Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Lubawa: Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 153243 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455410, faks 089 6455415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalubawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania według zamówień Zamawiającego. 2. Sprzęt pracujący musi być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę holowniczą lub hol sztywny. 3. Sprzęt na okres umowy musi być sprawny technicznie - zarejestrowany i ubezpieczony OC. 4. Awaria sprzętu natychmiast musi być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do 1 doby, po tym terminie oferent musi zapewnić zastępstwo. 5. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy. 6. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia. 7. Sprzęt musi być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ. 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1); 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone z art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (zał. nr 2); 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu; 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; d) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; f) w miejscach, gdzie należy wpisać /nazwę i adres Wykonawcy/ podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 3. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną: a) w przypadku wyboru oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej; b) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1, ppkt. 3, lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokument, o którym mowa w pkt 4, ppkt 1, lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin określony w pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 10. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 26 ust 3 ustawy. 11. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 12. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalubawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, pok. 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Gierłoż Polska - sołectwo - Pomierki - sołectwo - Rożental - sołectwo - Zielkowo Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Grabowo - sołectwo - Wałdyki - 2 - sołectwo - Złotowo - 1 Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Wałdyki - 1 - sołectwo - Złotowo - 2 - sołectwo - Lubstynek - sołectwo - Lubstyn Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Szczepankowo - sołectwo - Omule - sołectwo - Czerlin Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Rumienica - sołectwo - Gutowo - sołectwo - Łążyn - 2 Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Tuszewo - 2 - sołectwo - Prątnica - sołectwo - Łążyn - 1 Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Tuszewo - 1 - sołectwo - Mortęgi - sołectwo - Rakowice Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Ludwichowo - sołectwo - Sampława Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Targowisko - sołectwo - Fijewo - sołectwo - Losy Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości -1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sołectwo - Byszwałd - sołectwo - Raczek - sołectwo - Rożental - Gaj - sołectwo - Kazanice Wymagany sprzęt w obwodzie to ciągnik z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 80 kM uzbrojony w pług odśnieżny boczny lub czołowy w ilości-1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.