Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Góra: Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową - leśniczówka Ślubów w m. Bełcz Górny działka nr 272/2.
Numer ogłoszenia: 153474 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Góra Śląska, ul. Podwale 31, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5435359 w. 39, fax 065 5432162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://goraslaska.lasypanstwowe.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową - leśniczówka Ślubów w m. Bełcz Górny działka nr 272/2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego z częścią biurową - leśniczówka Slubów w m. Bełcz Górny działka nr 272/2. w zakresie: -budynek mieszkalny wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi wewnętrznymi, wiata magazynowa na opał, przyłącza wod-kan, zbiornik bezodpływowy -szambo, chodniki i podjazdy, ogrodzenie. Zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją ( w tym przedmiarami robót ) stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 10000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn. mogą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych o zakresie i wartości jak w zamówieniu . b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zatrudniają kierownika budowy posiadającego uprawnienia z aktualnym wpisem o przynależność do właściwego terytorialnie Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa oraz posiadają obowiązkowe ubezpieczenia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniu zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00zł. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1i2 ustawy), 2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy.[na załączonym formularzu ofertowym Zał. Nr 1], b) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ projektu budowlanego, przedmiaru robót i kosztorysu. c)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie[dotyczy konsorcjum], d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone art.22 ust.1 pkt.1 do 4 i art.24 ust.1 i 2 ustawy.[na załączonym formularzu Zał. Nr 2 ]; f)oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; g)oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; h)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym wyżej w punkcie 9.1.a, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie[na załączonym formularzu Zał. Nr 4]; i)wykaz osób oraz personelu kierowniczego i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [na załączonym formularzu Zał. Nr 5]; j)parafowany wzór umowy[na załączonym formularzu Zał. Nr 6]; k)dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależność kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; l)polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. m)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. n)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.d,f,g składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://goraslaska.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Góra Śląska ul.Podwale 31, 56-200 Góra /pokój nr 7/..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Góra Śląska..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Remont drogi powiatowej Nr 1510 O na odcinku Niemodlin - Szydłowiec Śląski od km 0+084 do km 1+132 do m. Gościejowice - etap I
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.