Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Darłowo: dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu mrożonego
Numer ogłoszenia: 153260 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe 610 przy J.W. 4653 Siemirowice , ul. Zwycięstwa 2, 76-153 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3147238,3147226,607532302, faks 0-94 3147238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu mrożonego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu mrożonego : zadanie nr 1 - dostawa mięsa i wędlin zadanie nr 2 - dostawa drobiu mrożonego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.11.11.00 - Wołowina 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.11.21.00 - Świeży drób 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.12.00 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - przedstawią decyzję wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; - przedstawią dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP(dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert); - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z obowiązującymi przepisami podlegają takiemu obowiązkowi; jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP przedstawi on stosowny dokument wystawiony dla producentów; 2 a ponadto: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki, jeżeli złoży wymagane oświadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 2. oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 3. oświadczenie, że Wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - załącznik nr 6 4. oświadczenie ze w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej) zagwarantowane będzie zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych i miejsca szkoleń poligonowych wskazanych przez Odbiorcę -załącznik nr 7 5. zaświadczenie wystawione dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; 6. dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP (dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert); - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które zgodnie z obowiązującymi przepisami podlegają takiemu obowiązkowi; jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP przedstawi on stosowny dokument wystawiony dla producentów; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym postępowaniem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Zaświadczenie o posiadaniu transportu specjalistycznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. Nr 21.poz.179 z 2003r).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, kancelaria pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa i wędlin - zakres zamówienia: Kiełbasa krakowska sucha PrPN-V-74028 kg 150 Szynka gotowana PN-A-82007 kg 100 Schab pieczysty PN-A-82007 kg 40 Kiełbasa krakowska parzona PN-A-82007 kg 100 Baleron gotowany PN-A-82007 kg 50 Polędwica sopocka PN-A-82007 kg 120 Boczek wędzony odtłuszczony bez skóry PN-A-82007 kg 300 Kiełbasa biała wieprzowa PrPN-V-74028 kg 300 Ogonówka wędzona PN-A-82007 kg 50 Salami typ piwne PN-A-82007 kg 40 Kaszanka grilowa z podrobami PN-A-82007 kg 100 Polędwica drobiowa PN-A-82007 kg 100 Łopatka pieczona PN-A-82007 kg 40 Parówki wieprzowe PN-A-82007 kg 100 Kiełbasa podwawelska PN-A-82007 kg 1300 Filet sopel drobiowy PN-A-82007 kg 20 Ozory wieprzowe PN-86/A-82004 kg 80 Golonka przednia PN-86/A-82022 kg 400 Boczek świeży surowy PN-86/A-82002 kg 150 Baleron pieczysty PN-A-82007 kg 20 Schab bez kości PN-86/A-82002 kg 1100 Karkówka bez kości PN-86/A-82002 kg 1200 Łopatka wieprzowa bez kości PN-86/A-82002 kg 1100 Żeberka PN-86/A-82002 kg 200 Wołowina extra tatarowa PN-86/A-82003 kg 200 Flaki wołowe luz krojone PN-86/A-82004 kg 300 Słonina PN-86/A-82004 kg 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.33-6, 15.11.11.00-0, 15.13.14.00-9, 15.11.21.00-0, 15.13.11.34-3, 15.13.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa drobiu mrożonego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobiu mrożonego - zakres zamówienia: Udka drobiowe PN-A-86524 kg 1300 Filety drobiowe PN-A-86524 kg 1000 Wątróbka drobiowa PN-A-86524 kg 150 Żołądki drobiowe PN-A-86523 kg 150 Porcje rosołowe PN-A-86524 kg 2000 Pałki drobiowe PN-A-86524 kg 50 Serce drobiowe PN-A-86523 kg 50 Kurczak PN-A-86524 kg 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.