Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Dąbrowa Górnicza: Organizacja części praktycznej kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, w ramach realizacji projektu pn. E-learning jako przyszłościowa metoda kształcenia ustawicznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 153588 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, faks 032 2689022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os.prawna w zw. z art. 3.1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja części praktycznej kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, w ramach realizacji projektu pn. E-learning jako przyszłościowa metoda kształcenia ustawicznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie części praktycznej kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 15 uczestników wg szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp); 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp); 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5. Wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata realizowali co najmniej 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanych zamówień na przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - z podaną datą podpisania dokumentu) i referencjami potwierdzającymi, że usługi, o których mowa w pkt.V.6 zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza
http://www.mzum.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza pok. nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspólfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wykonanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań inwestycyjnych w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu, przechowywania oraz wykonywania sekcji zwłok osób zmarłych
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.