eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąsawaBudowa dwóch świetlic wiejskich kontenerowych wraz z elementami małej infrastruktury - placami zabaw w miejscowościach Pniewy i Ryszewko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Gąsawa: Budowa dwóch świetlic wiejskich kontenerowych wraz z elementami małej infrastruktury - placami zabaw w miejscowościach Pniewy i Ryszewko
Numer ogłoszenia: 153326 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gąsawa , ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3036210, faks 052 3036220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gasawa.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch świetlic wiejskich kontenerowych wraz z elementami małej infrastruktury - placami zabaw w miejscowościach Pniewy i Ryszewko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż oraz wyposażenie dwóch świetlic wiejskich z typowych kontenerów wraz z wyposażeniem sanitarnym, wodociągowym i energetycznym oraz ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości płynne i elementami malej infrastruktury - plac zabaw w miejscowościach Pniewy (działka nr 25/9) i Ryszewko (działka nr 57/1). Każda świetlica będzie się składać z 5 segmentów. Świetlice należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi we wszystkich branżach wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem. W ramach zadania należy wykonać: I. Roboty budowlane: - płyty żelbetowe pod kontenery, - po 5 kontenerów wchodzących w skład każdej świetlicy, - dostawę i montaż kontenerów w miejscowościach Pniewy i Ryszewko, - wewnętrzne instalacje wodociągowo - kanalizacyjne, - wewnętrzne instalacje elektryczne, - montaż zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne do każdej świetlicy, - place zabaw - 2 komplety, - chodniki z kostki polbruk w kolorze szarym - 135 m2, - ogrodzenie terenu z siatki o wys. 1,5 m na słupkach stalowych - 220,00 m. - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w trzech egzemplarzach. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. II. Wyposażenie: Świetlica w Pniewach: 1. Krzesło biurowe (ISO), stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedziska i oparcie tapicerowane - materiał - 40 sztuk, 2. Stół o wymiarach: długość 180 - 200 cm, szerokość 80 - 90 cm, wysokość 75-80 cm, blat wykonany z płyty wiórowej, nogi drewniane lub stalowe, kolor olcha miodowa lub podobny - 7 sztuk, 3. Stolik pod telewizor i odtwarzacz DVD, szerokość 80 - 90 cm, wysokość 50 - 60 cm, z płyty wiórowej, kolor olcha miodowa lub podobny - 1 szt. 4. Biurko pod komputer o wym. szer. 110-120 cm, głębokość 50-60 cm, wysokość 75 cm, z płyty wiórowej, z półką wysuwaną pod klawiaturę i mysz, z miejscem na stację dysków z jednej strony, szuflada, szafka z drugiej, kolor olcha miodowa lub podobny - 2 szt. 5. Szafa z płyty wiórowej, o wymiarach: szer. 100 cm, wysokość 200 cm, głębokość 55 cm, drzwi dwustronne, zamykane na klucz, w środku 4 półki, kolor olcha miodowa lub podobny - 2 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.: - obsługiwane funkcje: drukarka, skaner, kopiarka; typ wydruku: laserowy; rodzaj wydruku: czarno-biały; wymagany sposób komunikacji: LAN (Ethernet 10/100 Mbps). 7. Router i kable sieciowe: - ilość portów WAN: minimum 1; ilość portów LAN: minimum 4; wbudowany switch: tak; kable sieciowe 4 sztuki: UTP kat. 5e długości 5 metrów z końcówkami RJ45 8. Zestaw komputerowy - 2 komplety: Skład jednego zestawu komputerowego: - monitor (typ matrycy: LCD; przekątna ekranu: 19cali; format obrazu: panoramiczny; rodzaj złącza: DVI) - komputer o parametrach: obudowa (typ: midi tower; standard: ATX; kolor: czarny; zasilacz o mocy niemniejszej niż 400W; ilość kieszeni 5.25cala: minimum 3; ilość kieszeni 3.5cala zewnętrznych: minimum 1); płyta główna (standard: ATX; wbudowana karta muzyczna: tak; wbudowana karta sieciowa: tak; wbudowana karta graficzna: nie; slot karty