eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Świdnica: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.
Numer ogłoszenia: 153547 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Rodzaj zamówienia - usługa. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Zadanie 1. Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy. Zadanie 2. Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw. 2.Lokalizacja: 2.1.Zadanie nr 1- Działka nr 2183, Obr. 0004 Śródmieście, AM-10; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek użyteczności publicznej w zabudowie wolnostojącej, usytuowany przy pl. Grunwaldzkim w Świdnicy z 3 kondygnacjami nadziemnymi i 1 podziemną jako podpiwniczenie. Poddasze budynku traktowane jako nieużytkowe, natomiast cała kondygnacja parterowa z pomieszczeniami handlowo - usługowymi wydzielona konstrukcyjnie i komunikacyjnie, wyłączona z ogólnej części budynku klubu jako oddzielny podmiot dzierżawny na zasadzie wynajmu. Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Rady Miejskiej w Świdnicy nr XLVI/546/10 z 16.06.2010. teren położony jest w obszarze oznaczonym symbolami H2.3/UU i H2.4/UK-terenie zabudowy usługowej handlu detalicznego i usług kultury. Obszar w strefie A ochrony konserwatorskiej i archeologicznej; przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru, a jedynie wskazany do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków. Podstawowe parametry techniczne : a) Powierzchnia zabudowy - 1263,99m2, b) Kubatura - 4268,14m3, c) Powierzchnia użytkowa -2859,2m2. 2.2. Zadanie nr 2- działki nr 2006 oraz 2007, Obr. 0004 Śródmieście; własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/5877/470 z dnia 27 grudnia 1957 roku i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. Podstawowe parametry techniczne: a) Powierzchnia zabudowy - około 390 m2, b) Kubatura - około 5 800 m3, c) Powierzchnia użytkowa - 1195m2, z czego 48,88% stanowią pustostany (584,16m2). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Aktualizacja inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz instalacji. 3.2.Wykonanie dwóch koncepcji przebudowy budynków w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy oraz uzgodnienie z Zamawiającym wytycznych do projektu z uwzględnieniem w szczególności następujących warunków: a)dla zadania 1: 1)Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji termicznej drewnianej konstrukcji połaci dachu, 2)Wykonaniu nowego sufitu podwieszonego w dużej sali z płyt gkf zabezpieczających p.poż. konstrukcję drewnianą dachu, 3)Wykonanie ekspertyzy stropu pod dużą salą widowiskową w poziomie I piętra, 4)Wydzielenie obwodu zewnętrznego instalacji wodociągowej lub wykonanie zabezpieczenia obwodu istniejącego, 5)Przebudowę funkcjonalną 2 piętra budynku z dostosowaniem do nowych potrzeb użytkownika, w tym uzyskanie takich powierzchni jak: - ciemnia fotograficzna, - 2 sale dydaktyczne, - magazyn sprzętu technicznego, - garderoby za sceną, - dobudowa łazienek w pomieszczeniach hotelowych, 6)Akustykę dwóch sal widowiskowych oraz uzyskanie powierzchni dla dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na garderoby (magazyny dla zespołów) w poziomie 1 pietra, 7)Wyposażenie istniejącej stolarki okiennej w salach widowiskowych w rolety lub żaluzje, 8)Wymianę podłóg w całym obiekcie, 9)Doposażenie w sprzęt nagłośnieniowy, 10)Doposażenie małej sali widowiskowej, przebudowa na małą salę wielofunkcyjną (kameralna) - koncertową, kinową, konferencyjną, bankietową, 11)Przebudowę holu na salę wystawową, 12)Przeniesienie kuchni do pomieszczeń kawiarni, 13)Przebudowę holu i szatni w celu uzyskania powierzchni na min. 500 wieszaków na okrycia, 14)Przebudowa istniejących sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 15)Umożliwienie dostępności całego obiektu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - na przykład winda wewnętrzna lub zewnętrzna, 16)Wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania na nowoczesny oszczędny system grzewczy, z przystosowaniem technologii kotłowni do nowych warunków pracy (po robotach termomodernizacyjnych elewacji oraz połaci dachu), 17)Wykonanie klimatyzacji w 2 salach widowiskowych oraz wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją. 18)Przystosowanie obecnie nieużytkowanego poddasza na salę szkoleniowo-konferencyjną wraz z zapleczem socjalnym (szatnie magazyn, wc. itp.), dodatkowe okna w dachu 19)Wymianę instalacji elektrycznej oraz oświetlenia i modernizacja iluminacji. 20)Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, 21)Wykonanie nowej aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką. 22)Wyznaczenie dróg ewakuacji (sporządzenie pełnego projektu planu ewakuacji obiektu wraz z niezbędnym oznakowaniem i wyposażeniem), z zachowaniem w miarę możliwości urządzeń i sieci instalacji ppoż. wykonanej w celu dostosowania budynku do wymogów bezpieczeństwa pożarowego. 23)Wyposażenie obiektu w zestaw urządzeń przeznaczonych do wykrywania i sygnalizowania pożaru, powiadamiania właściwych służb interwencyjnych, a także do sterowania przeciwpożarowymi urządzeniami zabezpieczającymi. b)dla zadania 2: 1)Budowa szybu windy. 2)Remont dachu. 3)Wykonanie termomodernizacji z wymianą stolarki elewacji frontowej. 4)Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 5)Wymiana instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej. 6)Przebudowa pomieszczeń w parterze z przystosowaniem dla Informacji Turystycznej, kawiarni oraz ekspozycji sztuki; wyższe kondygnacje - przebudowa lokali na cele działalności gospodarczej i organizacji pożytku publicznego wraz z zapleczem. 