eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Brzeziny: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 153380 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne zadania. ZADANIE Nr 1 -ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY 1 Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50) szt. 6; 2 Bloki listowe A4 96 kartek - kratka szt. 39; 3 bloki listowe A5 kratka - 96 kartek szt. 42; 4 Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony szt. 57; 5 Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny szt. 103; 6 Dziurkacz do 25 kartek szt. 3; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 10; 8 długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 96; 9 długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 148; 10 Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem szt. 10; 11 Gumka szt. 2; 12 Identyfikator szt. 100; 13 linijka 30 cm szt. 16; 14 Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze szt. 4; 15 Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek) kostka 111; 16 karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek) kostka 109; 17 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze. szt. 10; 18 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze. szt. 5; 19 Klej w tubie 45 ml szt. 7; 20 Klej w sztyfcie 35g szt. 47; 21 Klipsy archiwalne szt. 405; 22 Koperty na płyty CD do wpinania szt. 40; 23 Koperty białe samoklejące C6 szt. 18370; 24 Koperty białe samoklejące C5 szt. 5300; 25 Koperty białe samoklejące DL HK szt. 410; 26 Koperty E4 HK białe szt. 550; 27 Koperty białe B4 SK szt. 100; 28 Koperty dowodowe PU-D-7 szt. 1000; 29 Koperty dowodowe PU-D-8 szt. 400; 30 korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m szt. 22; 31 Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml szt. 44; 32 Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt. opakowanie 104; 33 Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.) opakowanie 12; 34 Marker niezmywalny czarny szt. 35; 35 Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz szt. 5; 36 marker biały olejowy grubość 2,2 mm szt. 2; 37 Mysz optyczna PS2 szt. 10; 38 Mysz optyczna USB szt. 5; 39 Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3) szt. 1; 40 Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący blk 3; 41 Nożyczki biurowe 16 cm szt. 3; 42 ołówek zwykły HB szt. 11; 43 ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt. opakowanie 42; 44 Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza 695; 45 Pendrive 8GB szt. 5; 46 Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 25; 47 Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 150; 48 Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM szt. 60; 49 Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona szt. 5; 50 Pinezki tablicowe (op. 50 szt.) opakowanie 3; 51 Pinezki (opak.po 50 szt. ) opakowanie 17; 52 Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach szt. 12; 53 Rozszywacz szt. 1; 54 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4 szt. 178; 55 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4 szt. 211; 56 Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280 szt. 175; 57 Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny) szt. 570; 58 Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280 szt. 140; 59 skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 270; 60 Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 400; 61 składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900) pud. 3; 62 Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.) szt. 125; 63 Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.) szt. 87; 64 Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.) szt. 14; 65 Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml szt. 22; 66 Tablica korkowa w ramie drewnianej (90x120mm) szt. 3; 67 Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB szt. 10; 68 Taśma do drukarki OKI 6300FB szt. 20; 69 Taśma dwustronna 50x10 szt. 21; 70 Taśma pakowa 55mm x 66m wytrzymała na zerwanie przezroczysta szt. 27; 71 Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m szt. 49; 72 Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać) szt. 4; 73 Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A) szt. 10; 74 Teczka biała wiązana bez nadruku szt. szt. 590; 75 Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem szt. 10; 76 Temperówka aluminiowa pojedyńcza szt. 2; 77 Toner do drukarki HP 1102 oryginał szt. 30; 78 Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał) szt. 4; 79 toner do drukarki HP 1566 oryginał szt. 17; 80 Toner do drukarki HP 1005 (oryginał) szt. 2; 81 Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał szt. 8; 82 Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał szt. 8; 83 Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał szt. 8; 84 Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał szt. 2; 85 Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał szt. 3; 86 Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał szt. 5; 87 Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał szt. 9; 88 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czerwony szt. 4; 89 Toner do drukarki HP 2840 oryginał -niebieski szt. 6; 90 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - żółty szt. 5; 91 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czarny szt. 6; 92 Toner do kopiarki IR2230 (oryginał) szt. 8; 93 Toner do kopiarki IR2018 oryginał szt. 3; 94 Toner do kopiarki IR16 oryginał szt. 2; 95 Toner Kyocera FS1128 oryginał szt. 12; 96 Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny szt. 4; 97 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony szt. 3; 98 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał żółty szt. 3; 99 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski szt. 3; 100 toner kyocera TK130 oryginał szt. 3; 101 Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał