Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Jelenia Góra: UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC MIASTA JELENIEJ GÓRY
Numer ogłoszenia: 153366 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC MIASTA JELENIEJ GÓRY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w ramach realizacji zadania pn.: Utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic miasta Jeleniej Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.32.42.22 - 77.32.42.22 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego konkretnego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca lub Konsorcjum spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach wykonał minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i kosztach. Za podobny charakter Zamawiający uzna wyłącznie realizację usług polegających na utrzymaniu zieleni w pasie drogowym o powierzchni minimum 40 ha, zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia o wartości 100.000,00 za jedną usługę, a koszty wykonywanych robót oceni z tolerancją 10% w dół. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. następującym sprzętem: - kosiarka spalinowa samojezdna - 3 szt, - kosa spalinowa - 5 szt, - kosiarka ciągnikowa bijakowa do koszenia poboczy - 1 szt, - pila spalinowa - 2 szt, - nożyce spalinowe do żywopłotu - 2 szt, - frezarka spalinowa do pni - 1 szt, - dmuchawa do liści i trawy - 3 szt, - rozdrabniacz do gałęzi - 1 szt, - samochód dostawczy - 1 szt, - podnośnik na podwoziu samojezdnym - 1 szt, Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca lub Konsorcjum spełnia w/w warunek po przedstawieniu oświadczenia, że dysponuje: - minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do utrzymania i pielęgnacji zieleni (wykształcenie średnie lub wyższe lub ukończony kurs specjalistyczny w tym kierunku), - dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości i do obsługi piły łańcuchowej, - dwoma osobami, które mają ukończone szkolenie w zakresie dawania poleceń i sygnałów uczestnikom ruchu drogowego-zgodnie z wymogami art. 6 ust. 3a prawa o ruchu drogowym. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca lub Konsorcjum spełnia w/w warunek po przedstawieniu informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, że posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości 50.000,00 PLN. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Ptasia 2a, 58-500 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Ptasia 2a, 58-500 Jelenia Góra, sekretariat (pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Naprawa i diagnostyka linii kablowych SN na FW Dobrzyń
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych
- Dostęp do nowych wersji oprogramowania ESKULAP, dostęp do nowych wersji oraz usługa serwisu aplikacyjnego Planowanie pracy dla WCSKJ w Jeleniej Górze - postępowanie powtórzone
- Wykonanie otworu Cieplice C-3 w ramach realizacji inwestycji pn. "Rozpoznanie i udokumentowanie zasobów wód termalnych (...)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
- Wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu między ul. Maślicką a ul. Lidzbarską / Rolną we Wrocławiu
- ZP/28/2025 - Wycinka drzew na terenie JW. w Mirosławcu
- Adaptacja przestrzeni publicznej w Gminie Więcbork
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.