eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Opole: Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Opolu
Numer ogłoszenia: 153252 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Opolu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zadania pn. Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Opolu obejmuje inwentaryzację dot. usytuowania grobów i grobowców, alei, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, punktów czerpania wody na cmentarzu komunalnym w Opolu Półwsi przy ul. Cmentarnej oraz wprowadzenie danych do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarza. Szacowana liczba grobów na cmentarzu komunalnym w Opolu Półwsi wynosi ok. 42 000. I. Rodzaj i zakres prac: 1. Inwentaryzacja (spis z natury): a) inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, rzędów, danymi osób pochowanych, tj. imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia, datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku ( grób pojedynczy, podwójny, grobowiec ), b) inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów, c) inwentaryzacja i rozmieszczenie alei, d) inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, e) inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej, 2. Interaktywna mapa cmentarza i program użytkowy. Interaktywną mapę cmentarza oraz program użytkowy należy umieścić na serwerze Administratora cmentarzy. Utworzona baza danych musi być w pełni zintegrowana z mapą cmentarza. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika: - możliwość pomniejszania, powiększania, przesuwania mapki, - możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku, dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery, numerze rzędu, - po kliknięciu na wybrane nazwisko prezentacja w panelu następujących danych: lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza, danych osoby zmarłej: imienia i nazwiska, daty urodzenia, daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku ( grób pojedynczy, podwójny, grobowiec ), uwagi dla opiekuna grobu od administratora, - możliwość zapalenia wirtualnego znicza, - możliwość zamówienia usługi sprzątania grobu, - możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, Wymagania oprogramowania od strony użytkownika: - ciągła możliwość generowania raportów w różnych przekrojach (np. osoby zmarłe w danym roku, osoby spoczywające w danej kwaterze, terminy opłat za miejsce na pochówek), - możliwość publikacji w serwisie płatnych ogłoszeń, - edycja poszczególnych podstron, - zarządzanie użytkownikami programu, - możliwość wystawienia faktury z poziomu programu, - możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90 z 2001 r., poz. 1013), - edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych. 3. Instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarza prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ. 4. Przeszkolenie pracowników administracji cmentarzy w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarza. 5. Udzielenie bezterminowej licencji umożliwiającej jednoczesną pracę przynajmniej 1 użytkownikowi. 6. Konsultacje wdrożeniowe. 7. Świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 24 miesięcy. Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednego projektu polegającego na utworzeniu elektronicznej bazy danych połączonej z interaktywną mapą terenu wraz z utworzeniem i wdrożeniem programu użytkowego. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 117b.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.