Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Siedlce: Projektowanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Iganie - Nowe Opole (wiadukt)
Numer ogłoszenia: 15350 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Iganie - Nowe Opole (wiadukt).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego opracowania projektu budowlanego wraz z wykonaniem map do celów projektowych oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Iganie (odcinek od końca oświetlenia w kierunku szkoły do skrzyżowania we wsi Stare Opole) o długość linii oświetlenia ulicznego ok. 1900 m. Podstawą do opracowania projektu jest załącznik graficzny i warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Projekt budowlany należy wykonać w pięciu egzemplarzach. Powinien on zawierać część opisową i graficzną. Część graficzną należy sporządzić na aktualnych mapach w skali 1: 1000 lub 1: 500.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadać wiedzę i doświadczenie; 3) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sporządzony wykaz (załącznik nr 2 - doświadczenie zawodowe) musi zawierać co najmniej dwie usługi projektowania oświetlenia z załączeniem referencji lub protokołów odbioru. 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) opłaconej polisy na kwotę 20.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do oferty); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) oświadczenia o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego; 4) oświadczenia o płaceniu składek ZUS; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) oświadczenia informującego, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do oferty). 8) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja pom. higieniczno-sanitarnych i utworzenie pokoi socjalnych - O/Siedlce
- dostawa ambulansu typu C do SPZOZ w Siedlcach
- Zakup samochodu do transportu szczepionek
- Przebudowa ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w ramach budowy drogi dla pieszych
- Zakup sprzętu na potrzeby kierunku pielęgniarstwo w Instytucie Nauk o Zdrowiu.
- Modernizacja Zakładu Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej w budynku Szpitala SPZOZ przy ulicy Bema 22 w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- "Renowacja domu Oficjalisty w Poborzu - koniec XIX w"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Kłodawki - etap II".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109102E na odcinku Kolonia Lipnik - Delfina
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dotyczących budowy dwóch odcinków chodnika w miejscowości Ilkowice
- Rewitalizacja zabytkowej kolejowej wieży ciśnień w Rogowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.