Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: przebudowa kompleksu ulic: Wólka Profecka, Budowlanych, Zarzecze, Komunalna, Majdan-Komunalna w Puławach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Puławy, do kontaktów: Małgorzata Syta, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804580, 8804503, fax 081 8804505, e-mail: bzp@um.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa kompleksu ulic: Wólka Profecka, Budowlanych, Zarzecze, Komunalna, Majdan-Komunalna w Puławach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Puławy - Wólka Profecka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu ulic: Wólka Profecka, Budowlanych, Zarzecze, Komunalna, Majdan-Komunalna w Puławach, w szczególności: - przebudowa dróg obejmująca m.inn: nawierzchnię dwuwarstwową z asfaltobetonu, ścieżkę rowerową z kostki brukowej kolorowanej, parkingi z kostki brukowej, chodniki z kostki brukowej kolorowanej - przebudowa sieci teletechnicznej - wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami z rur PCV - wykonanie w ciągach ulic oświetlenia ulicznego - wycinka kolidujących z inwestycją drzew 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 700.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Należy wykazać (wg wariantu do wyboru) : 1)minimum 2 roboty obejmujące wszystkie branże łącznie tj. drogową i elektryczną, których łączna wartość przekracza 700 tys. złotych 2)lub minimum po 2 roboty wykonane rozdzielnie, których wartości przekraczają kwoty: a) branża drogowa - 600 tys. złotych b) branża elektryczna - 100 tys. złotych 3)lub minimum 1 robota (łącznie obie branże) + po 1 robocie rozdzielnie dla branż (drogowej i elektrycznej) o wartościach zadań określonych w p.pkt.1 i 2. UWAGA: dla branży drogowej doświadczenie zawodowe uwzględniające wykonywanie dróg z nawierzchniami z asfaltobetonu Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót w branży elektrycznej oraz w branży sanitarnej w zakresie sieci. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1.Wykaz stawek i narzutów 2.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót sporządzony przez wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu ulic: Wólka Profecka, Budowlanych, Zarzecze, Komunalna, Majdan-Komunalna w Puławach, w szczególności: - przebudowa dróg o łącznej długości 2639 mb obejmująca m.inn: nawierzchnię dwuwarstwową z asfaltobetonu - 16.687,00 m2, ścieżkę rowerową z kostki brukowej kolorowanej gr. 6 cm - 1.410,00 m2, parkingi z kostki brukowej gr. 8cm - 4.647 m2, chodniki z kostki brukowej kolorowanej gr. 6 cm - 5.264 m2 - przebudowę sieci teletechnicznej - wykonanie 30 szt. wpustów deszczowych z przykanalikami z rur PCV 200 mm-dł.76,00 mb - wykonanie w ciągach ulic oświetlenia ulicznego-dł. 1365 mb (47 punktów oświetleniowych) - wycinkę kolidujących z inwestycją drzew - 127 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym, że: -w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać a)minimum 2 roboty obejmujące wszystkie branże łącznie tj. drogową i elektryczną, których łączna wartość przekracza 700 tys. złotych; b)lub minimum po 2 roboty wykonane rozdzielnie, których wartości przekraczają kwoty: w branży drogowej - 600 tys. złotych, w branży elektrycznej-100 tys.złotych; c)lub minimum 1 robota (łącznie obie branże) + po 1 robocie rozdzielnie dla branż (drogowej i elektrycznej)o wartościach zadań określonych w p.pkt.a i b. UWAGA: dla branży drogowej doświadczenie uwzględniające wykonywanie dróg z nawierzchniami z asfaltobetonu.Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - w zakresie potencjału kadrowego wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami. Zamawiający wymaga wskazania osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót w branży elektrycznej oraz w branży sanitarnej w zakresie sieci. Należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o ich wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zakresie zdolności ekonomicznej i finasowej wykonawca złoży: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 700.000 zł; b)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 700.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Należy wykazać (wg wariantu do wyboru) : 1) minimum 2 roboty obejmujące wszystkie branże łącznie tj. drogową i elektryczną, których łączna wartość przekracza 700 tys. złotych 2) lub minimum po 2 roboty wykonane rozdzielnie, których wartości przekraczają kwoty: a) branża drogowa - 600 tys. złotych b) branża elektryczna - 100 tys. złotych 3) lub minimum 1 robota (łącznie obie branże) + po 1 robocie rozdzielnie dla branż (drogowej i elektrycznej) o wartościach zadań określonych w p.pkt.1 i 2. UWAGA: dla branży drogowej doświadczenie zawodowe uwzględniające wykonywanie dróg z nawierzchniami z asfaltobetonu Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót w branży elektrycznej oraz w branży sanitarnej w zakresie sieci. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1.Wykaz stawek i narzutów 2.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót sporządzony przez wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 09:15, Urząd Miasta Puławy 24-100 Puławy ul. Lubelska 5 pok.103.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025.
- Usługi ubezpieczenia mienia i innych interesów - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Puławy
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.