Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Myszków: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA MYSZKOWA ORAZ WSZYSTKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA
Numer ogłoszenia: 153564 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA MYSZKOWA ORAZ WSZYSTKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu miasta Myszkowa oraz jednostek organizacyjnych miasta. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kod CPV dotyczący zamówienia: 66151000-3 - usługi obsługiwania rynków finansowych; 4. Opis przedmiotu zamówienia (zakres obsługi banku). 1) Obsługa budżetu miasta Myszkowa będzie prowadzona na rzecz następujących jednostek organizacyjnych gminy Myszków (miasta Myszkowa): a) Urząd Miasta Myszkowa, b) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, c) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, d) Miejski Zarząd Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli, e) Szkoły Podstawowe, Gimnazja, Zespoły Szkół, Przedszkola w ilości 14 szt. 2) Wykonawca, zwany również Bankiem, w okresie realizacji umowy zapewni możliwość dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej, dlatego Bank zobowiązany jest w ramach ceny oferty do: a) wyposażenia Zamawiającego (dostarczenia) w niezbędne do realizacji umowy urządzenia systemu elektronicznej obsługi, w tym zapewni niezbędną ilość, czytników, kart, tokenów, itd., b) zainstalowania w siedzibie Zamawiającego, na co najmniej czterech stanowiskach pracy oraz w jednostkach organizacyjnych objętych zamówieniem jednolitego oprogramowania z niezbędnymi do jego obsługi akcesoriami, c) zapewnienia licencji na zainstalowane oprogramowanie (system) bez żadnych wyłączności na korzystanie z programu przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne gminy Myszków, które zostały objęte zamówieniem, d) dokonywania aktualizacji zainstalowanego oprogramowania na każdym stanowisku pracy, na którym zostało oprogramowanie zainstalowane, e) wdrożenia u Zamawiającego i w jednostkach organizacyjnych gminy Myszków, objętych zamówieniem, bezusterkowego działania systemu, w tym zapewnienie automatycznej komunikacji z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych gminy Myszków - poprzez wymianę plików danych źródłowych z systemu bankowego, f) zapewnienia serwisu dostarczonych urządzeń i zainstalowanego oprogramowania. W ramach obsługi serwisowej systemu Wykonawca będzie sprawował stałą i kompleksową opiekę nad systemem, w tym będzie miał nadzór i kontrolę nad integralnością struktury systemu w sposób zapewniający prawidłową pracę urządzeń komputerowych i sprawne funkcjonowanie systemu, oraz udzielał wyjaśnień użytkownikom systemu w trybie niezwłocznym, w tym również drogą telefoniczną, g) przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego i jednostek organizacyjnych miasta w zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania oraz urządzeń systemu elektronicznej obsługi; 3) Bank uruchomi i będzie prowadził rachunek bieżący budżetu miasta Myszkowa, na który wpływać będą dochody miasta oraz, z którego przekazywane będą środki na wydatki jednostek organizacyjnych Miasta oraz inne wydatki i rozchody. W rachunku tym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia, a Bank zobowiązany do udzielenia bez zabezpieczenia, odnawialnego kredytu (kredyt w rachunku bieżącym) do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, przy czym kwota odnawialnego kredytu na 2013r. wynosi: 2.000.000,00zł; 4) Bank uruchomi i będzie prowadził rachunki bieżące Urzędu Miasta Myszkowa jako jednostki budżetowej oraz poszczególnych jednostek organizacyjnych, objętych zamówieniem; 5) Bank uruchomi i będzie prowadził inne rachunki budżetu miasta Myszkowa, Urzędu Miasta Myszkowa i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takie jak: rachunek dotacji, rachunki dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunek zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunek kaucji i depozytów, rachunek mandatów i opłat za parkowanie, rachunki związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej itp.; 6) Otwarcie rachunków bankowych winno nastąpić w terminie, który nie spowoduje zakłóceń w przekazywaniu środków z dotychczasowych rachunków na nowe rachunki tj. w dniu 01.07.2013r. winna istnieć możliwość dokonywania wpłat i wypłat z nowo utworzonych rachunków bankowych). 7) Bank będzie prowadził konsolidację sald dla wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych. Środki zgromadzone na skonsolidowanym rachunku obniżą kwotę zadłużenia w rachunku bankowym budżetu Miasta - w przypadku występowania tego zadłużenia, a w przypadku salda dodatniego będą przedmiotem lokaty typu overnight łącznie z pozostałymi środkami na rachunku budżetu miasta Myszkowa, oprocentowane w oparciu o stawkę (WIBID O/N + - marża banku), tj. na zasadach oprocentowania określonych w pkt. 21. Konsolidacji będą podlegać codziennie wszystkie środki, niezależnie od ich wielkości pozostające na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Konsolidacji nie będą podlegać tylko rachunki wskazane przez Zamawiającego; 8) Bank umożliwi Zamawiającemu podgląd na wszystkie uruchomione rachunki bankowe; 9) Bank zagwarantuje, że otwarcie nowo zgłoszonych rachunków będzie następowało w terminie nie dłuższym niż dwa dni od dnia złożenia wniosku; 10) Bank zagwarantuje nieodpłatne wydawanie na wniosek - Zamawiającego, opini o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec banku oraz innych zaświadczeń związanych z prowadzoną obsługą bankową; 11) Bank zapewni w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogi