Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Brzeziny: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 153380 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne zadania. ZADANIE Nr 1 -ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY 1 Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50) szt. 6; 2 Bloki listowe A4 96 kartek - kratka szt. 39; 3 bloki listowe A5 kratka - 96 kartek szt. 42; 4 Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony szt. 57; 5 Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny szt. 103; 6 Dziurkacz do 25 kartek szt. 3; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 10; 8 długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 96; 9 długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 148; 10 Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem szt. 10; 11 Gumka szt. 2; 12 Identyfikator szt. 100; 13 linijka 30 cm szt. 16; 14 Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze szt. 4; 15 Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek) kostka 111; 16 karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek) kostka 109; 17 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze. szt. 10; 18 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze. szt. 5; 19 Klej w tubie 45 ml szt. 7; 20 Klej w sztyfcie 35g szt. 47; 21 Klipsy archiwalne szt. 405; 22 Koperty na płyty CD do wpinania szt. 40; 23 Koperty białe samoklejące C6 szt. 18370; 24 Koperty białe samoklejące C5 szt. 5300; 25 Koperty białe samoklejące DL HK szt. 410; 26 Koperty E4 HK białe szt. 550; 27 Koperty białe B4 SK szt. 100; 28 Koperty dowodowe PU-D-7 szt. 1000; 29 Koperty dowodowe PU-D-8 szt. 400; 30 korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m szt. 22; 31 Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml szt. 44; 32 Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt. opakowanie 104; 33 Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.) opakowanie 12; 34 Marker niezmywalny czarny szt. 35; 35 Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz szt. 5; 36 marker biały olejowy grubość 2,2 mm szt. 2; 37 Mysz optyczna PS2 szt. 10; 38 Mysz optyczna USB szt. 5; 39 Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3) szt. 1; 40 Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący blk 3; 41 Nożyczki biurowe 16 cm szt. 3; 42 ołówek zwykły HB szt. 11; 43 ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt. opakowanie 42; 44 Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza 695; 45 Pendrive 8GB szt. 5; 46 Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 25; 47 Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 150; 48 Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM szt. 60; 49 Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona szt. 5; 50 Pinezki tablicowe (op. 50 szt.) opakowanie 3; 51 Pinezki (opak.po 50 szt. ) opakowanie 17; 52 Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach szt. 12; 53 Rozszywacz szt. 1; 54 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4 szt. 178; 55 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4 szt. 211; 56 Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280 szt. 175; 57 Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny) szt. 570; 58 Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280 szt. 140; 59 skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 270; 60 Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 400; 61 składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900) pud. 3; 62 Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.) szt. 125; 63 Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.) szt. 87; 64 Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.) szt. 14; 65 Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml szt. 22; 66 Tablica korkowa w ramie drewnianej (90x120mm) szt. 3; 67 Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB szt. 10; 68 Taśma do drukarki OKI 6300FB szt. 20; 69 Taśma dwustronna 50x10 szt. 21; 70 Taśma pakowa 55mm x 66m wytrzymała na zerwanie przezroczysta szt. 27; 71 Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m szt. 49; 72 Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać) szt. 4; 73 Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A) szt. 10; 74 Teczka biała wiązana bez nadruku szt. szt. 590; 75 Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem szt. 10; 76 Temperówka aluminiowa pojedyńcza szt. 2; 77 Toner do drukarki HP 1102 oryginał szt. 30; 78 Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał) szt. 4; 79 toner do drukarki HP 1566 oryginał szt. 17; 80 Toner do drukarki HP 1005 (oryginał) szt. 2; 81 Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał szt. 8; 82 Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał szt. 8; 83 Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał szt. 8; 84 Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał szt. 2; 85 Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał szt. 3; 86 Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał szt. 5; 87 Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał szt. 9; 88 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czerwony szt. 4; 89 Toner do drukarki HP 2840 oryginał -niebieski szt. 6; 90 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - żółty szt. 5; 91 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czarny szt. 6; 92 Toner do kopiarki IR2230 (oryginał) szt. 8; 93 Toner do kopiarki IR2018 oryginał szt. 3; 94 Toner do kopiarki IR16 oryginał szt. 2; 95 Toner Kyocera FS1128 oryginał szt. 12; 96 Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny szt. 4; 97 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony szt. 3; 98 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał żółty szt. 3; 99 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski szt. 3; 100 toner kyocera TK130 oryginał szt. 3; 101 Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał