eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymiana witryn sklepowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Chrzanów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymiana witryn sklepowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 153534 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, fax 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymiana witryn sklepowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót ogólnobudowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymianie witryn sklepowych w zasobach administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. 2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr A do SIWZ b) przedmiary robót - załącznik nr B do SIWZ c) zestawienie stolarki okiennej do wymiany - załącznik nr C do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac, potwierdzonego referencją lub odpowiednim dokumentem uprzedniego odbiorcy, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. roboty polegające na wymianie stolarki okiennej o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W wykazie musi być określony adres wykonywania robót, przedmiot, data wykonania, nazwa, wartość, telefon odbiorców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Dysponowanie osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikację. Wykonawca musi wskazać: a)osobę posiadającą stosowne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnienia właściwą dla funkcji, którą ma pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4.Informacja o podwykonawstwie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 5.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV SIWZ terminie. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie aktualne dokumenty osoby, która będzie wykonywać zamówienie lub przewidzianej do jego realizacji, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnienia właściwą dla funkcji, którą mają pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 7.Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów 8.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) fakultatywnie 9.Projekt umowy (załącznik nr 4 do formularza ofertowego) fakultatywnie 10.Uzupełniony wykaz stolarki okiennej (załącznik nr C do SIWZ), poprzez wskazanie wartości brutto we wszystkich pozycjach określonych w zestawieniu; fakultatywnie 11.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 32..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.