eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceTERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU COLLEGIUM MAZOVIA W SIEDLCACH - ETAP IIWykonanie wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Siedlce: TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU COLLEGIUM MAZOVIA W SIEDLCACH - ETAP II: Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej budynku
Numer ogłoszenia: 153409 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75401 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa, ul. Sokołowska 161, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 20 51, faks 25 633 30 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU COLLEGIUM MAZOVIA W SIEDLCACH - ETAP II: Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: Cały zakres zadania wykonania termomodernizacji podzielony został na III etapy. Przedmiotem przetargu jest II etap Wykonanie wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej budynku. Pozostałe do wykonania roboty dla osiągnięcia zamierzonych efektów oszczędności paliwa potrzebnego do ogrzania budynku, zostaną wykonane w III etapie termomodernizacji. Zakres robót II etapu: 1)Wykonanie i dostawa okien PCV w kolorze białym 335,30 m2 wraz z dostawą i wymianą parapetów wewnętrznych ( 76 + 6) = 82 szt. Zakłada się ramę okienną 6 - komorową ciepłą o współczynniku UW (W/m2 K) - 1,26 oraz szybę U = 1,0 W/m2 K. 2) Demontaż starej stolarki i montaż nowych okien w miejsce demontowanych. 3)Podział okien według dokumentacji projektowej. Realizacja wymiany stolarki w osiach (19-32) według projektu. 4)Wymiary okien PCV do wykonania i montażu w osiach (19-32) a. 204 x 210 cm - szt. 30 w tym 10 szt. z szybą P4 - 128,52 m2. b. 204 x 210 cm - szt. 46 w tym 12 szt. z szybą P4 - 197,06 m2. c. 135 x 105 cm - szt. 4 w tym 1 szt. z szybą P4 - 5,67 m2. d. 135 x 150 cm - szt. 2 - 4,05 m2 5)Wymagania dotyczące współczynników przenikania ciepła przez okna nie wyższy niż U = 1,5 W/m2 K. 6)Wykonanie wymiany parapetów wewnętrznych w trakcie wymiany okien. Polegające na demontażu istniejących parapetów i montażu nowych parapetów z konglomeratu marmurowego BIANCO GHAIACCIO ( 159,6 + 8,40 ) = 168 mb. 7) Wymiary parapetów o grubości 3 cm do montażu w budynku w osiach (19- 32). DŁUGOŚĆ 210 cm. SZEROKOŚĆ 33 cm. ILOŚĆ 76 (szt.) DŁUGOŚĆ 140 cm. SZEROKOŚĆ 33 cm. ILOŚĆ 6 (szt.) 8)Montaż stolarki drewnianej 1 szt. - (140x200) cm 2,8 m2 dębowej wraz z dostawą stolarki (wg. wzoru drzwi z natury). 9) Okna muszą posiadać parametry identyczne lub korzystniejsze od okien zamontowanych w budynku, ponadto należy dodatkowo usztywnić środkowy ramiak okna. UWAGA: a.Długość i szerokość parapetów wewnętrznych należy sprawdzić pomiarem z natury w trakcie wykonania docieplenia. b.Przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny, którą należy wyliczyć w oparciu o projekt wykonawczy i pomiar z natury. c.Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji budowlanej, natomiast przedmiar robót należy traktować, jako załącznik dodatkowy, pomocniczy. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Wykonawca powinien: 1)Zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych z materiałami opisanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. 2)Wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3)Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 4)Przed przystąpieniem do złożenia oferty wymagana jest wizja w terenie. 5)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Modyfikacja warunków zamówienia: Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia zmiana taka zostanie zamieszczona niezwłocznie na stronie internetowej. Zamówienie jest finansowane z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie pożyczki, których przyznanie jest uzależnione od zastosowania procedury udzielania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160945,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181136,20

  • Oferta z najniższą ceną: 158264,27 / Oferta z najwyższą ceną: 257553,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.