eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla szpitala nr 2 w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Mysłowice: Dostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 153233 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, fax 032 2222330.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów wchłanialnych i niewchłanialnych dla szpitala nr 2 w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - szwy wchłanialne jednowłókninowe monofilamentowe Pakiet nr 2 - szwy wchłanialne wielowłókninowe Pakiet nr 3 - szwy niewchłanialne syntetyczne, plecione, powlekane Pakiet nr 4 - szwy niewchłanialne jednowłókninowe monofilamentowe Pakiet nr 5 - szwy niewchłanialne jednowłókninowe monofilamentowe Pakiet nr 6 - szwy okulistyczne Pakiet nr 7 - szwy okulistyczne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dn. 29.01.2004 r.). 2.Posiadanie dokumentów potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 3.Dostarczenie próbek oferowanego przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia warunków - należy do oferty załączyć: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 prawa zamówień publicznych 2.Deklarację zgodności producenta, certyfikat jednostki notyfikowanej oraz wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych 3.Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia. 4.Aktualny w terminie składania ofert wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub inny odpowiedni dokument upoważniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - potwierdzony przez wykonawcę jak w pkt. 1.6. siwz w zakresie aktualności dokumentu. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz załączanych dokumentów. 5.Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat bądź, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne bądź, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz. 9.Formularz cenowy - załącznik nr 1 do siwz. 10.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania przetargowego zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 siwz. 11.Wykaz zrealizowanych dostaw ( co najmniej 3 dostawy odpowiadające swą wartością przedmiotowi zamówienia ) -- załącznik nr 4 do siwz. Dokument ten ma zawierać następujące informacje: -nazwę wykonawcy -określenie przedmiotu dostawy ( dostawy muszą odpowiadać asortymentem przedmiotowi zamówienia ) -nazwę odbiorcy, jego adres i telefon -datę dostawy ( dzień, miesiąc, rok) lub jeżeli umowa jest w trakcie realizacji stwierdzenie, że umowa jest w trakcie realizacji -wartość dostawy z podatkiem VAT -stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie (zamawiający zaleca załączenie referencji, itp. dokumentów) 12.Podpisany projekt umowy- załącznik nr 5. 13.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: ·deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta * wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i używania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia 41-400 Mysłowice ul. Bytomska 41 Dział Zam. Publ. - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 II piętro w godz. od 8:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia 41-400 Mysłowice ul. Bytomska 41 Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 sekretariat I piętro w godz. od 7:00 - 14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednowłókninowe monofilamentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielowłókninowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: syntetyczne, plecione, powlekane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednowłókninowe monofilamentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednowłókninowe monofilamentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szwy okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szwy wchlanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.