paliwo podstawowe: miał węglowy od 19 do 25 MJ/Kg granulacja do 31,5 mm oraz na paliwo zastępcze: eko-groszek - wyposażenie w ruszt awaryjny umożliwiający w razie konieczności spalanie innych paliw stałych (np. drewna) - powierzchnia grzewcza: min. 13 m2 - sprawność cieplna: min. 85% - dopuszczalne ciśnienie robocze: minimum 2 bary - rok produkcji: minimum 2011 - pojemność wodna kotła: minimum 500 l - maksymalna temperatura wody w kotle: 90 st C - możliwość czyszczenia kotła bez konieczności jego wygaszania (dopuszcza się ciągły proces palenia w całym sezonie grzewczym z przerwami na okresowe czyszczenie) - wykonanie niezbędnych prac demontażowo - budowlanych oraz prac montażowo - budowlanych - wykonanie niezbędnej instalacji c.o w kotłowni w celu prawidłowego podłączenia kotła, - podłączenie nowego kotła do komina (wykonanie czopucha) - podłączenie do zasobnika c.w.u - próba szczelności instalacji i uruchomienie kotłów - wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła b) istnieje możliwość wniesienia kotła do pomieszczenia zsypu opału wlotem wsypu na węgiel w kotłowni o wymiarach 165x120 cm, przetransportowanie wewnątrz kotłowni całego kotła do miejsca docelowego (drzwi kotłownia-zsyp: 115x200 cm). Kotłownia znajduje się w piwnicy c) UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe. (Zdjęcia przedstawiają wcześniej zamontowane kotły grzewcze. Demontaż starego kotła przed instlacja nowego kotła leży w gestii Zamawiającego). Jednak ze względu na charakter zamówienia oraz na warunki terenowe utrudniające swobodne operowanie ciężkim sprzętem sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym i uwzględnieniu w ofercie wszelkich niezbędnych prac do wykonania całości zamówienia. 2. Dostawa oraz montaż 2 kotłów centralnego ogrzewania na potrzeby Zespołu Szkół w Bęczkowie (2 takie same kotły) a) wymagane parametry: - kocioł miałowy z podajnikiem tłokowym o mocy cieplnej minimum 250 kW ze sterowanym regulatorem procesem palenia oraz wentylatorem nadmuchowym, - kocioł na paliwo podstawowe: miał węglowy od 19 do 25 MJ/Kg granulacja do 31,5 mm oraz na paliwo zastępcze: eko-groszek - wyposażenie w ruszt awaryjny umożliwiający w razie konieczności spalanie innych paliw stałych (np. drewna) - powierzchnia grzewcza: min. 25 m2 - sprawność cieplna: min. 80% - dopuszczalne ciśnienie: minimum 2 bary - rok produkcji: minimum 2011 - pojemność wodna kotła: minimum 750 l - maksymalna temperatura wody w kotle: 90 st C - możliwość czyszczenia kotła bez konieczności jego wygaszania (dopuszcza się ciągły proces palenia w całym sezonie grzewczym z przerwami na okresowe czyszczenie) - wykonanie niezbędnych prac demontażowo - budowlanych oraz prac montażowo - budowlanych - wykonanie niezbędnej instalacji c.o w kotłowni w celu prawidłowego podłączenia kotła - podłączenie nowego kotła do komina (wykonanie czopucha) - podłączenie do zasobnika c.w.u wraz z wymianą czopucha - próba szczelności instalacji i uruchomienie kotłów - wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła b) istnieje możliwość dojazdu do kotłowni poprzez drzwi o wymiarach ok. 220 x 240 cm do których prowadzi z zewnątrz pochylnia. W pomieszczeniu kotłowni znajdują się rury ciepłownicze na wysokości 230 cm i jest to wysokość maksymalna do operowania sprzętem podczas prac montażowych. Dojazd drogą wewnętrzną o nawierzchni utwardzonej. c) UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe. (Zdjęcia przedstawiają wcześniej zamontowane kotły grzewcze. Demontaż starych kotłów przed instalacją nowych leży w gestii Zamawiającego.) Jednak ze względu na charakter zamówienia oraz na warunki terenowe utrudniające swobodne operowanie ciężkim sprzętem sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym i uwzględnieniu w ofercie wszelkich niezbędnych prac do wykonania całości zamówienia. 3. Wymaga się aby wszystkie materiały i urządzenia, wykorzystane w realizacji zamówienia posiadały stosowne atesty oraz dopuszczenie do użytkowania. Kotły c.o. muszą posiadać znak bezpieczeństwa ekologicznego. Wymienione dokumenty wymagane będą od Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 4. W ramach zaoferowanej ceny należy osobom wskazanym przez dyrektorów placówek (palacze, konserwatorzy itp.) wskazać i objaśnić wszystkie funkcje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i eksploatacji dostarczonego kotła. 5. Kotły wraz z wyposażeniem objęte będą 36-miesięczną gwarancją. Czas na podjęcie czynności naprawy / wymiany nie więcej jak 2 dni robocze (Dni robocze - wszystkie dni nie wymienione w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28, z późn. zm.) od daty zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki / wady..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.12.00 - Kotły grzewcze 42.34.00.00 - Piece inne niż domowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę wraz z montażem kotłów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 30 000 zł brutto oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2), 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: 1.1. Zmiana terminu umownego (pkt IV.2 SIWZ): - wstrzymania świadczenia dostawy / usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, - istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pismnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy 2.2. Pozostałe zmiany - gdy nastapi zmiana powszechnie obowiazujacych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, Pokój nr 16 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, Sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GÓRNO
więcej: przetargi GÓRNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.