eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrówekUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Ostrówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
Numer ogłoszenia: 153489 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124479 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrówek, Ostrówek 115, 98-311 Ostrówek, woj. łódzkie, tel. 043 8415026, faks 043 8415020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN(słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego w budżecie gminy deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów przy czym : 1) okres kredytowania od dnia podpisania umowy do 30.11.2018 r.(spłaty całkowitej) lub do dnia uregulowania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy, 2) termin uruchomienia kredytu od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013r. w transzach na podstawie dyspozycji pisemnej Zamawiającego z zachowaniem 7 - dniowego terminu powiadomienia Wykonawcy, 3)zabezpieczeniem udzielonego kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową, 4) okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2017 r. Okresu karencji odsetek nie przewiduje się, 5) terminy spłat rat kapitałowych zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 6) spłaty odsetek dokonywane miesięcznie od dnia postawienia kredytu do dyspozycji w terminie do ostatniego dnia miesiąca, 7) Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji i opłat od udzielonego kredytu, 8) oprocentowanie kredytu zmienne ,obliczone wg stopy WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększone o marżę banku, stałą w okresie kredytowania(obowiązywania umowy).Zmiana oprocentowania może nastąpić każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 9) koszty obsługi kredytu stanowiły będą wyłącznie odsetki od udzielonego kredytu, 10) prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi odbywać się będzie bez opłat i prowizji, 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 -dniowego terminu powiadomienia Wykonawcy o zamierzonej spłacie. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 12) nie wyrażamy zgody o poddaniu się egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Poddębicach, ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 353865,65

  • Oferta z najniższą ceną: 353865,65 / Oferta z najwyższą ceną: 403886,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.