Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: zamówienie na wykonanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz wjazdami i parkingami, położonego przy ulicy Rapackiego 7a w Radomiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o., do kontaktów: - w sprawach proceduralno-formalnych: Robert Borzęcki, - w sprawach merytorycznych: Stanisław Sobera, ul. Waryńskiego 16a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 384 65 07 w. 125, 048 384 65 07 w. 130, fax 048 362 73 02, e-mail: sekretariat@rtbs.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rtbs.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na wykonanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz wjazdami i parkingami, położonego przy ulicy Rapackiego 7a w Radomiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Radom, ul. Rapackiego 7A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku mieszkalnego czterokondygnacyjnego, wielorodzinnego - 92 mieszkania wraz z wewnętrznymi instalacjami, wjazdami i parkingami na terenie działki o nr ewid. geodezyjnej 130/62 przy ulicy Rapackiego 7A w Radomiu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest posiadać do wglądu zamawiającego aktualne atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne na stosowane materiały. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności i czynności objętych zamówieniem. Posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: Budownictwo wielorodzinne - wykonanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego. Roboty budowlano-montażowe z zakresem wewnętrznych robót instalacyjnych, przyłączy zewnętrznych wraz z przynależnymi robotami drogowymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,00 złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie oraz którzy spełniają wymagania określone w SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, wykazując wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą, że co najmniej 1 osoba nadzorująca posiada uprawnienia do kierowania i prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 1 osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Osoby te muszą posiadać uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego oraz muszą być członkami właściwej regionalnej Izby Inżynierów - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają niezbędne środki finansowe lub zdolność kredytową, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, które obejmuje niniejsze postepowanie - dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - wniosą wadium na kwotę 60 000,00 zł, zadeklarują wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości oferowanej ceny brutto - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę złożonych w ofercie dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty wraz z kopią dowodu wniesienia wadium (w przypadku formy niepieniężnej - oryginał dokumentu wraz z oświadczeniem, że - w przypadku wygrania przetargu - wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie, - sprawozdanie finansowe za rok 2004, 2005 i 2006 (dla 2006 r. w przypadku nie zakończonego sprawozdania finansowego, druk F-01), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opiniami o badanych sprawozdaniach, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansoweg - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2004, 2005 i 2006 (jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres). W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum), dokument taki składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, - wykaz osób - dotyczy kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi wymagane przez przepisy Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, w tym dokument o przynależności do regionalnej Izby Inżynierów; - informacje banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - zaakceptowane kryteria wyboru oraz metody oceny ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.radom.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 13:45, Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, pokój 103 (parter).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- 4WOG.1200.2712.22.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Remont podbitek dachowych trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Na Skarpie 49/50, 51/52, 53/54 w Lesznie
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.