Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Łódź: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych oraz RKZ wraz z dzierżawą analizatorów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Numer ogłoszenia: 153456 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych oraz RKZ wraz z dzierżawą analizatorów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych oraz RKZ wraz z dzierżawą analizatorów z podziałem na 2 pakiety: 1-ODCZYNNIKI DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO /wraz z urządzeniami wspomagającymi: klimatyzatorem, oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum/ 2-ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH RKZ, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KOMPATYBILENEGO Z ANALIZATORM ZAMAWIAJĄCEGO-RAPIDLAB1265 / wraz z urządzeniami wspomagającymi: oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum/.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł - dla Wykonawcy Pakietu 1 i 10 000,00 zł dla Wykonawcy Pakietu 2. W przypadku dostaw wykonywanych należy uwzględnić wartość dostaw faktycznie zrealizowanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - w wysokości co najmniej 40 000,00 zł - dla Wykonawcy Pakietu 1 i 10 000,00 zł dla Wykonawcy Pakietu 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Załącznik nr 6 do SIWZ, że oferowany asortyment w wymaganym zakresie dopuszczony jest do obrotu i do używania na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. 2010 Nr 107, poz. 679 na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody powstałe u Zamawiającego w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu niespełniającego przedmiotowych wymogów. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Załącznik nr 7 do SIWZ, że w przypadku zawarcia umowy Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy wymagane aktualne karty charakterystyk zaoferowanych wyrobów w formie wskazanej przez Zamawiającego a także przekaże informację o wymaganym postępowaniu z opróżnionymi opakowaniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11.05.2001 r. Dz.U. 63 poz. 638 z późn. zm. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany analizator odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w języku polskim, instrukcję obsługi oferowanego analizatora, w których zawarte będą informacje nt. parametrów konstrukcyjno-użytkowych, potwierdzające wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty FMI na nośniku elektronicznym CD, DVD oraz w formie dokumentu wybrane strony potwierdzające wymagane parametry graniczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.2.zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1.nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; 2.2.2.nastąpi zmiana stawki podatku VAT ; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy; 2.3.zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia wyrobów, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.3.1.nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego, 2.3.2.produkcja zostanie zaniechana bądź 2.3.3.produkt zostanie wycofany z rynku z innych powodów. 2.4.zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia, wymiany lub wprowadzeniu nowego wzoru przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy; 2.5.zmianę ilości zamawianych wyrobów w zakresie przewidzianym umową max. -20% w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.6.nieodpłatnej wymiany dostarczonego analizatora lub uzupełnienia elementów składowych w okresie umowy w przypadku gdy będzie to koniecznie ze względu na spełnienie ustalonych wymagań; Wartość wymienionych elementów nie może obniżać wartości kompletnego analizatora w stosunku do cen określonych w umowie. 2.7.zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu jeżeli dotyczy bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-ODCZYNNIKI DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO wraz z urządzeniami wspomagającymi: klimatyzatorem, oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO wraz z urządzeniami wspomagającymi: klimatyzatorem, oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH RKZ, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KOMPATYBILENEGO Z ANALIZATORM ZAMAWIAJĄCEGO-RAPIDLAB1265 wraz z urządzeniami wspomagającymi: oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI DO OKREŚLENIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH RKZ, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KOMPATYBILENEGO Z ANALIZATORM ZAMAWIAJĄCEGO-RAPIDLAB1265 wraz z urządzeniami wspomagającymi: oprogramowaniem i zestawem komputerowym pracującym jako stacja robocza systemu Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych - część II
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Zakup i dostawa testów do oznaczania paneli alergicznych metodą immunoblot oraz profilu Alzheimer metodą ELISA do posiadanej aparatury dla Pracowni Wirusologii.
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.