Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-25
Nowe Miasto n. Pilicą: NICI 2016
Numer ogłoszenia: 153187 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 6743800, faks 048 6740040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-nowemiasto.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NICI 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna, w zależności od każdorazowo określonych potrzeb Zamawiającego, dostawa na rzecz, pod wskazany powyżej adres, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienie powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art 22 ust 1 pkt 1-4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienie powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art 22 ust 1 pkt 1-4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienie powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art 22 ust 1 pkt 1-4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienie powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art 22 ust 1 pkt 1-4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienie powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art 22 ust 1 pkt 1-4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) pisemne zaświadczenie potwierdzające fakt zgłoszenia (powiadomienia) oferowanych wyrobów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - o czym stanowi zapis art. 58-67 i dalsze ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz przepisy wykonawcze, 2) pisemne poświadczenie faktu wprowadzenia oferowanego wyrobu do obrotu i/lub do używania poprzez przedłożenie pisemnego dokumentu potwierdzającego oznaczenie oferowanych wyrobów znakiem CE - o czym stanowią zapisy art 11-16 ustawy jw. oraz przepisy wykonawcze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - zadeklarowany przez Wykonawcę, w przedziale od 1 do 3 dni, termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz-nowemiasto.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ, znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Szpitala w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ, znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Szpitala w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NICI CHIRURGICZNE POLIAMIDOWE, SYNTETYCZNE, POLIESTROWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna, w zależności od każdorazowo określonych potrzeb Zamawiającego, dostaw pod wskazany adres, według sporządzanych każdorazowo przez zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. zadeklarowany przez Wykonawcę termin dostawy, w przedziale od 1 do 3 dni, nie dłuższy niż 3 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NICI CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna, w zależności od każdorazowo określonych potrzeb Zamawiającego, dostaw pod wskazany adres, według sporządzanych każdorazowo przez zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. ZADEKLAROWANY PRZEZ wYKONAWCĘ TERMIN DOSTAWY, W PRZEDZIALE OD 1 DO 3 DNI, JEDNAK NIE DŁUŻSZY NIŻ 3 DNI - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NICI CHIRURGICZNE MONOFILAMENTOWE WCHŁANIALNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna, w zależności od każdorazowo określonych potrzeb Zamawiającego, dostaw pod wskazany adres, według sporządzanych każdorazowo przez zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. zadeklarowany przez Wykonawcę termin dostawy, w przedziale od 1 do 3 dni, jednak nie dłuższy niż 3 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SIATKI CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna, w zależności od każdorazowo określonych potrzeb Zamawiającego, dostaw pod wskazany adres, według sporządzanych każdorazowo przez zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. zadeklarowany przez Wykonawcę, w przedziale od 1 do 3 dni, nie dłuższy jednak niż 3 dni - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.