Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Warszawa: Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, folii do operacji przegrody nosa oraz drobnego sprzętu laryngologicznego
Numer ogłoszenia: 153184 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, folii do operacji przegrody nosa oraz drobnego sprzętu laryngologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego, folii do operacji przegrody nosa oraz drobnego sprzętu laryngologicznego - 8 pakietów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie UE zgodnie z obowiązującym prawem i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania - wg załącznika nr 7 do SIWZ, 2. Katalogów/folderów/opisów/ulotek zawierających zdjęcie wraz z opisem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia -dotyczy pakietów nr 1 -8
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) zmiany stawki VAT - w takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, w wysokości i terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego 4) niewykorzystania wartości umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) w terminie 12 miesięcy - w takim przypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego, budynek K, pokój 103 - cena 20 zł lub do bezpłatnego pobrania ze strony internetowej www.czd.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek k, pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego do leczenia operacyjnego wysiękowego zapalenia ucha środkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja nr 1 - Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego typ I, śr. 0,9 mm Pozycja nr 2 - Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej typ III śr. 1,45 mm Pozycja nr 3 - Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej typ II śr. 1,15 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Folia ZPTFE do operacji przegrody nosa arkusz 40x40x0,8mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia ZPTFE do operacji przegrody nosa arkusz 40x40x0,8mm - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: HACZYK USZNY LUCAE MAŁY, ŚREDNI, DUŻY o długości 140 mm typu METECH nr kat. 08-420,421,422 lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HACZYK USZNY LUCAE MAŁY, ŚREDNI, DUŻY o długości 140 mm typu METECH nr kat. 08-420,421,422 lub równoważne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KLESZCZYKI USZNE PROSTE PŁASKIE 80MM typu METECH 08-630 lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KLESZCZYKI USZNE PROSTE PŁASKIE 80MM typu METECH 08-630 lub równoważne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WZIERNIKI USZNE METALOWE TYP HARTMAN ŚR. 3, 3,5, 4,0, 4,5, 5,0, 5,5, 6, 6,5, 7 MM TYPU METECH NR 08-261/269 lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WZIERNIKI USZNE METALOWE TYP HARTMAN ŚR. 3, 3,5, 4,0, 4,5, 5,0, 5,5, 6, 6,5, 7 MM TYPU METECH NR 08-261/269 lub równoważne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SSAK USZNY 2 WENT. NR 1 (ŚR.1,2MM DŁ.70MM) NR 2 (ŚR.1,5MM DŁ.70MM) NR 3 (ŚR.1,8MM DŁ.70MM), NR 4 (ŚR.2MM DŁ.70MM) TYPU METECH NR 08-177/180 LUB równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SSAK USZNY 2 WENT. NR 1 (ŚR.1,2MM DŁ.70MM) NR 2 (ŚR.1,5MM DŁ.70MM) NR 3 (ŚR.1,8MM DŁ.70MM), NR 4 (ŚR.2MM DŁ.70MM) TYPU METECH NR 08-177/180 LUB równoważne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KOŃCÓWKA (OLIWKA USZNA) DO SYSTEMU GSI 70 F. LABOCLINIC OP-100 SZT. ROZM. OD 3,5MM DO 14MM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOŃCÓWKA (OLIWKA USZNA) DO SYSTEMU GSI 70 F. LABOCLINIC OP-100 SZT. ROZM. OD 3,5MM DO 14MM - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SMOCZKI DO TYMPANOMETRII - końcówki do tympanometrii impedancyjnej firmy Interacustic, rozmiary: 7 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SMOCZKI DO TYMPANOMETRII - końcówki do tympanometrii impedancyjnej firmy Interacustic rozmiary: 7 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie oraz jednostek podległych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcją dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 20/22 m 7 (ADK-4), część nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 części
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy płynów infuzyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- zakup i dostawy materiałów do dializ oraz ogólnomedycznych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.