7)Wyznaczenie dróg ewakuacji (sporządzenie pełnego projektu planu ewakuacji obiektu wraz z niezbędnym oznakowaniem i wyposażeniem), z zachowaniem w miarę możliwości urządzeń i sieci instalacji ppoż. wykonanej w celu dostosowania budynku do wymogów bezpieczeństwa pożarowego. 8)Wyposażenie obiektu w zestaw urządzeń przeznaczonych do wykrywania i sygnalizowania pożaru, powiadamiania właściwych służb interwencyjnych, a także do sterowania przeciwpożarowymi urządzeniami zabezpieczającymi. 4.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Ekspertyzy nośności stropów. 2) Projektu budowlanego i wykonawczego branży architektonicznej. 3) Projektu budowlanego i wykonawczego konstrukcji. 4) Projektu budowlanego i wykonawczego branży instalacyjnej. 5) Projektu budowlanego i wykonawczego branży elektrycznej. 6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla każdej branży oddzielnie. 7) Kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże. 8) Przedmiaru robót z podziałem na branże. 9) Inne prace niezbędne do kompleksowego wykonania całości zadania w tym: występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia do gestorów sieci wraz z ich uzyskaniem, zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych oraz złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskanie zaleceń konserwatorskich i uzgodnienie dokumentacji projektowej przez konserwatora zabytków, pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych wraz z wypisem z rejestru gruntów itp. 10) Opracowanie dokumentacji projektowej dla działek.: zadanie 1 - 2138 obr. 4 AM-10. Zadanie 2 - 2006 oraz 2007 , obr. 0004 Śródmieście, w rozumieniu § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.1129 ) - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej (pliki rysunków zapisane w PDF). 11) Sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowej (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ) 3 egz. w formie wydruku i 1 - egz. w formie elektronicznej. 12) Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargu nieograniczonego - 3 egz. w formie wydruku i 1 egz. w formie elektronicznej. 13) Sporządzenie innych dokumentów i opracowań, jeżeli Wykonawca uzna je za niezbędne albo są niezbędne dla kompletności i poprawności dokumentacji w świetle odrębnych przepisów (np. występowanie w imieniu Zamawiającego o uzgodnienia wraz z ich uzyskaniem, zapewnienia techniczne, warunki usunięcia kolizji, itp.). 14) Wykonanie w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy i przedstawienie Zamawiającemu koncepcji przebudowy budynków - po dwie koncepcje dla każdego zadania. 15) Złożenie wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 5.Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i złożenia dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę do właściwych organów po uzyskaniu stosownego upoważnienia Zamawiającego oraz wyjaśnienia wszelkich wątpliwości wskazanych przez te organy. 6.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową z oryginałami wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień oraz opinii i potwierdzenie złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 7.Wszystkie dokumenty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w podanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (pliki zapisane w pdf, doc, xls.). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy formą pisemną, a zapisem elektronicznym. W przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się nie opisywać przedmiotu zamówienia poprzez wskazywanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie ww. jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w dokumentacji projektowej parametry urządzeń i materiałów równoważnych. 9.Wykonawca przedstawi dwie koncepcje wraz z przygotowaniem prezentacji, a także zobowiązany jest do przedstawienia postępów prac projektowych w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Wykonawca ustalać będzie z osobą wskazaną przez Zamawiającego termin spotkania drogą elektroniczną lub telefonicznie. 10.Prawa autorskie do projektu przejdą na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji. 11.Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie art. 20 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego. Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski nad realizacją robót do czasu wykonania przedmiotu umowy objętego dokumentacją projektową. Nadzór autorski obejmuje w szczególności kontrolę realizacji robót zgodnie z projektem, akceptacje wprowadzonych zmian, udział w komisjach i naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych na terenie budowy, udzielanie wyjaśnień i porad Zamawiającemu oraz Wykonawcy robót. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz projektem umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71.24.00.00-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania. 71.22.00.00-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.00.00.00-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.30.00.00-1 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zadania: 1.Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy. 2.Termin wykonania dwóch koncepcji dla każdego zadania osobno - 21 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy. 3.Zakończenie realizacji: najpóźniej do dnia 17.10.2016 r. wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z przedmiotem umowy. 4.Termin obowiązywania pełnienia nadzoru autorskiego upływa 30.10.2019 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2, 71.22.00.00-6, 71.22.20.00-0, 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: IX. