Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Leszno: Dostawa materiałów opatrunkowych DZ-751/32/10
Numer ogłoszenia: 153309 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. (65) 5253100,5253761,5253764, faks (65) 526 82 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych DZ-751/32/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie w asortymencie i ilościach określonych w ust.3.3. SIWZ (45 Pakietów) Opatrunki - Opaski elastyczne; Opaski i rękawy opatrunkowe;Gaza medyczna opatrunkowa; Wata, lignina medyczna; Plastry opatrunkowe, opatrunki przylepne; Folie operacyjne; Opaski gipsowe; Opatrunki specjalistyczne; Zestawy serwet operacyjnych; Podkłady ginekologiczne; Pieluchomajtki dla noworodków i dorosłych; Odzież ochronna i zabezpieczająca -Czepki chirurgiczne i pielęgniarskie; Maski chirurgiczne; Fartuchy higieniczne; Ochraniacze na buty z folii antypoślizgowej; Sterylne serwety, kieszenie, taśmy, pokrowce, osłony, rękaw (osłona) na kończynę; Serweta z torbą; osłona na FAKO; Sterylne ściereczki do rąk; Koc termiczny; Torby jednorazowe; Fartuch foliowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.41.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6, 33.77.11.00-6, 33.77.12.00-7, 33.70.00.00-8, 33.11.34.00-3, 33.74.10.00-6, 33.95.11.00-8, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenia o posiadaniu atestów i świadectw dopuszczających do obrotu, dotyczących przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenia o zobowiązaniu się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku gdy w rozumieniu ww. ustawy przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym, wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć ten fakt w załączonym oświadczeniu. Do oferty należy dołączyć dokumenty charakteryzujące oferowane produkty (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty). Zamawiający wymaga od Wykonawców dostarczenia nie później niż przed upływem terminu składnia ofert n/w próbek: 1) Pakiet nr 16: min. po 5 sztuk z każdej pozycji. 2) Pakiet nr 21: min. po 2 sztuki z każdej pozycji. 3) Pakiet nr 22: min. po 2 sztuki z każdej pozycji. 4) Pakiet nr 28: min. po 1 opakowaniu z każdej pozycji. 5) Pakiet nr 32: min. po 1 opakowaniu z każdej pozycji. 6) Pakiet nr 33: min. po 1 opakowaniu z każdej pozycji. 7) Pakiet nr 34: min. po 1 opakowaniu z każdej pozycji. 8) Pakiet nr 40: min. po 2 sztuki z każdej pozycji. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 18.1 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 18.3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia umowy do czasu całkowitej realizacji zakontraktowanych ilości do wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno pok. 21 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno pok. 21 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy - tupfery gazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe z wkładką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe neurochirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe z włókniny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Serwety operacyjne, jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Setony.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Opaski elastyczne tkane z zapinką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Opaski elastyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Opaski i rękawy opatrunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza medyczna opatrunkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata, lignina medyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry opatrunkowe, opatrunki przylepne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Folia operacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - Opaski gipsowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy serwet operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy serwet operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy serwet operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy serwet operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy serwet operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET NR 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla noworodków i dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.77.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET NR 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca -Czepki chirurgiczne i pielęgniarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET NR 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Maska chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: PAKIET NR 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Maska chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PAKIET NR 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Fartuch higieniczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET NR 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Fartuchy chirurgiczne, ubrania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: PAKIET NR 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Fartuchy chirurgiczne, ubrania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: PAKIET NR 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Ochraniacze na buty z folii antypoślizgowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: PAKIET NR 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Sterylne serwety, kieszenie, taśmy, pokrowce, osłony, rękaw (osłona) na kończynę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: PAKIET NR 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Serweta z torbą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: PAKIET NR 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - osłona na FAKO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: PAKIET NR 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne ściereczki do rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: PAKIET NR 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc termiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: PAKIET NR 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Torby jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: PAKIET NR 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna i zabezpieczająca - Fartuch foliowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy igieł biopsyjnych wraz z dzierżawą systemu do biopsji wspomaganej próżniowo
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów do sprzątania
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
- Usługa ubezpieczenia
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.