Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-04
Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 4+420 ÷ 9+800
Numer ogłoszenia: 15347 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 4+420 ÷ 9+800.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1319W Wola Rębkowska - Miętne - Stary Puznów w km 4+420 ÷ 9+800 Przebudowa drogi obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym w ilości 5,38km Przeniesienie w pionie lub w poziomie punktów osnowy geodezyjnej 23 szt. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km w ilości 3004 m2 Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej w ilości 32,5 m2 Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej w ilości 21,5 m2 Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 20 cm mechanicznie w ilości 143,25 m2 Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm mechanicznie w ilości 754,13 m2 Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 10 cm mechanicznie w ilości 108,8 m2 Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem w ilości 41m2 Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm mechanicznie w ilości 93 m2 Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 7 cm mechanicznie w ilości 1043,59 m2 Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10 cm mechanicznie w ilości 1043,54 m2 Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w ilości 577,9 m2 Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 303,4 m Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej w ilości 235 m Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm w ilości 610,5m Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 60 cm w ilości 161,1 m Rozebranie murków na zaprawie wapiennej (istniejące murki przy przepustach) w ilości 11,46 m3 Rozebranie konstrukcji żelbetowych istniejących przepustów w ilości 813,63 m3 Rozebranie przepustów rurowych - rury stalowe i kamionkowe w ilości 145 m Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km w ilości 1650,65 m3 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km w ilości 1650,65 m3 ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp; grunt kat. III w ilości 2553,4 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi w ilości 3246,71 m3 Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV dostarczonego samochodami samowyładowczymi w ilości 3111,81 m3 Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt spoisty kat. III w ilości 3111,81 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi w ilości 5080,69 m3 Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi w ilości 5080,69 m3 Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi; grunt sypki kat.I-II w ilości 5080,69 m3 Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych (kat.gr. I-IV) - za dalsze 4 km w ilości 5080,69 m3 PRZEPUSTY Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 136,79 m2 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 25 cm - pod elementy prefabrykowane w ilości 60,44 m3 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym o wym. 80 x 50 w ilości 76 m Podbudowa z chudego betonu pod ścianki czołowe w ilości 5,84 m3 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 100 cm w ilości 3 m Budowle betonowe - ścianki czołowe w ilości 65,57 m3 Budowle betonowe - płyta betonowa w ilości 13,8 m3 Zbrojenie konstr. betonowych o śr. 10 - 14 mm - płyta nad przepustem rurowym w ilości 87,09 kg Budowle betonowe i żelbetowe o obj. 1.01 - 10.0 m3 - elementy żelbetowe w ilości 1,26 m3 Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych PA 1,8 x 1,2 w ilości 13 m Budowle betonowe - wypełnienie betonem przestrzeni nad rurą stalową w ilości 47,58 m3 Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m w ilości 51,6 m Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 39 kg w ilości 51,6 m Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 1 m 39 kg - zakończenia barier - obok czynnego pasa jezdni w ilości 191 m Brukowanie skarp, przekopów i nasypów na podsypce z piasku lub pospółki w ilości 88,5 m2 KRAWĘŻNIKI Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 1484,8 m PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 5555,5 m2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm w ilości 5555,5 m2 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm w ilości 5555,5 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm w ilości 2582,54 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 1669,31 t Skropienie emulsją asfaltową podbudowy i nawierzchni w ilości 32789,79 m2 NAWIERZCHNIA Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) w ilości 30221 m2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) KR-3 wraz z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 32789,79 m2 ZATOKI AUTOBUSOWE Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. III pod zatoki autobusowe w ilości 701,3 m2 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 938 m Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm w ilości 701,3 m2 Podbudowy betonowe gr.20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą w ilości 701,3 m2 Nawierzchnie zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 1408,3 m2 ZJAZDY Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe w ilości 46,5 m3 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o średnicy 30 cm w ilości 620 m Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o średnicy 40 cm w ilości 432 m Ściek podchodnikowy z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm w ilości 2 m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m w ilości 5 szt. Oczyszczenie przepustów śr. 1.0 lub 1.25 m z namułu do 50% jego średnicy w ilości 15 m Koryta wykonywane ręcznie gł. 20 cm w gruncie kat. III pod zjazdy w ilości 2960,3 m2 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 2447,5 m Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm w ilości 2960,3 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm w ilości 2960,3 m2 Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 2960,3m2 CHODNIKI Ścianki oporowe typu L 50 x 50 w ilości 330 m Ścianki oporowe typu L 70 x 50 w ilości 157 m Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. III w ilości 2608,6 m2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm w ilości 2608,6 m2 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm w ilości 2608,6 m2 Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 2208,6 m2 Chodniki z kostki brukowej betonowej z odzysku na podsypce cem.