Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Warszawa: Przeglądy pogwarancyjne, naprawy samochodów służbowych, przeglądy rejestracyjne, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów samochodowych.
Numer ogłoszenia: 153543 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy pogwarancyjne, naprawy samochodów służbowych, przeglądy rejestracyjne, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów samochodowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: a) 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) - dla zadania częściowego nr 1; b) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 2; c) 800 PLN (słownie: osiemset złotych) - dla zadania częściowego nr 3; d) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 4; e) 400 PLN (słownie: czterysta złotych) - dla zadania częściowego nr 5; f) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 6; g) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 7; h) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 8; i) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 9; j) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 10; k) 400 PLN (słownie: czterysta złotych) - dla zadania częściowego nr 11; l) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) - dla zadania częściowego nr 12; ł) 900 PLN (słownie: dziewięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 13; m) 700 PLN (słownie: siedemset złotych) - dla zadania częściowego nr 14; n) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 15; o) 500 PLN (słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr 16.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia (tj. polegające na wykonywaniu dla minimum 10 sztuk samochodów służbowych przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych) o wartości minimum 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3 - Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w okresie jej obowiązywania w zakresie: a) zmian w wykazie samochodów służbowych Zamawiającego, b) zmian w wykazie serwisów Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00 - 400 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, w Kancelarii Ogólnej, hol główny, parter, wejście D/A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie częściowe nr 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie częściowe nr 11..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie częściowe nr 12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie częściowe nr 13..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie częściowe nr 14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie częściowe nr 15..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie częściowe nr 16..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych, napraw samochodów służbowych, przeglądów rejestracyjnych, sezonowa wymiana opon, zakup opon oraz akcesoriów do samochodów będących na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR. Zestawienie pojazdów (zawierające m.in. markę, rok produkcji oraz stan licznika) stanowi załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 2. W związku z tym, iż samochody służbowe będące na wyposażeniu Centrali ARR oraz Oddziałów Terenowych ARR pokonują rocznie od 25 000 do 50 000 km, wymagają od 3 do maksymalnie 4 przeglądów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości przeglądów w ciągu roku. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 serwisami wykonującymi kompleksowe usługi (naprawy pogwarancyjne, przeglądy pogwarancyjne, wulkanizację, wymianę oraz sprzedaż opon) w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Oddziału Terenowego ARR właściwego dla danej części zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na części oraz płyny eksploatacyjne - 20
- 3. Wysokość stałego rabatu od obowiązującego cennika na zakup opon - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- PRZEGLĄDY I NAPRAWY WOJSKOWYCH POJADÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.