eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/25/2010 - odczynniki diagnostyczne wraz z dzierżawą analizatorów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Łódź: ZP/25/2010 - odczynniki diagnostyczne wraz z dzierżawą analizatorów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 153351 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/25/2010 - odczynniki diagnostyczne wraz z dzierżawą analizatorów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet I: Odczynniki diagnostyczne do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
Pakiet II: Odczynniki, materiał kontrolny, zużywalny i eksploatacyjny do
elektroforetycznego rozdziału białek surowicy krwi wraz z dzierżawą analizatora
Pakiet III: Odczynniki i części zużywalne do badań ogólnego moczu, do
analizatora Miditron M firmy ROCHE (własność ICZMP) wraz z dzierżawą analizatora zapasowego
Pakiet IV: Zestawy odczynnikowe do wykonania oceny ilościowej elementów
upostaciowanych moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
- WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)
o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
1. Metodyki wykonywania badań w języku polskim.
2. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych analizatorów.
3. Wykaz kontroli zewnętrznych dla wyników badań zgłoszonych do postępowania
4. Min. 2 opinie użytkowników dotyczące aparatów (po 2 opinie na każdy pakiet)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ocena parametrów technicznych analizatora - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1. zmiany stawki podatku VAT
2. zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
3. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
4. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W
wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
5. przedmiotowym, produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak
produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
6. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I: Odczynniki diagnostyczne do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
    1 Cz. koalinowo-kefalinowy APTT 32 500 ozn
    2 Czas potrombinowy PT 12 000 ozn
    3 Czas trombinowy TT 10 000 ozn
    4 Fibrynogen 12 000 ozn
    5 D-dimery t. ilościowy 3 000 ozn
    6 Oporność na białko C 200 ozn
    7 Antytrombina III ATIII 1 900 ozn
    8 Czynnik II 120 ozn
    9 Czynnik V 240
    10 Czynnik VII 240 ozn
    11 Czynnik VIII 320 ozn
    12 Czynnik IX 300 ozn
    13 Czynnik X 120 ozn
    14 Czynnik XI 300 ozn
    15 Czynnik XII 300 ozn
    16 Czynnik XIII 80 ozn
    17 Białko S 300 ozn
    18 Białko C 300 ozn
    19 Czynnik von Willebranda -aktywność 200 ozn
    20 Lupus anticoagulant LA 300 ozn
    Materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne
    1 Materiał kontrolny do codziennej wewnętrznej kontroli jakości uzyskiwanych
    wyników badań morfologii krwi - 365 dni w roku N i P - uwzględniając terminy
    produkcji, pojemność fiolek oraz trwałość oznaczonego materiału w czasie
    2 Kalibratory i materiały kontrolne wymagalne zgodnie z metodyką badań do monitorowania jakości uzyskiwanych wyników badań
    3 Części i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów przy
    udziale: analizator podstawowy 75%; analizator zapasowy 25%, i wykonania 74720 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena parametrów technicznych analizatora podstawowego - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet II: Odczynniki, materiał kontrolny, zużywalny i eksploatacyjny do
    elektroforetycznego rozdziału białek surowicy krwi wraz z dzierżawą analizatora
    1 Zestawy odczynnikowe do wykonania elektroforetycznych rozdziałów białek surowicy krwi (Proteinogram) 1 200 badań
    2 Materiał kontrolny na 2 poziomach do prowadzenia kontroli wewnętrznej
    jakości uzyskawanych wyników badań, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość
    oznaczanego materiału w czasie oraz materiały zużywalne i eksploatacyjne do wykonania 1200 badań 1 200 badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet III: Odczynniki i części zużywalne do badań ogólnego moczu, do
    analizatora Miditron M firmy ROCHE (własność ICZMP) wraz z dzierżawą analizatora zapasowego
    1 Combur Test M - 100 testów 300 op
    2. Control Test M 10 op
    3. Części i materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów
    4. Transport trays 1 op
    5. Miditron M printer paper 50 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet IV: Zestawy odczynnikowe do wykonania oceny ilościowej elementów
    upostaciowanych moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora
    1 Nazwy i ilości wszystkich zestawów odczynnikowych potrzebnych do oceny
    36.000 elementów upostaciowanych moczu w okresie 12 miesięcy 36 000 badań
    Części zużywalne i materiały eksploatacyjne
    1 Materiał kontrolny na dwóch poziomach do prowadzenia kontroli wewnętrznej
    jakości uzyskiwanych wyników badań - uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie
    2 Nazwy i ilości części zużywalnych i materiałów eksploatacyjncych analizatora niezbędnych do wykonania w/w liczby badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena parametrów technicznych analizatora - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.