Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Poznań: Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administarcyjnych MOPR w 2012.
Numer ogłoszenia: 1532 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administarcyjnych MOPR w 2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR w 2012 roku w niżej wymienionych placówkach: - MOPR ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15m2 - MOPR ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00m2 - Filia Grunwald ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04m2 - Program Pomocy Rodzinie z Osobą Uzależnioną ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48m2 - Filia Jeżyce ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40m2 - Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81, o powierzchni 477,88m2 - Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,50m2 - Filia Piątkowo os. Władysława Łokietka 104, o powierzchni 463,50m2 - Filia Wilda ul. Opolska 58, o powierzchni 325,25m2 - Punkt konsultacyjny, ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,40m2 Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie od dnia 01.01.2012r do 31.12.2012 roku w dni robocze obowiązujące u Zamawiającego w godzinach: - poniedziałek - od 16.00 do 19.30 - wtorek, środa, czwartek - od 15.30 do 19.00 - piątek - 15.00 - 18.30 Określone w zał. Nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny ( z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie ( faksem lub e-mailem ) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. Imienną listę pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, a o ewentualnych zmianach w trakcie jego realizacji, informować Zamawiającego pisemnie.W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142594,06
Oferta z najniższą ceną: 142594,06 / Oferta z najwyższą ceną: 146171,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.