Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Puławy: Przedmiotem zamówienia ZM-36/230/2008 jest zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach .
Numer ogłoszenia: 153390 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Bema 1, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8877023, fax 081 8877023.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pulawy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia ZM-36/230/2008 jest zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ZM-36/230/2008 jest zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na zasadzie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami - tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -- warunek zostanie spełniony jeżeli zostanie złożony aktualny odpis z właściwego rejestru ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli nie zaistnieje żadna z okoliczności o których mowa w art. 24 Ustawy. 2. Spełniają wszystkie warunki podane w SIWZ. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, które zmawiający określił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt IX ppkt 1 : 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zamiast dokumentów o których mowa w pkt IX ppkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Każdy z wykonawców w przypadku złożenia wspólnej oferty zobowiązany jest do złożenia dokumentów o których mowa w zakresie punktu 1.2 oraz w zakresie punktu 1.1 wspólnych dokumentów tam wymienionych z których będzie wynikało, że wykonawcy wspólnie spełniają warunki. 4. Oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 5 wykonawcy składają wspólne oświadczenie. 5. Oświadczenie w sprawie spełnienia warunków na okoliczność nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 5 wykonawcy składają osobne oświadczenia. Brak któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt. IX spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pulawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1 24-100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1 24-100 Puławy budynek Administracji - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie remontu 25 sztuk wózków piecowych w zakresie wymurówek wysokotemperaturowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu
- Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DO APARATU DO SZYBKIEJ DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH .
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych oraz zakup urządzeń UTM w ramach zadania pn.: "Zakup urządzeń FortiGate" (...)
- Zakup 12 zestawów składających się z laptopa wraz z pakietem biurowym z licencją na 12 miesięcy oraz myszki przewodowej, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Dostawa urządzeń IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania V
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.