związane z bezpieczeństwem teleinformatycznym, tj.: jednoznaczną identyfikację użytkowników w procesie logowania się do systemu, dodatkowe uwierzytelnienia użytkownika i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowanie transmisji danych, automatyczną blokadę konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem, tworzenie rejestru czynności użytkowników; 12) Bank zagwarantuje weryfikację danych kontrahenta, na rzecz którego dokonywane są płatności w systemie bankowości elektronicznej przez zamawiającego z numerem jego rachunku bankowego; 13) Bank umożliwi dostęp upoważnionym pracownikom do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system; 14) Bank umożliwi przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg. rodzaju operacji, daty, kwoty, nazwy kontrahenta oraz innych możliwych do określenia kryteriów w całym okresie obowiązywania umowy; 15) Bank zagwarantuje jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie; 16) Bank umożliwi generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi bankowe w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formie PDF do godziny 800 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (t.j. z 2002 r. Dz.U. nr 72, poz. 665 z późn. zm) - dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego, skutkującego brakiem możliwości przekazania wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. Wyciągi muszą zawierać: wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności, informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie; pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informacje o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, kurs jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokatach, kwotach i okresach naliczonych odsetek, aktualnego oprocentowania środków na rachunku. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać w możliwie najkrótszym terminie, informację o terminie i godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego. 17) Bank zapewni możliwości umieszczania w danym dniu wolnych środków pieniężnych przez Zamawiającego (łącznie z wpływami z ostatniej sesji rozliczanej przez bank) wraz z wpływami z konsolidacji na lokatach typu overnight i weekendowych (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu miasta). Oprocentowanie środków pieniężnych oparte będzie na zmiennej stawce WIBID O/N dla złotowych depozytów międzybankowych overnight o wartości notowania z dnia, w którym zakładana jest lokata, pomniejszonej lub powiększonej o marżę banku w wysokości podanej w %, w ofercie Wykonawcy. 18) Bank zapewni w Urzędzie Miasta Myszkowa system identyfikacji płatności masowych umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego. 19) Bank będzie wydawał czeki do wypłat gotówkowych - za cenę jednostkową zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym; 20) Bank zapewni możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Miasta Myszkowa do wysokości określonej corocznie uchwałą budżetową (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu miasta) bez dodatkowego zabezpieczenia przez Zamawiającego: a) oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym budżetu Miasta Myszkowa oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR O/N dla pożyczek międzybankowych o wartości notowania z dnia, w którym zaciągany jest kredyt w rachunku bieżącym, powiększonej o marżę banku od kwoty uruchomionego kredytu w wysokości podanej w % w ofercie Wykonawcy; b) bank nie będzie pobierał innych opłat od udzielonego kredytu (za złożenie wniosku, za rozpatrzenie wniosku, przygotowawczej, za gotowość /zaangażowanie/ do uruchomienia kredytu itp.); c) kredyt w rachunku bieżącym będzie podlegał spłacie ostatniego dnia roboczego danego roku lub ostatniego dnia obowiązywania umowy; d) od kwoty wykorzystanego kredytu wykonawca będzie naliczał i pobierał odsetki z dołu w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu miesiąca, e) jednorazowa prowizja bankowa pobierana będzie od kwoty uruchomionego kredytu w wysokości podanej w % w ofercie Wykonawcy. 21) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat od dokonywanych wpłat gotówkowych od wpłacającego, który będzie dokonywał płatności na rachunek(-ki) bankowy(-e) Zamawiającego i wszystkich jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem we wszystkich punktach kasowych banku (Wykonawcy umowy). 22) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat od dokonywanych wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i wszystkich jednostek organizacyjnych objętych Zamówieniem, w tym również w formie wypłat elektronicznych lub za pomocą czeków we wszystkich punktach kasowych Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Myszkowa. 23) Bank będzie dokonywał przelewów wewnątrz banku oraz poza bank Wykonawcy - innych niż przelewy wynagrodzeń - za cenę jednostkową, podaną przez Wykonawcę w ofercie. Realizacja zlecenia płatności wewnątrz banku Wykonawcy umowy i poza bank Wykonawcy będzie dokonywana w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków do banku Beneficjenta. 24) Bank będzie dokonywał przelewów wynagrodzeń na rachunki osobiste pracowników Urzędu Miasta Myszkowa i jednostek organizacyjnych miasta wewnątrz banku i poza bank. Realizacja zlecenia płatności będzie dokonywana w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków na rachunek osobisty (wewnątrz banku) lub z przekazaniem środków do banku prowadzącego rachunek osobisty otrzymującego wynagrodzenie - za cenę jednostkową, podaną przez Wykonawcę w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości przetrzymywania zlecenia w banku Wykonawcy oraz innym banku, do którego przekazano wynagrodzenie, muszą one zostać uznane w pierwszym możliwym do zrealizowania przez bank przelewie. 