To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Zgierz: Remont nawierzchni ulicy Długiej od ul. Narutowicza do ul. Popiełuszki w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 153241 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124911 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy Długiej od ul. Narutowicza do ul. Popiełuszki w Zgierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót na ul. Długiej w Zgierzu zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia, specyfikacją techniczną zamówienia i odbioru robót budowlanych / załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia/ oraz przedmiarem robót / załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia /. Przedmiar robót należy traktować, jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Przed złożeniem oferty oraz wykonaniem przedmiotu zamówienia zaleca się wizję lokalną na ul. Długiej. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. Frezowanie starego asfaltu gr. 4 cm z wywozem na odl. 3 km - skład wskazany przez Inwestora 2743,65 m2. 2. Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej po frezowaniu -2743,65 m2. 3. Wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm. -2743,65 m2. 4. Naprawa i uzupełnienie asfaltobetonem miejscowych ubytków około 215 m2. 5. Regulacja pionowa studzienek włazów kanalizacyjnych -szt. 8. 6. Regulacja pionowa studzienek kratek ściekowych -szt. 3. B. Warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Materiały, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych /D.U. Nr 92, poz.881/ oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po oczyszczeniu przewieść je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 3 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nieprzydatny, zanieczyszczenia - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające. 4. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej, jakości robót i wbudowanych materiałów. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny oraz wykonania i utrzymania niezbędnego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zadania a także do jego demontażu po robotach całość winna być uwzględniona w cenie umownej. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizowałaby wszelkie uciążliwości związane z robotami dla okolicznych mieszkańców i firm. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: wszelkie pomiary geodezyjne, koszty prób, badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego i inne określone w opisie przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. UWAGA: W przypadku opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie pod względem głównych , istotnych parametrów technicznych przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości i trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. C/ Załączniki: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - zał. nr 1. 2. Przedmiar robót: - zał. nr 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "LAMBDAR" SP. Z O.O. W LIKIWDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "LAMBDAR" SP. Z O.O. W LIKIWDACJI
- Przedsiębiorstwo Drogowe LAMBDAR Sp. z o.o., ul. Dostawcza 6, 93-231 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194510,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136860,28
Oferta z najniższą ceną: 136860,28 / Oferta z najwyższą ceną: 136860,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.