szt. 3; 102 Tusz czerwony do pieczątek szt. 6; 103 Tusz czarny do pieczątek szt. 1; 104 Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 szt. 36; 105 Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm szt. 159; 106 Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm szt. 70; 107 wkład typu ZENITH niebieski szt. 164; 108 wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski szt. 10; 109 wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny szt. 10; 110 wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek blok 19; 111 Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 blok 5; 112 Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony szt. 35; 113 Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty szt. 44; 114 Zeszyt A5 60 kartek w kratkę szt. 12; 115 Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka szt. 47; 116 Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 15; 117 Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.) pudełko 3; 118 Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 119 Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.) pudełko 5; 120 Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 121 Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 120; 122 Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 28; 123 zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 7; 124 zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6 szt. 15; 125 zszywacz do 100 kartek szt. 5; 126 zszywacz długoramienny do 15 kartek szt. 2; 127 Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa) szt. 10450; 128 Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa) szt. 4000. ZADANIE Nr 2 ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM w ramach projektu :Radosne przedszkole Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r. 1 koszulki A4 po 100 szt komplety 1 ; 2 koszulki A5 po 100 szt komplety 1; 3 ofertówka sztywna A4 po 25 szt komplety 3 ; 4 rozszywacz szt. 1; 5 płyta 700 MB CDRW szt. 25; 6 poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona szt. 1; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 1; 8 karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm szt. 3; 9 segregator 75 mm A4 szt. 10; 10 skoroszyt z PCV A4 szt. 100; 11 toner do drukarki HP 1566 szt. 3; 12 zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty szt. 4 po 2 z każdego koloru; 13 zszywki 23/13 szt. 3; 14 zszywki 26/6 szt. 9; 15 tusz czerwony do pieczątek szt 2; 16 papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ryza 40; 17 kalkulator szt. 2; 18 klipsy archiwalne szt. 50; 19 markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz szt. 2; 20 zszywacz do 100 kartek szt. 1; 21 zszywacz do 25 kartek szt. 1; 22 długopis automatyczny kulkowy szt. 7;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, b) zmian regulacji prawnych, c) zmian adresowych stron umowy określonych w umowie, d) terminu realizacji usług, e) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku prac uzupełniających lub dodatkowych, f) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) danych objętych fakturą/rachunkiem, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Nr 2 - Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 -ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY 1 Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50) szt. 6; 2 Bloki listowe A4 96 kartek - kratka szt. 39; 3 bloki listowe A5 kratka - 96 kartek szt. 42; 4 Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony szt. 57; 5 Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny szt. 103; 6 Dziurkacz do 25 kartek szt. 3; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 10; 8 długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 96; 9 długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 148; 10 Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem szt. 10; 11 Gumka szt. 2; 12 Identyfikator szt. 100; 13 linijka 30 cm szt. 16; 14 Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze szt. 4; 15 Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek) kostka 111; 16 karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek) kostka 109; 17 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze. szt. 10; 18 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze. szt. 5; 19 Klej w tubie 45 ml szt. 7; 20 Klej w sztyfcie 35g szt. 47; 21 Klipsy archiwalne szt. 405; 22 Koperty na płyty CD do wpinania szt. 40; 23 Koperty białe samoklejące C6 szt. 18370; 24 Koperty białe samoklejące C5 szt. 5300; 25 Koperty białe samoklejące DL HK szt. 410; 26 Koperty E4 HK białe szt. 550; 27 Koperty białe B4 SK szt. 100; 28 Koperty dowodowe PU-D-7 szt. 1000; 29 Koperty dowodowe PU-D-8 szt. 400; 30 korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m szt. 22; 31 Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml szt. 44; 32 Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt. opakowanie 104; 33 Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.) opakowanie 12; 34 Marker niezmywalny czarny szt. 35; 35 Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz szt. 5; 36 marker biały olejowy grubość 2,2 mm szt. 2; 37 Mysz optyczna PS2 szt. 10; 38 Mysz optyczna USB szt. 5; 39 Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3) szt. 1; 40 Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący blk 3; 41 Nożyczki biurowe 16 cm szt. 3; 42 ołówek zwykły HB szt. 11; 43 ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt. opakowanie 42; 44 Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza 695; 45 Pendrive 8GB szt. 5; 46 Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 25; 47 Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 150; 48 Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM szt. 60; 49 Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona szt. 5; 50 Pinezki tablicowe (op. 50 szt.) opakowanie 3; 51 Pinezki (opak.po 50 szt. ) opakowanie 