graficznej: PCI-E x16); procesor (ilość rdzeni: 2; częstotliwość zegara: minimum 3000 MHz; wentylator z wersji BOX: tak); pamięć RAM (rodzaj: DDR2; pojemność: minimum 2GB; taktowanie: minimum 800MHz); dysk twardy 3.5cala wewnętrzny (typ: magnetyczny; pojemność: minimum 250 GB; interface: SATA/300; prędkość obrotowa: 7200 obr./min); karta graficzna (typ złącza: PCI-E x16; wyjście: DVI; zainstalowana pamięć: 1024 MB); napęd optyczny wewnętrzny (rodzaj: nagrywarka DVD; kolor frontu: czarny; interface: SATA); czytnik kart (rodzaj: wewnętrzny montowany w kieszeni 3.5cala; kolor frontu: czarny); mysz (rodzaj: optyczna, przewodowa; rozdzielczość: minimum 800dpi; interface: PS/2 lub USB; kolor: czarny); klawiatura (rodzaj: przewodowa; interface: PS/2 lub USB; typ: tradycyjna; kolor: czarna); oprogramowanie (system operacyjny: Windows 7 Home Premium; pakiet biurowy: MS Office 2010 OEM wersja Home and Business); dodatkowe (listwa antyprzepięciowa z kablem minimum 3 metry) 9. Kuchenka gazowa - 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym o wym. (W/S/G - 85/50/60 cm) kolor biały - 1 szt. 10. Telewizor LCD o przekątnej ekranu 37cali - 1 szt.. złącze HDMI min. 3x, dekoder MPEG-4 kolor obudowy - czarny. 11. Odtwarzacz DVD - 1 szt. (odtwarzanie płyt DVD-R, RW, CD-R, RW, plików MP3, WMA, DivX, złącza HDMI, scart, USB) kolor obudowy czarny, Świetlica w Ryszewku: 1. Krzesło biurowe (ISO), stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedziska i oparcie tapicerowane - materiał - 40 sztuk, 2. Stół o wymiarach: długość 180 - 200 cm, szerokość 80 - 90 cm, wysokość 75-80 cm, blat wykonany z płyty wiórowej, nogi drewniane lub stalowe, kolor olcha miodowa lub podobny - 7 sztuk. 3. Stolik pod telewizor i odtwarzacz DVD, szerokość 80 - 90 cm, wysokość 50 - 60 cm, z płyty wiórowej, kolor olcha miodowa lub podobny - 1 szt. 4. Biurko pod komputer o wym. szer. 110-120 cm, głębokość 50-60 cm, wysokość 75 cm, z płyty wiórowej, z półką wysuwaną pod klawiaturę i mysz, z miejscem na stację dysków z jednej strony, szuflada, szafka z drugiej, kolor olcha miodowa lub podobny - 2 szt. 5. Szafa z płyty wiórowej, o wymiarach: szer. 100 cm, wysokość 200 cm, głębokość 55 cm, drzwi dwustronne, zamykane na klucz, w środku 4 półki, kolor olcha miodowa lub podobny - 2 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.: - obsługiwane funkcje: drukarka, skaner, kopiarka; typ wydruku: laserowy; rodzaj wydruku: czarno-biały; wymagany sposób komunikacji: LAN (Ethernet 10/100 Mbps). 7. Router i kable sieciowe: - ilość portów WAN: minimum 1; ilość portów LAN: minimum 4; wbudowany switch: tak; kable sieciowe 4 sztuki: UTP kat. 5e długości 5 metrów z końcówkami RJ45 8. Zestaw komputerowy - 2 komplety: Skład jednego zestawu komputerowego: - monitor (typ matrycy: LCD; przekątna ekranu: 19cali; format obrazu: panoramiczny; rodzaj złącza: DVI) - komputer o parametrach: obudowa (typ: midi tower; standard: ATX; kolor: czarny; zasilacz o mocy niemniejszej niż 400W; ilość kieszeni 5.25cala: minimum 3; ilość kieszeni 3.5cala zewnętrznych: minimum 1); płyta główna (standard: ATX; wbudowana karta muzyczna: tak; wbudowana karta sieciowa: tak; wbudowana karta graficzna: nie; slot karty graficznej: PCI-E x16); procesor (ilość rdzeni: 2; częstotliwość zegara: minimum 3000 MHz; wentylator z wersji BOX: tak); pamięć RAM (rodzaj: DDR2; pojemność: minimum 2GB; taktowanie: minimum 800MHz); dysk twardy 3.5cala wewnętrzny (typ: magnetyczny; pojemność: minimum 250 GB; interface: SATA/300; prędkość obrotowa: 7200 obr./min); karta graficzna (typ złącza: PCI-E x16; wyjście: DVI; zainstalowana pamięć: 1024 MB); napęd optyczny wewnętrzny (rodzaj: nagrywarka DVD; kolor frontu: czarny; interface: SATA); czytnik kart (rodzaj: wewnętrzny montowany w kieszeni 3.5cala; kolor frontu: czarny); mysz (rodzaj: optyczna, przewodowa; rozdzielczość: minimum 800dpi; interface: PS/2 lub USB; kolor: czarny); klawiatura (rodzaj: przewodowa; interface: PS/2 lub USB; typ: tradycyjna; kolor: czarna); oprogramowanie (system operacyjny: Windows 7 Home Premium; pakiet biurowy: MS Office 2010 OEM wersja Home and Business); dodatkowe (listwa antyprzepięciowa z kablem minimum 3 metry) 9. Kuchenka gazowa - 4-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym o wym. (W/S/G - 85/50/60 cm) kolor biały - 1 szt. 10. Telewizor LCD o przekątnej ekranu 37cali - 1 szt.. złącze HDMI min. 3x, dekoder MPEG-4 kolor obudowy - czarny, 11. Odtwarzacz DVD - 1 szt. (odtwarzanie płyt DVD-R, RW, CD-R, RW, plików MP3, WMA, DivX, złącza HDMI, scart, USB) kolor obudowy czarny, Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji w terenie mającej na celu uzyskanie wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, zawarcia umowy i prawidłowego wykonania zadania. Z uwagi na to, że w dokumentacji budowlano-wykonawczej pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia należy założyć, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze, niż wskazany produkt. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych Zamawiający zleci je dotychczasowemu wykonawcy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5. Uwaga: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na la ta 2007 - 2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i Rozwój Wsi. Z uwagi na realizację projektu ze środków PROW Zamawiający będzie żądał fakturowania dotyczącego świetlic w Pniewach i Ryszewku w następujący sposób: - oddzielna faktura na roboty budowlane dla świetlicy w Pniewach, - oddzielna faktura na roboty budowlane w Ryszewku, - oddzielna faktura na wyposażenie świetlicy w Pniewach ze specyfikacją ilościowo - wartościową tego wyposażenia - zgodnie z zestawieniem rzeczowo - finansowym operacji, które będzie załącznikiem do umowy, - oddzielna faktura na wyposażenie świetlicy w Ryszewku ze specyfikacją ilościowo - wartościową tego wyposażenia - zgodnie z zestawieniem rzeczowo - finansowym operacji, które będzie załącznikiem do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14000,00 zł (czternaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważa się za spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. przed terminem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu co najmniej 3 robót budowlanych polegającej na wykonaniu budynków o kubaturze co najmniej 200 m3 , wraz z instalacją elektryczną i wodociągowo - kanalizacyjną. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdz.6 pkt 6.1.2. specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważa się za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli w wykazie Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdz.6 pkt 6.1.3. oraz w zakresie dysponowania potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią formularza Nr 2 - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią formularza Nr 2 - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 2.1. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT. 2.2. zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych lub nie sprzyjających warunków atmosferycznych. 2.3. wystąpienia konieczności - niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego - dokonania zmiany osób (upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy lub Zamawiającego) przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy. 2.4. na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy należy dokonać zmiany osób wykonujących roboty budowlane (ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od Wykonawcy) pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę. 2.5. Za zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazane w ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gasawa.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gąsawa, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gąsawa, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.