Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-30
Buk: Remont nawierzchni ulicy Dworcowej w Buku - odcinek od ulicy Jana Pawła II (obwodnicy) do ul. Kościuszki_2.
Numer ogłoszenia: 153407 - 2007; data zamieszczenia: 30.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, fax 061 8140101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy Dworcowej w Buku - odcinek od ulicy Jana Pawła II (obwodnicy) do ul. Kościuszki_2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi przebiegać będzie na długości 405 m i polegał będzie na ułożeniu na całości jezdni bitumicznej warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego, grysowego o strukturze zamkniętej. Wcześniej istniejącą nawierzchnię należy poddać sfrezowaniu mechanicznemu na zimno do głębokości 0 - 4 cm, a na odcinku 0+000,00 do 0+291 nawierzchnię bitumiczną należy sfrezować w taki sposób aby uzyskać jak najmniejszą wysokość nawierzchni w stosunku do istniejącego ścieku. Frezowanie należy przeprowadzić w taki sposób aby uzyskać odpowiednie profile poprzeczne. Następnie należy przeprowadzić remont cząstkowy poprzez ułożenie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z betonu asfaltowego, grysowego o strukturze częściowo zamkniętej w miejscach do tego koniecznych. Warstwa ta nada odpowiednie profile poprzeczne remontowanej nawierzchni. Jej grubość, w zależności od potrzeb waha się od 0 do 6 cm (średnio 3 cm). Przed ułożeniem każdej z warstw bitumicznych, podłoże należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową (min. 50% asfaltu), kationową, szybkorozpadową w ilości: - 0,5 kg/1m2 na podłoże bitumiczne. Na odcinkach gdzie wymagana jest wymiana krawężnika ulicznego po rozbiórce istniejącego krawężnika z ewentualną ławą należy wykonać ławę betonową z oporem -na mokro- z betonu klasy B-15. Na gotowej ławie i podsypce cementowo - piaskowej należy ułożyć nowy krawężnik betonowy o wymiarach 15 x 30 cm. Podobnie należy uczynić w miejscach gdzie brakuje krawężnika. Odcinki długości 22 m i 13 m wymagają rozbiórki istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, oraz uzupełnienia nawierzchni jezdni na szerokości 20 cm. Istniejące nielicznie studzienki ściekowe na odcinku remontowym oraz ściek uliczny prefabrykowany nie zapewniają właściwego odprowadzenia wód opadowych. Dla poprawy tego stanu zaprojektowano ogółem 10 szt. wpustów ulicznych Ø 500 mm z rusztem żeliwnym i osadnikiem. Studzienki wpustów winny być wykonane z rur PVC. Należy wykonać regulację wpustów istniejących w ilości 8 szt. do rzędnej nowej nawierzchni drogi oraz ich wyczyszczenie. Przykanaliki do wpustów deszczowych należy wykonać z rur kanalizacyjnych, kielichowych PVC kl. S o średnicy 160 mm. Łączna długość przykanalików - 54 m. Wykopy należy zasypywać gruntem przepuszczalnym, odpowiednio je zagęszczając i polewając wodą. Rozebrana na czas wykonywania elementów kanalizacji deszczowej (studzienki ściekowe, przykanaliki) nawierzchnia ulicy Dworcowej wymagać będzie odtworzenia. Podobnie jak inne elementy ulicy takie jak: krawężniki, nawierzchnia chodników, ścieżki rowerowej, zjazdów oraz elementy betonowe ścieku. Szczegółowy zakres robót określono w skróconej dokumentacji technicznej Remontu drogi gminnej - ulica Dworcowa w Buku oraz SSTWiORB, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium w wysokości: 2.500,00 złotych (słownie: dwatysiącepięćsetzłotych). W przypadku wpłaty wadium gotówką - pieniądze należy wpłacać na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Buku: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. Uwaga! Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami/ oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. e/ przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. f/ wniosą w należytej formie i wysokości wadium. Spełnianie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Formularz ofertowy. 9.2. Oświadczenia: -o okresie ważności oferty, -o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) -o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 9.3 Należy załączyć również następujące dokumenty: a/ dowód wpłaty w należytej formie i wysokości wadium, b/ aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny * (nie wcześniejszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. * dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. c/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć min. 2 dokumenty ( np. referencje od inwestorów) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d/ na potwierdzenie uprawnień do wykonywania robot budowlanych: - kserokopie uprawnień kierownika budowy - w branża drogowa oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. e/ kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk ul. Ratuszowa 1 64-320 Buk..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk - pok. 31..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BUK
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.