25) Bank będzie przyjmował przelewy spoza banku Wykonawcy umowy oraz wewnątrz banku Wykonawcy umowy - za cenę jednostkową, podaną przez Wykonawcę w ofercie. 26) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat za przyjmowanie wpłat gotówkowych posiadacza rachunku bankowego i dokonywanie wypłat gotówkowych na jego zlecenie. 27) Bank udostępni Zamawiającemu środki do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 28) Bank uruchomi i będzie prowadził rachunki kart przepłaconych na następujących warunkach: a) jednorazowa opłata za uruchomienie rachunku - za cenę jednostkową, podaną przez Wykonawcę w ofercie, b) miesięczna opłata za prowadzenie rachunku kart przedpłaconych, obejmująca między innymi: koszt zasilania kart przez posiadacza dowolną ilość razy w miesiącu, zapewnienie dostępu do środków pieniężnych użytkownikom w następnym dniu po dokonaniu przelewu na zasilenie karty przez posiadacza, korzystanie przez posiadacza z telefonicznych informacji w sprawie potwierdzeń zasilenia kart, blokowanie wypłaty z karty na żądanie posiadacza lub użytkownika, zdjęcie blokady wypłat z karty na żądanie posiadacza w przypadku zablokowania przez posiadacza lub użytkownika, zdjęcie blokady wypłat z karty na żądanie użytkownika karty tylko w przypadku blokowania wypłat przez użytkownika, informowanie posiadacza o nieodebraniu świadczeń przez użytkownika po upływie 3 miesięcy od daty zasilenia karty i dokonywanie na żądanie posiadacza przelewu zwrotnego niewykorzystanych świadczeń, zapewnienie możliwości dokonywania wypłat w banknotach o nominałach od minimum 20 zł przez użytkowników w bankomatach banku bez dodatkowych opłat, zapewnienie możliwości używania karty jako karty płatniczej do bezgotówkowych transakcji zakupów towarów i usług - autoryzowanych numerem PIN lub podpisem w terminalach, w których nie jest wymagany numer PIN, - za cenę jednostkową, podaną przez Wykonawcę w ofercie; c) wykonanie kart imiennych oraz ich wydanie przez bank wraz z dystrybucją numeru PIN do użytkownika oraz przekazanie użytkownikom ulotki informacyjnej dot. obsługi kart przedpłaconych w bankomatach - za cenę jednostkową, określoną przez Wykonawcę w ofercie, Przewiduje się uruchomienie i prowadzenie 1 rachunku kart przedpłaconych. 30) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat od obsługi jednostkowej karty płatniczej; 31) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat od przelewu elektronicznego na rachunki przedpłaconych kart płatniczych użytkowników wraz z rozksięgowaniem na konta użytkowników przez bank; 32) Bank zapewni bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek nie objętych konsolidacją w oparciu o stawkę WIBID O/N pomniejszoną lub powiększoną o marżę banku. Oprocentowanie na ww. warunkach w każdym dniu trwania umowy nie może być niższe od oprocentowania wynikającego ze standardowego oprocentowania stosowanego przez bank dla prowadzonych rachunków. 33) Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 34) W okresie 6 miesięcy od terminu zakończenia lub wypowiedzenia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia, na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą, rachunku podstawowego gminy Myszków, na który przyjmowane będą wyłącznie wpłaty. 5. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, Wykonawca może zapoznać się z uchwałami Rady Miasta Myszkowa, sprawozdaniami oraz opiniami RIO w Katowicach, dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego (szczegółowy wykaz dokumentów znajduje się w rozdziale 18 SIWZ). 6. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) udzielania zamówień uzupełniających; 3) zawarcia umowy ramowej; 4) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 6) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.15.10.00 - (3) Usługi obsługiwania rynków finansowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres, co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.11.2013 - Bankowa obsługa budżetu miasta Myszkowa oraz wszystkich jednostek organizacyjnych miasta. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z załączonych przez Wykonawcę dokumentów będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z pózn. zm.). Dokumentami uprawniającymi do ww. działalności wg Prawa bankowego są: zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, lub dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe lub, rozporządzenie Rady Ministrów o utworzeniu banku państwowego - w tym przypadku wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa Wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w istotnych postanowieniach do umowy przy przygotowaniu umowy na obsługę bankową. Ukształtowana umowa nie może zawierać treści sprzecznych z określonym przez Zamawiającego przedmiotem zamówienia, a zmienione zapisy nie mogą w istotny sposób zmieniać sensu merytorycznego postanowień podanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, - zmiany podyktowanej usprawnieniem obsługi bankowej posiadacza rachunku pod warunkiem nie zwiększenia cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - zwiększenia lub zmniejszenia kwoty stanowiącej wartość umowy, wyliczonej na podstawie ceny oferty, z powodu różnic w wykonywaniu faktycznego zakresu czynności bankowych - przy obowiązujących cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, w sytuacjach, gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 57.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.