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM 1. Oferta na każde zadanie powinna być zabezpieczona wadium: a/ Zadanie nr 1- w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) b/ Zadanie nr 2- w wysokości 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: 3.1. złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKao S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywania natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 3.2. złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego, przed terminem składania ofert. 5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (w oryginale) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.4. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Projekt budowlany obejmujący budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, o kubaturze min. 3000 m3, wraz z instalacjami wewnętrznymi ( tj. minimum wod-kan, elektrycznymi) z wyłączeniem budynków handlu oraz budynków przemysłowych i warsztatów rzemieślniczych. W przypadku składania ofert na dwa zadania -wykonawca wykazuje wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych spełniających ww. wymagania Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - 1 osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - 1osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - 1osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - 1osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65), Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji w ramach powyższych warunków. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej. Z przedstawionych osób Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję projektanta wiodącego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Projekt budowlany obejmujący budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej, o kubaturze min. 3000 m3, wraz z instalacjami wewnętrznymi ( tj. minimum wod-kan, elektrycznymi) z wyłączeniem budynków handlu oraz budynków przemysłowych i warsztatów rzemieślniczych. W przypadku składania ofert na dwa zadania -wykonawca wykazuje wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych spełniających ww. wymagania Zamawiającego.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

17. Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 17.1. Formularz ofertowy stanowiący (zał. nr 1), 17.2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. 7 SIWZ, 17.3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. VI pkt 4 SIWZ, 17.4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

XVIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany następujących postanowień umownych: 2.1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. 2.2. Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 2.3. Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. 2.4. Wystąpienie siły wyższej. 2.5. Ewentualną zmianę postanowień umownych , gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia. 2.6. Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wnioskodawcą tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2.7. Umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajduje się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień i Przetargów, pok. 124, I p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień i Przetargów, pok. 124, I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku Klubu Bolko w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Działka nr 2183, Obr. 0004 Śródmieście, AM-10; Własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek użyteczności publicznej w zabudowie wolnostojącej, usytuowany przy pl. Grunwaldzkim w Świdnicy z 3 kondygnacjami nadziemnymi i 1 podziemną jako podpiwniczenie. Poddasze budynku traktowane jako nieużytkowe, natomiast cała kondygnacja parterowa z pomieszczeniami handlowo - usługowymi wydzielona konstrukcyjnie i komunikacyjnie, wyłączona z ogólnej części budynku klubu jako oddzielny podmiot dzierżawny na zasadzie wynajmu. Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Rady Miejskiej w Świdnicy nr XLVI/546/10 z 16.06.2010. teren położony jest w obszarze oznaczonym symbolami H2.3/UU i H2.4/UK-terenie zabudowy usługowej handlu detalicznego i usług kultury. Obszar w strefie A ochrony konserwatorskiej i archeologicznej; przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru, a jedynie wskazany do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków. Podstawowe parametry techniczne : a/ Powierzchnia zabudowy - 1263,99m2, b/ Kubatura - 4268,14m.3, c/ Powierzchnia użytkowa -2859,2m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2, 71.22.00.00-6, 71.22.20.00-0, 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku Rynek 39-40 w Świdnicy na Miejskie Centrum Wspierania Inicjatyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2- działki nr 2006 oraz 2007, Obr. 0004 Śródmieście; własność - Gmina Miasto Świdnica. Budynek zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/5877/470 z dnia 27 grudnia 1957 roku i objętym ustaleniami Mpzp Świdnicy Śródmieście - Południe zatwierdzonego uchwałą nr XLVI/546/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 16 czerwca 2010 r. Podstawowe parametry techniczne: a/ Powierzchnia zabudowy - około 390 m2, b/ Kubatura - około 5 800 m3, c/ Powierzchnia użytkowa - 1195m2, z czego 48,88% stanowią pustostany (584,16m2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2, 71.22.00.00-6, 71.22.20.00-0, 71.00.00.00-8, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.