Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Hrubieszów: Budowa chodników:
Zad. 1 - Budowa chodnika w m. Józefówka w ciągu drogi wojewódzkiej
nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 11+908
÷ 12+560 długości 0,652 km zgodnie z projektem budowlanym.
Zad. 2 - Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym.
Numer ogłoszenia: 153250 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników: Zad. 1 - Budowa chodnika w m. Józefówka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 11+908 ÷ 12+560 długości 0,652 km zgodnie z projektem budowlanym. Zad. 2 - Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres robót obejmuje: 1)Roboty pomiarowe, 2)Wycinka drzew 3)Karczowanie pni, 4)Mechaniczne karczowanie krzaków, 5)Roboty ziemne, 6)Rozebranie przepustów, 7)Roboty odwodnieniowe, 8)Rozebranie barier żelbetowych typu zakopianka, 9)Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 10)Wykonanie podbudowy, 11)Ustawienie krawężników betonowych, 12)Ustawienie obrzeży, 13)Wykonanie nawierzchni chodnika, 14)Ustawienie wygrodzenia ochronnego sztywnego, 15)Ustawienie oznakowania pionowego, 16)Odtworzenie oznakowania poziomego, Wartość zamówienia 567947,42 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zad. 1 - 6 369,87 zł Zad. 2 - 4 989,08 zł Oba zadania łącznie: 11 358,95 zł Do oferty należy dołączyć dokument wniesienia wadium 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 z podaniem w tytule wpłaty nazwy zamówienia. Przy czym Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na w/w konto przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przy czym Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być załączone do oferty w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz nie zalegają z opłacaniem podatków i składek ZUS 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. a)Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót. b)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Dysponowanie jednostkami sprzętowymi i środkami transportu na każde zadanie, wymienionymi poniżej 1. Zagęszczarka mechaniczna 2 2. Piła do cięcia kostki 1 3. Samochody ciężarowe i dostawcze 3 4. Koparko - ładowarka - spycharka 1 5. Samochód do przewozu betonu 1 6. Piła do cięcia asfaltu 1 UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. Na tę okoliczność Wykonawca przedłoży w ofercie wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz minimum 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia (wzór - zał. D) wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy/robót branży drogowej, wraz z załączonym życiorysem zawodowym oraz aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, 6) Wykaz wymaganego minimum potencjału technicznego dla każdego zadania osobno 7) Wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ważność ubezpieczenia musi obejmować cały okres wykonywania robót. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Drog Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów w cenie 142,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Drog Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - Budowa chodnika w m. Józefówka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 11+908 ÷ 12+560 długości 0,652 km zgodnie z projektem budowlanym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1)Roboty pomiarowe, 2)Wycinka drzew 3)Karczowanie pni, 4)Mechaniczne karczowanie krzaków, 5)Roboty ziemne, 6)Rozebranie przepustów, 7)Roboty odwodnieniowe, 8)Rozebranie barier żelbetowych typu zakopianka, 9)Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 10)Wykonanie podbudowy, 11)Ustawienie krawężników betonowych, 12)Ustawienie obrzeży, 13)Wykonanie nawierzchni chodnika, 14)Ustawienie wygrodzenia ochronnego sztywnego, 15)Ustawienie oznakowania pionowego, 16)Odtworzenie oznakowania poziomego, Wartość zadania : 318493,54 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - Budowa chodnika w m. Werechanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 850 Tomaszów Lubelski - Józefówka - Alojzów w km 10+583 ÷ 11+122 długości 0,539 km zgodnie z projektem budowlanym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1)Roboty pomiarowe, 2)Wycinka drzew 3)Karczowanie pni, 4)Mechaniczne karczowanie krzaków, 5)Roboty ziemne, 6)Rozebranie przepustów, 7)Roboty odwodnieniowe, 8)Rozebranie barier żelbetowych typu zakopianka, 9)Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 10)Wykonanie podbudowy, 11)Ustawienie krawężników betonowych, 12)Ustawienie obrzeży, 13)Wykonanie nawierzchni chodnika, 14)Ustawienie wygrodzenia ochronnego sztywnego, 15)Ustawienie oznakowania pionowego, 16)Odtworzenie oznakowania poziomego, Wartość zamówienia 249453.88 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalnia FALA."
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Hrubieszów
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej zagospodarowania terenu Parku dworskiego w Stefankowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej nr 111158L w miejscowości Moniatycze-Kolonia"
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowości Strzegomek"
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Budowa drogi biegnącej śladem działek nr 52, 53/6, 42/7, 39/41, 39/46, 46 i 36 w Karczowiskach.
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 354 w miejscowości Malinowo, Gmina Działdowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.