eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › sygn. akt 98/B/UT/2008 Naprawa średnia toru tramwajowego w ul. Mazurskiej i na Pętli Brzeźno Plaża.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Gdańsk: sygn. akt 98/B/UT/2008 Naprawa średnia toru tramwajowego w ul. Mazurskiej i na Pętli Brzeźno Plaża.
Numer ogłoszenia: 153302 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 98/B/UT/2008 Naprawa średnia toru tramwajowego w ul. Mazurskiej i na Pętli Brzeźno Plaża..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia. Naprawa średnia torów tramwajowych w ul. Mazurskiej i na Pętli Brzeźno Plaża. Naprawa średnia toru obejmuje wymianę podkładów, szyn, podsypki tłuczniowej, spawanie termitowe złączy szynowych, balastowanie toru tłuczniem kamiennym, wraz z ciągłą regulacją toru w planie i profilu, wymianą obrzeży betonowych, budową krawężników typu lekkiego, wymianą nawierzchni przejść dla pieszych oraz przejazdów torowo - ulicznych i innymi pracami, które mają doprowadzić tor i urządzenia mu towarzyszące do dobrego stanu technicznego, zgodnego z obowiązującymi normami dla poziomu i przechyłki szyn, kierunku toru, krzywizn, przechyłek na łukach, przytwierdzenia szyn do podkładów i pełnej stabilizacji. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: a) Uproszczona dokumentacja projektowa. b) Wymiana nawierzchni stalowej (szyny tramwajowe Ri 60 N). c) Wymiana nawierzchni stalowej (szyny kolejowe S49) d) Wymiana podbudowy drewnianej (podkłady drewniane sosnowe). e) Wymiana podsypki tłuczniowej. f) Wymiana podrozjazdnic w rozjazdach z regeneracją zwrotnic. g) Wymiana obrzeży betonowych (po obu stronach torów). h) Budowa krawężników drogowych przy torze wzdłuż ul. Mazurskiej oraz po obu stronach przejazdów torowo - ulicznych. i) Przebudowa nawierzchni przejazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 12000 zł Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku dokonania przelewu pieniędzy na konto bankowe ZDiZ, należy załączyć do oferty potwierdzenie przelewu. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego lub kasie banku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem (związane z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - udokumentuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) realizację minimum jednego zadania o wartości robót nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto), potwierdzone dokumentami, np. referencjami na dowód że zostały wykonane należycie - zał. SIWZ. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie spawania termitowego szyn, robót drogowych - zał. SIWZ. 3)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi (wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe lub drogowej, z doświadczeniem w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, która w okresie ostatnich pięciu lat wykonała (kierowała robotami) minimum jedno zadanie o wartości robót (związanych z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej), nie mniejszej niż 200 000 zł - zał. SIWZ. 4) dysponuje niżej wymienionym sprzętem w ilościach nie mniejszych niż: a) aparatura do termitowego spawania szyn - 1 kpl., b) podbijaki mechaniczne - 8 szt. 5) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawi aktualną informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych (lub kredyt na rachunku bieżącym) nie mniejszą niż 200.000 zł. lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt. III.2) poprze: ppkt.1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt.2) poprzez wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzoru), wykazanie wartości (kwot brutto w zł) oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych ww. załączniku robót. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt.3) poprzez wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających: posiadane uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt.4) poprzez złożenie stosownego oświadczenia - zał. SIWZ (wg. wzoru) ppkt. 5) poprzez załączenie do oferty aktualnej informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt.1 - wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt. 2 i 3. - przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek, ppkt. 4 i 5 - wykonawcy mogą spełniać te warunki wspólnie. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (potwierdzające oświadczenie zawarte w zał. 1a). Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje (dane zawarte aktualne) z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - dot. urzędujących członków władz. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. A, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: ZDiZ w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.