Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Włocławek: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 153407 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny , ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, faks 054 4116208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Sądu Okręgowego we Włocławku, podzielona na 3 zadania. 1 Zadanie nr 1 a) komputer przenośny - 21 szt. b) drukarka monochromatyczna - 7 szt. c) skaner - 3 szt. d) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. e) dysk twardy do macierzy dyskowej DELL MD3200 - 5 szt. f) kserokopiarki wielofunkcyjne - 3 szt. 2 Zadanie nr 2 a) urządzenie zabezpieczające typu UTM - 2 szt. 3 Zadanie nr 3 a) zestaw komputerowy - stacja robocza z monitorem - 2 szt. b) zestaw komputerowy - stacja robocza z monitorem i drukarką - 1 szt. Uwaga: Sprzęty wskazane w punkcie 3.1 -Zadanie nr 1 - lit a-e finansowane są ze środków bieżących i w związku z powyższym ich cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3.500,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 8 do SIWZ ). Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań . Urządzenia powinny być nowe, z potwierdzonego, legalnego źródła pochodzenia, gotowe do pracy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 32.52.12.00 - 32.52.12.00 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. Dla zadania nr 1 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), 2. Dla zadania nr 2 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), 3. Dla zadania nr 3 - co najmniej jednej dostawy, odpowiadającym swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto, nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty urzędowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zadanie nr 1 : 1. Komputery przenośne: a) Oświadczenie Wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001:2000 b) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO9001:2000 c) Raport z testu wydajności PassMark CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez oferowane urządzenie wyniku na poziomie min. 4011 punktów (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net) d) Deklaracja zgodności CE e) Dokument poświadczający poprawną współpracę oferowanego modelu urządzenia z oferowanym systemem operacyjnym (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta oprogramowania) Zadanie nr 2 : 1. Urządzenia zabezpieczające typu UTM: a) Oświadczenie Wykonawcy, że poszczególne elementy oferowanego systemu bezpieczeństwa powinny posiadać następujące certyfikaty: ICSA dla funkcjonalności SSLVPN, IPS, Antywirus oraz ICSA lub EAL4 dla funkcjonalności Firewall Zadanie nr 3: 1. Stacje robocze: a) Oświadczenie Wykonawcy, że producent sprzętu posiada certyfikat ISO9001 b) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO9001:2000 c) Deklaracja zgodności CE d) Raport z testu wydajności PassMark CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez oferowane urządzenie wyniku na poziomie min. 10050 punktów (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej: http://www.cpubenchmark.net) e) Dokument poświadczający poprawną współpracę oferowanego modelu urządzenia z oferowanym systemem operacyjnym (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta oprogramowania)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym przypadku : W związku dynamiką rozwoju rynku informatycznego dopuszcza się zmianę przedmiotu dostawy w stosunku do zakresu rzeczowego oferty. Zmiana taka jest dopuszczalna wyłącznie przy łącznym spełnieniu poniższych przesłanek: a) sprzęt wyspecyfikowany w ofercie Wykonawcy w chwili realizacji dostawy nie jest już dostępny w magazynach producenta sprzętu - wymagane jest oświadczenie oficjalnego dystrybutora producenta. b) sprzęt zaoferowany w ramach zamiany musi spełniać wymogi wskazane w przez Zamawiającego w SIWZ, lub być sprzętem lepszym, przy uwzględnieniu potrzeb Zamawiającego, niż opisany przez Zamawiającego w SIWZ. c) cena sprzętu zaoferowanego w ramach zamiany nie może być wyższa od ceny zawartej w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, Budynek J pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, Budynek F - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.