Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Brzeszcze: Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli
Numer ogłoszenia: 153475 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nse.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prefabrykacja, dostawa i montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła do realizacji przedsięwzięcia pn. budowa indywidualnego węzła cieplnego w budynku przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli. Do udzielenia zamówienia przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity), zwanej dalej (ustawą Pzp) lub (Pzp), na podstawie art. 132 ust. 1 pkt 3 i w związku z art. 133 ust. 1 cyt. ustawy, nie stosuje się (zamówienia sektorowe podprogowe). Umowę zawiera się z Wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie (Regulaminu Udzielania Zamówień) obowiązującego u Zamawiającego i SIWZ do PNP 27-2011. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prefabrykację i montaż 9 szt. kompaktowych dwufunkcyjnych węzłów cieplnych według projektów technicznych Węzły cieplne dwufunkcyjne c.o. i c.w.u. dla budynków mieszkalnych przy ul. Górniczej w Woli (projekt budowy węzła nr T-445-C1-E1 do T-445-C9-E9); 2. Dostawę węzłów cieplnych do pomieszczeń znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 3. Montaż węzłów cieplnych wraz z przyłączami zimnej wody ,wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (co) i ciepłej wody użytkowej (cwu) oraz sieci grzewczej wysokiego parametru, w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21,22, 23, 24, 25, 27 w Woli; 4. Roboty elektryczne związane z podłączeniem urządzeń węzła cieplnego do szafy sterowniczej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; 5. Wykonanie prób i uruchomienie każdego węzła (9 szt.); 6. Wykonanie dla każdego węzła oznaczeń na armaturze i urządzeniach; 7. Wykonanie dla każdego węza schematu części technologicznej i elektrycznej oraz opracowanie instrukcji obsługi węzła; 8. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi węzłów. Załącznik - do rzeczowego zakresu zamówienia: a. schemat rozmieszczenia węzłów ciepła (załącznik nr 2 do SIWZ); b. zestawienie mocy węzłów ciepła (załącznik nr 3 do SIWZ); c. wymagania stawiane armaturze i urządzeniom zgodnie z projektem technicznym węzłów ciepła (załącznik nr 4 do SIWZ); d. zestawienie danych technicznych opisujących parametry pracy węzła (załącznik nr 5 do SIWZ). II. Wykaz wymaganych dokumentów, jakie musi dołączyć Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a. dokumentacje powykonawcze węzłów cieplnych (część technologiczna, elektryczna i akp) wraz ze schematami dla każdego węzła - 3 egzemplarze; b. deklaracje zgodności z normą i świadectwa jakości dla dostarczonych materiałów i urządzeń, polskie aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty PZH; c. dopuszczenia UDT dla zabudowanych urządzeń (przygotowanie dokumentów do zgłoszenia i uzyskania pozytywnego odbioru przez UDT wszystkich urządzeń ciśnieniowych węzła podlegających takiemu odbiorowi - dozór pełny i ograniczony; d. protokoły z prób i pomiarów, instalacji elektrycznej węzła, ochrony przeciwporażeniowej i izolacji kabli; e. instrukcje obsługi węzłów i jego elementów (DTR); f. uproszczone schematy węzłów cieplnych - po jednym egzemplarzu dla każdego węzła w formacie A2; g. wykaz elementów każdego węzła cieplnego podlegających odbiorowi Dozoru Technicznego. III. Istotne postanowienia umowy: 1. Wymagana gwarancja: a. minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone materiały i urządzenia; b. minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace montażowe. 2. Czas reakcji Wykonawcy na powiadomienie reklamacyjne o uszkodzeniu przedmiotu umowy objętego gwarancją: a. 24 godziny od daty powiadomienia Wykonawcy o awarii. 3. Wymagany, maksymalny czas na wykonanie naprawy gwarancyjnej: a. 48 godzin od momentu powiadomienia o awarii w czasie sezonu grzewczego; b. 4 dni od momentu powiadomienia o awarii poza sezonem grzewczym. 5. Warunki odbioru dotyczące przedmiotu umowy: a. dostarczenie dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a. ÷ g specyfikacji; b. dostawa dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (9 szt.) wykonanych zgodnie z dokumentacją; c. montaż dwufunkcyjnych węzłów ciepła (9 szt.); d. dokonanie rozruchu węzłów; e. spisanie protokołu częściowego odbioru przedmiotu umowy - dostawa, zabudowa oraz włączenie do sieci węzłów cieplnych (9 szt.); f. spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy - uruchomienie i regulacja węzłów cieplnych (9 szt.). 6. Wymagany czas w jakim należy poinformować Zamawiającego o planowanym czasie dostawy (wykonania) przedmiotu umowy: a. powiadomienie pisemne na 3 dni przed dostawą i odbiorem przedmiotu umowy. 7. Sposób zapłaty: Ustala się dokonanie zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch ratach tj.: a. pierwsza rata: po wykonaniu dostawy, montażu (zabudowy) i włączeniu do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (do dn. 05.09.2011r.) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru częściowego - 80% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności; b. druga rata: po uruchomieniu i wykonaniu regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych (po rozpoczęciu sezonu grzewczego) na podstawie podpisanego obustronnie protokołu odbioru końcowego - 20% wartości umowy, płatnych przelewem z 30 dniowym terminem płatności. Sposób dokonania zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisano we wzorze umowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). IV. Szczegółowy zakres umowy określa załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. V. Zamawiający wymaga od Wykonawcy - przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i zapoznania się z dokumentacją (projektami) będącą w posiadaniu Zamawiającego - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z p. Janem Górnik, tel. (32) 7373100 do 103 w. 46, kom. 607 310 840. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację (projekty) do wglądu w siedzibie Spółki, tj. 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2 w Dziale Zaopatrzenia i Remontów, pok. 227 (drugie piętro) - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa powyżej (ust. 6 i 6.1), potencjalny Wykonawca musi uzyskać zaświadczenie od osób uprawnionych z ramienia Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Zaświadczenie to należy dołączyć do oferty - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. VI. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA/DOSTAWY: 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: a. dostawa, montaż (zabudowa) i włączenie do sieci 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych do dnia 05.09.2011r.; b. uruchomienie i wykonanie regulacji 9 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych nie później niż na 5 dzień po rozpoczęciu sezonu grzewczego. O rozpoczęciu sezonu grzewczego Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: a. pomieszczenia piwniczne w budynkach przy ul. Górniczej 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 27 w Woli.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nse.com.pl, http://www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp.z o.o. w Brzeszczach ul. A. Mickiewicza 2 - Sekcja Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. w Brzeszczach, ul. A.Mickiewicza 2 - biuro podawcze (sekretariat) pok. nr 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.