Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Poznań: Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego
Numer ogłoszenia: 153232 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego z podziałem na 10 zadań: Zadanie nr 1- aparat do diatermii chirurgicznej szt 1 Zadanie nr 2- ssak chirurgiczny szt. 2 Zadanie nr 3- Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny szt 4 Zadanie nr 4- Wózek zabiegowy szt 5 Zadanie nr 5 Fartuch XXL RTG szt 6 Osłona na tarczycę szt 6 Zadanie nr 6- Szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe szt 15 Zadanie nr 7- Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem szt 3 Mop bawełniany 40cm z kieszeniami szt 50 Zadanie nr 8 -Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych szt 3 Zadanie nr 9- Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem kpl 1 Zadanie nr 10 - Lampy bakteriobójcze szt 16.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - tj w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie dostawy o następującym rodzaju i wartości dla każdej z nich: Numer i nazwa zadania Rodzaj dostawy Wartość dostawy w zł Zadanie nr 1 aparat do diatermii chirurgicznej 30 000,00 Zadanie nr 2 ssak chirurgiczny 2 000,00 Zadanie nr 3 Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny 8 000,00 Zadanie nr 4 Wózek zabiegowy 10 000,00 Zadanie nr 5 Fartuch XXL RTG Osłona na tarczycę 3000,00 w zakresie fartuchów RTG Zadanie nr 6 Szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe 3 000,00 Zadanie nr 7 Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem, mop bawełniany 6 000,00 w zakresie wózka Zadanie nr 8 Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych 5 000,00 Zadanie nr 9 Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem 30 000,00 Zadanie nr 10 Lampy bakteriobójcze 8 000,00 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu-metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 4.1 jest niezgodna z ustawą, 4.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu ofert Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy został wykonane należycie - zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie V pkt 1 ppkt 1.2. SIWZ, 3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 4 . W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6.1 - 6.10 do SIWZ. Brak wypełnienia pozycji w kolumnie (Oferowany parametr)będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanym przedmiocie zamówienia. W przypadku niezgodności oferowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych na wybrany przedmiot zamówienia oferta zostanie odrzucona. Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć opis przedmiotu zamówienia w formie np.: wydruków ze stron internetowych, folderów, katalogów, instrukcji obsługi. UWAGA! Na wszystkich dołączonych do oferty opisach ( wydruki ze stron internetowych, foldery, katalogi, instrukcje obsługi) należy wyraźnie zaznaczyć, którego zadania i pozycji w wybranym przez Wykonawcę zadaniu ten opis dotyczy. 4.2 Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy). Pkt. VI ppkt. 4.2 SIWZ dotyczy tylko tego przedmiotu zamówienia, który wymaga takiego wpisu, w przypadku przedmiotu zamówienia nie będącego wyrobem medycznym Wykonawca winien dołączyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony w zakresie jego bezpieczeństwa do obrotu i stosowania i nie są wymagane dokumenty, tj. (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: podanym w pkt I 1
Kontakt ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań, Dział Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, Kancelaria - pok. nr 239..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do diatermii chirurgicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do diatermii chirurgicznej szt 1 Generator elektrochirurgiczny Tryb bipolarny(3 efekty) Precise Standard Macro Cięcie monopolarne ( 3 tryby) Low Pure Blend Koagulacja monopolarna (3 tryby) desiccate Fulgurate Spray.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ssak chirurgiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak chirurgiczny szt 2 Montowany na szynę modura. Wyposażony w mocownik szynowy aluminiowy dokręcany od spodu oraz dren próżniowy zbrojony z końcówką wtykową do gniazda próżni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny szt 4 Wykonany całkowicie z blachy ze stopu lekkiego AIMg3 poddanej anodyzacji ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózek zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek zabiegowy szt 5 z wyposażeniem: - zestaw dozowników na materiały opatrunkowo- zabiegowe na stelażu metalowym -3 rzędy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fartuch XXL RTG i osłona na tarczycę..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch XXL RTG szt 6 Fartuch jednostronny chirurgiczny (możliwość rozpięcia i zsunięcia na ziemię fartucha spod sterylnej odzieży bez konieczności jej zdejmowania) zabezpieczający przód i łopatki użytkownika. Osłona na tarczycę szt 6 Składa się z kołnierza zapinanego na rzep oraz śliniaka 12 (kołnierz z doszytym śliniakiem o długości 12 cm).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe szt 15 szerokość szafy 600 mm, wysokość 1800mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem szt 3 półka/kuweta górna w kolorze niebieskim z czterema wiaderkami o pojemności 6 litrów w kolorach :niebieskim, żółtym, czerwonym i białym. Mop bawełniany 40 cm z kieszeniami-50 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych -szt 3 : Jednokomorowa, Pojemność 150 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem kpl 1 Rękojeść napędu+pokrywa rękojeści /autoklawowalne/,Uchwyty wiertarskie,Uchwyt do drutów Kirschnera,Końcówka piły oscylacyjnej poprzecznej,Końcówka piły posuwisto-zwrotnej oscylacyjnej,Ładowarka i moduł zasilający/baterie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Lampy bakteriobójcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepływowa lampa do dezynfekcji powietrza w sposób ciągły w obecności personelu medycznego i pacjenta szt 15 Lampa bakteriobójcza bezpośredniego działania -szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Dostawa i montaż: myjni - dezynfektora do endoskopów giętkich oraz szafy do przechowywania endoskopów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych, wzmocnienia opieki domowej nad pacjentami oraz opieki fizjoterapeutycznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.