szt. 3; 102 Tusz czerwony do pieczątek szt. 6; 103 Tusz czarny do pieczątek szt. 1; 104 Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 szt. 36; 105 Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm szt. 159; 106 Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm szt. 70; 107 wkład typu ZENITH niebieski szt. 164; 108 wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski szt. 10; 109 wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny szt. 10; 110 wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek blok 19; 111 Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 blok 5; 112 Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony szt. 35; 113 Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty szt. 44; 114 Zeszyt A5 60 kartek w kratkę szt. 12; 115 Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka szt. 47; 116 Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 15; 117 Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.) pudełko 3; 118 Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 119 Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.) pudełko 5; 120 Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 121 Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 120; 122 Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 28; 123 zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 7; 124 zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6 szt. 15; 125 zszywacz do 100 kartek szt. 5; 126 zszywacz długoramienny do 15 kartek szt. 2; 127 Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa) szt. 10450; 128 Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa) szt. 4000. ZADANIE Nr 2 ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM w ramach projektu :Radosne przedszkole Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r. 1 koszulki A4 po 100 szt komplety 1 ; 2 koszulki A5 po 100 szt komplety 1; 3 ofertówka sztywna A4 po 25 szt komplety 3 ; 4 rozszywacz szt. 1; 5 płyta 700 MB CDRW szt. 25; 6 poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona szt. 1; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 1; 8 karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm szt. 3; 9 segregator 75 mm A4 szt. 10; 10 skoroszyt z PCV A4 szt. 100; 11 toner do drukarki HP 1566 szt. 3; 12 zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty szt. 4 po 2 z każdego koloru; 13 zszywki 23/13 szt. 3; 14 zszywki 26/6 szt. 9; 15 tusz czerwony do pieczątek szt 2; 16 papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ryza 40; 17 kalkulator szt. 2; 18 klipsy archiwalne szt. 50; 19 markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz szt. 2; 20 zszywacz do 100 kartek szt. 1; 21 zszywacz do 25 kartek szt. 1; 22 długopis automatyczny kulkowy szt. 7;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, b) zmian regulacji prawnych, c) zmian adresowych stron umowy określonych w umowie, d) terminu realizacji usług, e) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku prac uzupełniających lub dodatkowych, f) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) danych objętych fakturą/rachunkiem, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Nr 2 - Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 -ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY 1 Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50) szt. 6; 2 Bloki listowe A4 96 kartek - kratka szt. 39; 3 bloki listowe A5 kratka - 96 kartek szt. 42; 4 Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony szt. 57; 5 Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny szt. 103; 6 Dziurkacz do 25 kartek szt. 3; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 10; 8 długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 96; 9 długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900 szt. 148; 10 Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem szt. 10; 11 Gumka szt. 2; 12 Identyfikator szt. 100; 13 linijka 30 cm szt. 16; 14 Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze szt. 4; 15 Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek) kostka 111; 16 karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek) kostka 109; 17 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze. szt. 10; 18 Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze. szt. 5; 19 Klej w tubie 45 ml szt. 7; 20 Klej w sztyfcie 35g szt. 47; 21 Klipsy archiwalne szt. 405; 22 Koperty na płyty CD do wpinania szt. 40; 23 Koperty białe samoklejące C6 szt. 18370; 24 Koperty białe samoklejące C5 szt. 5300; 25 Koperty białe samoklejące DL HK szt. 410; 26 Koperty E4 HK białe szt. 550; 27 Koperty białe B4 SK szt. 100; 28 Koperty dowodowe PU-D-7 szt. 1000; 29 Koperty dowodowe PU-D-8 szt. 400; 30 korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m szt. 22; 31 Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml szt. 44; 32 Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt. opakowanie 104; 33 Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.) opakowanie 12; 34 Marker niezmywalny czarny szt. 35; 35 Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz szt. 5; 36 marker biały olejowy grubość 2,2 mm szt. 2; 37 Mysz optyczna PS2 szt. 10; 38 Mysz optyczna USB szt. 5; 39 Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3) szt. 1; 40 Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący blk 3; 41 Nożyczki biurowe 16 cm szt. 3; 42 ołówek zwykły HB szt. 11; 43 ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt. opakowanie 42; 44 Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza 695; 45 Pendrive 8GB szt. 5; 46 Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 25; 47 Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim szt. 150; 48 Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM szt. 60; 49 Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona szt. 5; 50 Pinezki tablicowe (op. 50 szt.) opakowanie 3; 51 Pinezki (opak.po 50 szt. ) opakowanie 17; 52 Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach szt. 12; 53 Rozszywacz szt. 1; 54 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4 szt. 178; 55 Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4 szt. 211; 56 Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280 szt. 175; 57 Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny) szt. 570; 58 Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280 szt. 140; 59 skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 270; 60 Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280 szt. 400; 61 składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900) pud. 3; 62 Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.) szt. 125; 63 Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.) szt. 87; 64 Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.) szt. 14; 65 Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml szt. 22; 66 Tablica korkowa w ramie drewnianej (90x120mm) szt. 3; 67 Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB szt. 10; 68 Taśma do drukarki OKI 6300FB szt. 20; 69 Taśma dwustronna 50x10 szt. 21; 70 Taśma pakowa 55mm x 66m wytrzymała na zerwanie przezroczysta szt. 27; 71 Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m szt. 49; 72 Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać) szt. 4; 73 Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A) szt. 10; 74 Teczka biała wiązana bez nadruku szt. szt. 590; 75 Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem szt. 10; 76 Temperówka aluminiowa pojedyńcza szt. 2; 77 Toner do drukarki HP 1102 oryginał szt. 30; 78 Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał) szt. 4; 79 toner do drukarki HP 1566 oryginał szt. 17; 80 Toner do drukarki HP 1005 (oryginał) szt. 2; 81 Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał szt. 8; 82 Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał szt. 8; 83 Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał szt. 8; 84 Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał szt. 2; 85 Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał szt. 3; 86 Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał szt. 5; 87 Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał szt. 9; 88 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czerwony szt. 4; 89 Toner do drukarki HP 2840 oryginał -niebieski szt. 6; 90 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - żółty szt. 5; 91 Toner do drukarki HP 2840 oryginał - czarny szt. 6; 92 Toner do kopiarki IR2230 (oryginał) szt. 8; 93 Toner do kopiarki IR2018 oryginał szt. 3; 94 Toner do kopiarki IR16 oryginał szt. 2; 95 Toner Kyocera FS1128 oryginał szt. 12; 96 Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny szt. 4; 97 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony szt. 3; 98 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał żółty szt. 3; 99 toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski szt. 3; 100 toner kyocera TK130 oryginał szt. 3; 101 Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał szt. 3; 102 Tusz czerwony do pieczątek szt. 6; 103 Tusz czarny do pieczątek szt. 1; 104 Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 szt. 36; 105 Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm szt. 159; 106 Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm szt. 70; 107 wkład typu ZENITH niebieski szt. 164; 108 wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski szt. 10; 109 wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny szt. 10; 110 wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek blok 19; 111 Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 blok 5; 112 Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony szt. 35; 113 Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty szt. 44; 114 Zeszyt A5 60 kartek w kratkę szt. 12; 115 Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka szt. 47; 116 Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 15; 117 Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.) pudełko 3; 118 Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 119 Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.) pudełko 5; 120 Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.) pudełko 4; 121 Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 120; 122 Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.) pudełko 28; 123 zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.) pudełko 7; 124 zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6 szt. 15; 125 zszywacz do 100 kartek szt. 5; 126 zszywacz długoramienny do 15 kartek szt. 2; 127 Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa) szt. 10450; 128 Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa) szt. 4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2 ZAKUP Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM w ramach projektu :Radosne przedszkole Projekt pn: Radosne przedszkole współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r. 1 koszulki A4 po 100 szt komplety 1 ; 2 koszulki A5 po 100 szt komplety 1; 3 ofertówka sztywna A4 po 25 szt komplety 3 ; 4 rozszywacz szt. 1; 5 płyta 700 MB CDRW szt. 25; 6 poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona szt. 1; 7 dziurkacz do 65 kartek szt. 1; 8 karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm szt. 3; 9 segregator 75 mm A4 szt. 10; 10 skoroszyt z PCV A4 szt. 100; 11 toner do drukarki HP 1566 szt. 3; 12 zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty szt. 4 po 2 z każdego koloru; 13 zszywki 23/13 szt. 3; 14 zszywki 26/6 szt. 9; 15 tusz czerwony do pieczątek szt 2; 16 papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy) ryza 40; 17 kalkulator szt. 2; 18 klipsy archiwalne szt. 50; 19 markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz szt. 2; 20 zszywacz do 100 kartek szt. 1; 21 zszywacz do 25 kartek szt. 1; 22 długopis automatyczny kulkowy szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.