- piask. w ilości 400 m2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 1297,3 m Ścieki z podwójnych elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 43,5 m POBOCZA Plantowanie poboczy wykonywane ręcznie przy grubości ścinania 10 cm w ilości 7834,6 m2 Pobocza z kruszyw łamanych gr. 10 cm w ilości 7834,6 m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi [korytkami żelbetowymi] - osadzenie elem.na ławie z pospółki w ilości 1319 m Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.I-III w ilości 15925,4 m2 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm w ilości 15925,4 m2 OZNAKOWANIE PIONOWE Rozebranie słupków do znaków w ilości 14 szt. Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych w ilości 22 szt. Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych ocynkowane w ilości 59 szt. Pionowe znaki drogowe z odzysku - słupki z rur stalowych ocynkowane w ilości 6 szt. Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 w ilości 61 szt. Pionowe znaki drogowe z odzysku - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 w ilości 14 szt. OZNAKOWANIE POZIOME Oznakowanie poziome grubowarstwowe- linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie w ilości 107,3 m2 Oznakowanie poziome grubowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie -P-1e w ilości 310 m2 Oznakowanie poziome grubowarstwowe - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie w ilości 99,4 m2 Poprzeczne progi akustyczne wykonane z masy chemoutwardzalnej koloru czerwonego w ilości 108 m2 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Punktowe elementy odblaskowe w ilości 450 szt. Oświetlenie przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem zasady kontrastu dodatniego (2 oprawy + 2 słupy) w ilości 1 kpl. Płyty ostrzegawcze typu BRAJL w ilości 16 szt. System Dyscyplinowania Kierowców - SDK - składający się z dwóch sygnalizatorów zamontowanych na maszcie MS w ilości 1 kpl. Bariera ochronna typ Olsztyński w ilości 100 m Uwaga! 1. W trakcie wykonywania robót ziemnych mogą wystąpić przypadki lokalizacji karp po wyciętych drzewach w pasie drogowym. Ewentualne koszty dotyczące ich usunięcia należy uwzględnić w kosztach ogólnych. 2. W przedmiarze robót nie ujęto regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej, których dokona w uzgodnionym terminie z Wykonawcą robót i Inspektorem Nadzoru właściciel tych urządzeń tj. Urząd Gminy przez zlecenie robót specjalistycznej firmie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 137 489,57zł słownie; sto trzydzieści siedem tysięcy czterysta osiemdziesiąt dziewięć złotych 57/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2010/2011/2012,2013,2014r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych; - (w tym; roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, przepusty, krawężniki, przebudowa, nawierzchnia, zatoki autobusowe, zjazdy, chodniki, pobocza, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu o wartości nie mniejszej niż 5 400 000,00zł brutto każda), - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - Załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt.-1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka samojezdna- szt.1, zrywarka przyczepna - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1, walec statyczny samojezdny - szt. 2, walec wibracyjny jednoosiowy - szt. 1, żuraw samochodowy - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, ciągnik kołowy - szt. 1, wibrator powierzchniowy - szt. 1, skrapiarka do bitumu - szt. 1, szczotka mechaniczna samojezdna - szt. 1, malowarka do znakowania dróg - szt. 1, sprężarka powietrza - szt. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami; - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki samojezdnej (minimum jedna osoba), operator zrywarki przyczepnej, (minimum jedna osoba), operator walca statycznego samojezdnego ogumionego, (minimum jedna osoba), operator walca statycznego samojezdnego (minimum dwie osoby), operator walca wibracyjnego jednoosiowego (minimum jedna osoba), operator żurawia samochodowego (minimum jedna osoba), operator ciągnika kołowego (minimum jedna osoba), operator wibratora powierzchniowego (minimum jedna osoba), operator skrapiarki do bitumu (minimum jedna osoba), operator szczotki mechanicznej samojezdnej(minimum jedna osoba), operator malowarki do znakowania dróg (minimum jedna osoba), operator sprężarki powietrza (minimum jedna osoba)- załącznik Nr 3, - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - 5 700 000,00zł - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty; wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - 5 700 000,00zł - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) SIWZ, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, , wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium, które będzie obsługiwało zamówienie, kopia dokumentu wadialnego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - GWARANCJA - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.