Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Łódź: ZP/25/2010 - odczynniki diagnostyczne wraz z dzierżawą analizatorów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 153351 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/25/2010 - odczynniki diagnostyczne wraz z dzierżawą analizatorów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I: Odczynniki diagnostyczne do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
Pakiet II: Odczynniki, materiał kontrolny, zużywalny i eksploatacyjny do
elektroforetycznego rozdziału białek surowicy krwi wraz z dzierżawą analizatora
Pakiet III: Odczynniki i części zużywalne do badań ogólnego moczu, do
analizatora Miditron M firmy ROCHE (własność ICZMP) wraz z dzierżawą analizatora zapasowego
Pakiet IV: Zestawy odczynnikowe do wykonania oceny ilościowej elementów
upostaciowanych moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)
o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
1. Metodyki wykonywania badań w języku polskim.
2. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych analizatorów.
3. Wykaz kontroli zewnętrznych dla wyników badań zgłoszonych do postępowania
4. Min. 2 opinie użytkowników dotyczące aparatów (po 2 opinie na każdy pakiet)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ocena parametrów technicznych analizatora - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiany stawki podatku VAT
2. zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
3. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
4. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W
wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
5. przedmiotowym, produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak
produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
6. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I: Odczynniki diagnostyczne do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
1 Cz. koalinowo-kefalinowy APTT 32 500 ozn
2 Czas potrombinowy PT 12 000 ozn
3 Czas trombinowy TT 10 000 ozn
4 Fibrynogen 12 000 ozn
5 D-dimery t. ilościowy 3 000 ozn
6 Oporność na białko C 200 ozn
7 Antytrombina III ATIII 1 900 ozn
8 Czynnik II 120 ozn
9 Czynnik V 240
10 Czynnik VII 240 ozn
11 Czynnik VIII 320 ozn
12 Czynnik IX 300 ozn
13 Czynnik X 120 ozn
14 Czynnik XI 300 ozn
15 Czynnik XII 300 ozn
16 Czynnik XIII 80 ozn
17 Białko S 300 ozn
18 Białko C 300 ozn
19 Czynnik von Willebranda -aktywność 200 ozn
20 Lupus anticoagulant LA 300 ozn
Materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne
1 Materiał kontrolny do codziennej wewnętrznej kontroli jakości uzyskiwanych
wyników badań morfologii krwi - 365 dni w roku N i P - uwzględniając terminy
produkcji, pojemność fiolek oraz trwałość oznaczonego materiału w czasie
2 Kalibratory i materiały kontrolne wymagalne zgodnie z metodyką badań do monitorowania jakości uzyskiwanych wyników badań
3 Części i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów przy
udziale: analizator podstawowy 75%; analizator zapasowy 25%, i wykonania 74720 oznaczeń.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena parametrów technicznych analizatora podstawowego - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet II: Odczynniki, materiał kontrolny, zużywalny i eksploatacyjny do
elektroforetycznego rozdziału białek surowicy krwi wraz z dzierżawą analizatora
1 Zestawy odczynnikowe do wykonania elektroforetycznych rozdziałów białek surowicy krwi (Proteinogram) 1 200 badań
2 Materiał kontrolny na 2 poziomach do prowadzenia kontroli wewnętrznej
jakości uzyskawanych wyników badań, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość
oznaczanego materiału w czasie oraz materiały zużywalne i eksploatacyjne do wykonania 1200 badań 1 200 badań.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet III: Odczynniki i części zużywalne do badań ogólnego moczu, do
analizatora Miditron M firmy ROCHE (własność ICZMP) wraz z dzierżawą analizatora zapasowego
1 Combur Test M - 100 testów 300 op
2. Control Test M 10 op
3. Części i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów
4. Transport trays 1 op
5. Miditron M printer paper 50 op.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet IV: Zestawy odczynnikowe do wykonania oceny ilościowej elementów
upostaciowanych moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora
1 Nazwy i ilości wszystkich zestawów odczynnikowych potrzebnych do oceny
36.000 elementów upostaciowanych moczu w okresie 12 miesięcy 36 000 badań
Części zużywalne i materiały eksploatacyjne
1 Materiał kontrolny na dwóch poziomach do prowadzenia kontroli wewnętrznej
jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie
2 Nazwy i ilości części zużywalnych i materiałów eksploatacyjncych analizatora niezbędnych do wykonania w/w liczby badań.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena parametrów technicznych analizatora - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.