17; 52 Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach szt. 12; 53 Rozszywacz szt. 1; 54 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4 szt. 178; 55 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4 szt. 211; 56 Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280 szt. 175; 57 Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny) szt. 570; 58 Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280 szt. 140; 59 skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 270; 60 Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 400; 61 składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900) pud. 3; 62 Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.) szt. 125; 63 Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.) szt. 87; 64 Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.) szt. 14; 65 Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml szt. 22; 66 Tablica korkowa w ramie drewnianej (90x120mm) szt. 3; 67 Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB szt. 10; 68 Taśma do drukarki OKI 6300FB szt. 20; 69 Taśma dwustronna 50x10 szt. 21; 70 Taśma pakowa 55mm x 66m wytrzymała na zerwanie przezroczysta szt. 27; 71 Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m szt. 49; 72 Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać) szt. 4; 73 Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A) szt. 10; 74 Teczka biała wiązana bez nadruku szt. szt. 590; 75 Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem szt. 10; 76 Temperówka aluminiowa pojedyńcza szt. 2; 77 Toner do drukarki HP 1102 oryginał szt. 30; 78 Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał) szt. 4; 79 toner do drukarki HP 1566 oryginał szt. 17; 80 Toner do drukarki HP 1005 (oryginał) szt. 2; 81 Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał szt. 8; 82 Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał szt. 8; 83 Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał szt. 8; 84 Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał szt. 2; 85 Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał szt. 3; 86 Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał szt. 5; 87 Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał szt. 9; 88 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czerwony szt. 4; 89 Toner do drukarki HP 2840 oryginał -niebieski szt. 6; 90 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - żółty szt. 5; 91 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czarny szt. 6; 92 Toner do kopiarki IR2230 (oryginał) szt. 8; 93 Toner do kopiarki IR2018 oryginał szt. 3; 94 Toner do kopiarki IR16 oryginał szt. 2; 95 Toner Kyocera FS1128 oryginał szt. 12; 96 Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny szt. 4; 97 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony szt. 3; 98 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał żółty szt. 3; 99 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski szt. 3; 100 toner kyocera TK130 oryginał szt. 3; 101 Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał szt. 3; 102 Tusz czerwony do pieczątek szt. 6; 103 Tusz czarny do pieczątek szt. 1; 104 Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 szt. 36; 105 Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm szt. 159; 106 Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm szt. 70; 107 wkład typu ZENITH niebieski szt. 164; 108 wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski szt. 10; 109 wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny szt. 10; 110 wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek blok 19; 111 Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 blok 5; 112 Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony szt. 35; 113 Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty szt. 44; 114 Zeszyt A5 60 kartek w kratkę szt. 12; 115 Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka szt. 47; 116 Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 15; 117 Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.) pudełko 3; 118 Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 119 Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.) pudełko 5; 120 Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 121 Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 120; 122 Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 28; 123 zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 7; 124 zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6 szt. 15; 125 zszywacz do 100 kartek szt. 5; 126 zszywacz długoramienny do 15 kartek szt. 2; 127 Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa) szt. 10450; 128 Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa) szt. 4000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2 ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM w ramach projektu :Radosne przedszkole Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r. 1 koszulki A4 po 100 szt komplety 1 ; 2 koszulki A5 po 100 szt komplety 1; 3 ofertówka sztywna A4 po 25 szt komplety 3 ; 4 rozszywacz szt. 1; 5 płyta 700 MB CDRW szt. 25; 6 poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona szt. 1; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 1; 8 karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm szt. 3; 9 segregator 75 mm A4 szt. 10; 10 skoroszyt z PCV A4 szt. 100; 11 toner do drukarki HP 1566 szt. 3; 12 zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty szt. 4 po 2 z każdego koloru; 13 zszywki 23/13 szt. 3; 14 zszywki 26/6 szt. 9; 15 tusz czerwony do pieczątek szt 2; 16 papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ryza 40; 17 kalkulator szt. 2; 18 klipsy archiwalne szt. 50; 19 markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz szt. 2; 20 zszywacz do 100 kartek szt. 1; 21 zszywacz do 25 kartek szt. 1; 22 długopis automatyczny kulkowy szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.