eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Reintrodukcja rysi metodą born to be free do Puszczy Piskiej i Lasów Napiwodzko-Ramuckich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Warszawa: Reintrodukcja rysi metodą born to be free do Puszczy Piskiej i Lasów Napiwodzko-Ramuckich.
Numer ogłoszenia: 153566 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: WWF Polska - Światowy Fundusz Na Rzecz Przyrody , ul. Wiśniowa 38, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 849 84 69, faks 22 646 36 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wwf.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reintrodukcja rysi metodą born to be free do Puszczy Piskiej i Lasów Napiwodzko-Ramuckich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest reintrodukcja rysi metodą born to be free do Puszczy Piskiej i Lasów Napiwodzko-Ramuckich. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Prowadzenia procesu reintrodukcji polegającego na: a) opiece zootechnicznej i weterynaryjnej rysi biorących udział w reintrodukcji, m. in. wykonania niezbędnych szczepień rysi wypuszczanych na wolność; b) zapewnieniu pokarmu dla rysi biorących udział w reintrodukcji; c) rozmnażaniu rysi w niewoli; d) wypuszczaniu na wolność 2 - 4 młodocianych rysi urodzonych w niewoli; e) wynikających z potrzeb procesu reintrodukcji - odławiania rysi i krótkotrwałego ich przetrzymywania (np. niezbędne szczepienia) 2) Prowadzenia monitoringu rysi wypuszczonych na wolność poprzez: a) założenie obroży telemetrycznych osobnikom młodocianym (przed ukończeniem 1 roku życia) i uzyskiwanie w ten sposób danych nt. ich miejsc przebywania w okresie prowadzenia monitoringu; b) zbieranie obserwacji bezpośrednich rysi, rejestracji tropów oraz śladów występowania rysi (np. ofiary) w rejonie reintrodukcji; c) prowadzenie dokumentacji, w tym dokumentacji fotograficznej, zawierającej informacje nt. prowadzonego monitoringu. 3) Przygotowania 4 raportów okresowych i 1 raportu końcowego nt. prowadzonych działań i uzyskiwanych efektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Regulaminie przetargu dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego: www.wwf.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.17.00 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać doświadczenie w realizacji reintrodukcji przynajmniej 1 gatunku dzikich zwierząt. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym, metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą dysponować do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej: a) 1 parą zdolnych do rozmnażania rysi o udokumentowanym pochodzeniu z populacji nizinnych (z populacji nie-karpackiej); b) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym w szczególności wolierami do przetrzymywania rysi uczestniczących w procesie rozmnażania oraz ich potomstwa, samołówkami do odłowu i krótkotrwałego przetrzymywania rysi oraz samochodem przystosowanym do transportu zwierząt. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym, metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą dysponować do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej osobami gwarantującymi prawidłowość realizacji procesu reintrodukcji o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: - Specjalista nr 1 - posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu reintrodukcji zwierząt, - Specjalista nr 2 - posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia w opiece zootechnicznej nad gatunkami zwierząt dzikich, - Specjalista nr 3 - posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia w leczeniu zwierząt dzikich, o wykształceniu wyższym weterynaryjnym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym, metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. O niniejsze zamówienie nie mogą się ubiegać Wykonawcy, w stosunku do których zachodzą następujące przesłanki: 1) otwarto ich likwidację lub ogłoszono ich upadłość, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 2) Zamawiający w stosunku do tych Wykonawców rozwiązał albo wypowiedział umowę albo odstąpił od umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy; 3) zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) są osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) są spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków: 1) Wykonawcy zobowiązani są wskazać w formularzu oferty: a) doświadczenie w realizacji reintrodukcji przynajmniej 1 gatunku zwierząt; b) osoby (spełniające postawione w pkt III.3.4) powyżej warunki), którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdy wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy, Wykonawca powinien wskazać podstawę do dysponowania tymi osobami (np. umowa cywilnoprawna, użyczenie, wypożyczenie, etc). UWAGA 1: Wymienione powyżej osoby należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego w stosunku do personelu Wykonawcy i nie wyczerpuje całości personelu (pracownicy w terenie, badacze, etc) niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. c) sprzęt (spełniający postawione w pkt III.3.3) powyżej warunki), którym dysponują lub będą dysponować i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdy wskazany sprzęt nie jest sprzętem Wykonawcy, Wykonawca powinien wskazać podstawę do dysponowania tym sprzętem (np. umowa cywilnoprawna, użyczenie, wypożyczenie, etc). UWAGA 2: Wymieniony powyżej sprzęt należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego w stosunku do sprzętu Wykonawcy i nie wyczerpuje całości sprzętu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2) Wykonawcy zobowiązani są złożyc oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z powodu zachodzenia przesłanek wskazanych powyżej w pkt 1. Oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 4. W celu wskazania osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, przykładowo odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, ewentualnie do innego rejestru, do którego zobowiązany jest być wpisanym Wykonawca - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, statut, akt założycielski lub inny dokument określający zasady reprezentacji. Wymóg niniejszy nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany umowy mogą nastąpić w szczególności w następujących zakresach i sytuacjach (poniższy katalog nie wyczerpuje wszystkich możliwości): 1. W zakresie całej treści umowy - w sytuacji wystąpienia siły wyższej; 2. W zakresie harmonogramu realizacji działań - w sytuacji gdy będzie to korzystne dla projektu lub konieczne z powodów niezawinionych przez żadną ze stron; 3. W zakresie zaproponowanych w ofercie Specjalistów - w sytuacji gdy: 1) w ocenie Zamawiającego zaproponowany w ofercie Specjalista nie wywiązuje się prawidłowo ze swoich obowiązków; 2) nie może wziąć udziału w projekcie z przyczyn losowych (m.in. choroby swojej lub bliskich, śmierci). Wskazany nowy Specjalista musi spełniać pierwotne wymagania z przetargu. Zmiany w zakresie punktów 1-2 będą wprowadzane aneksem do umowy z Wykonawcą po przeprowadzeniu stosownych negocjacji. Zmiany w zakresie punkt 3.1) wprowadzane będą na żądanie Zamawiającego. Zamawiający będzie uprawniony do żądania zmiany przez Wykonawcę jego oferty w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie zastąpić kwestionowany element oferty nową propozycją. Na nowe propozycje Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Zmiany potwierdzane będą aneksem do umowy. Zmiany w zakresie punktu 3.2) wprowadzane będą na wniosek Wykonawcy. Na nowe propozycje Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Zmiany potwierdzane będą aneksem do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wwf.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja WWF Polska ul. Wiśniowa 38 02-520 Warszawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Fundacja WWF Polska ul. Wiśniowa 38 02-520 Warszawa sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Projekt: Aktywna ochrona populacji nizinnej rysia w Polsce, POIS.05.01.00-00-341/10. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Publikacja niniejszego ogłoszenia jest nie obowiązkowa - nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie przetargu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (www.wwf.pl). W związku z tym, iż wzór ogłoszenia w BZP nie jest przystosowany do przetargów z k.c. w przypadku jakichkolwiek wątpliwości decyduje treść Regulaminu..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.