Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Warszawa: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego
Numer ogłoszenia: 153589 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 3090.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Kod CPV J.M. Ilość ZADANIE NR 1 1. Półmisek porcelanowy 39.22.12.20-5 szt. 200 2. Kompotierka porcelanowa biała 39.22.12.00-9 szt. 500 3. Szklaneczka 0,1 39.22.11.23-5 szt. 300 4. Szklaneczka 0,2 39.22.11.23-5 szt. 300 5. Dzbanek szklany 2 l 39.22.12.00-9 szt. 16 6. Bulionówka porcelanowa biała 39.22.12.00-9 szt. 100 7. Spodek porcelanowy 39.22.11.21-1 szt. 100 8. Filiżanka porcelanowa ze spodkiem z/u 39.22.11.21-1 szt. 100 ZADANIE NR 2 1. Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty 39.22.30.00-1 szt. 100 2. Łyżka ze stali nierdzewnej stołowa 39.22.30.00-1 szt. 470 3. Łyżka czerpakowa 0,25-0,35 l wazowa 39.22.10.00-7 szt. 5 4. Widelec ze stali nierdzewnej stołowy 39.22.30.00-1 szt. 470 5. Nóż ze stali nierdzewnej stołowy 39.24.11.10-7 szt. 470 6. Łopatka nierdzewna do jarzyn 39.22.10.00-7 szt. 2 7. Niezbędnik stalowy 3-częściowy 39.22.10.00-7 szt. 290 8. Pokrowiec foliowy na niezbędnik 39.22.10.00-7 szt. 2501 ZADANIE NR 3 1. Deska kuchenna (różne kolory) 39.22.10.00-7 szt. 30 2. Noże technologiczne różnego rodzaju i koloru 39.24.11.20-0 szt. 30 3. Topór rzeźniczy mały 39.22.10.00-7 szt. 1 4. Czerpak ze stali nierdzewnej 0,4 l 39.21.11.00-7 szt. 26 5. Czerpak ze stali nierdzewnej 4 l z trzonkiem drewnianym 39.21.11.00-7 szt. 3 6. Czerpak do wybierania ziemniaków ugotowanych 39.21.11.00-7 szt. 3 7. Termos z kranem 40 l w obudowie plastikowej 39.22.11.50-3 szt. 5 8. Termos do napojów konferencyjny 1,5 l b/napisów 39.22.11.50-3 szt. 16 9. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej 39.22.11.30-7 szt. 5 10. Pojemnik gastronomiczny nierdz.1/1 GN h-20mm b/u 39.22.11.30-7 szt. 1 11. Pojemnik gastronomiczny nierdz.1/1 GN h-20mm b/u perforowany 39.22.11.30-7 szt. 1 12. Pojemnik na produkty sypkie z/p 60-80 l 39.22.11.30-7 szt. 2 13. Pojemnik na produkty sypkie 10 l 39.22.11.30-7 szt. 5 14. Taca kelnerska z tworzywa - prostokątna 39.22.11.60-6 szt. 26 15. Pokrywa pojemnika gastronomicznego 1/1 GN 39.22.11.50-3 szt. 2 16. Dozownik do płatków śniadaniowych 39.22.10.00-7 szt. 1 17. Kosz do osuszania talerzy 39.22.10.00-7 szt. 2 18. higrometr 39.22.10.00-7 szt. 2 19. Termometr do szaf chłodniczych 39.22.10.00-7 szt. 5 20. Sterylizator UVA do noży technologicznych 39.22.10.00-7 szt. 2 ZADANIE NR 4 1. Stół kuchenny z półką ze stali nierdzewnej 39.22.10.00-7 szt. 3 2. Stół kuchenny z półką i szufladą 39.22.10.00-7 szt. 2 3. Stół kuchenny z szafką 39.22.10.00-7 szt. 2 4. Stół z otworem zrzutowym na odpadki 39.22.10.00-7 szt. 1 5. Stół do oczkowania ziemniaków i warzyw 39.22.10.00-7 szt. 1 6. Wózek kelnerski 3-półkowy 39.22.10.00-7 szt. 2 ZADANIE NR 5 1. Wałki malarskie 39.22.42.10-3 szt. 100 2. Szczotka druciana 39.22.42.00-0 szt. 50 3. Nóż do tapet 18 mm 39.24.11.00-4 szt. 20 ZADANIE NR 6 1. Szklanka z uchwytem (kubek) 39.22.11.22-8 szt. 20 2. Flaczarka (salaterka) 39.22.11.22-8 szt. 20 3. Literatka 39.22.11.22-8 szt. 30 4. Miseczka na sałatkę (salaterka) 39.22.11.22-8 szt. 10 5. Patera do ciasta na nóżce 39.22.11.22-8 szt. 5 6. Półmisek (duży) 39.22.11.22-8 szt. 5 7. Półmisek (średni) 39.22.11.22-8 szt. 5 8. Półmisek ( mały) 39.22.11.22-8 szt. 10 9. Talerzyk deserowy a 6 39.22.11.22-8 kpl. 3 10. Szklanka do napojów 39.22.11.22-8 szt. 18 11. Serwis do kawy a 6 39.22.11.22-8 kpl. 8 12. Tarka do jarzyn 39.22.11.22-8 szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 12 000,00 zł; na zadanie 2 - 38 000,00 zł; na zadanie 3 - 26 000,00 zł. na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 1 100,00 zł; na zadanie 6 - 1 900,00 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 93 000,00 pln,, w tym: na zadanie 1 - 12 000,00 zł; na zadanie 2 - 38 000,00 zł; na zadanie 3 - 26 000,00 zł. na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 1 100,00 zł; na zadanie 6 - 1 900,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: terminu zawarcia umowy;okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); zmiany miejsca świadczenia; 4. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria ogólna Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8, lub przesłać na adres Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3090, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Kod CPV J.M. Ilość ZADANIE NR 1 1. Półmisek porcelanowy 39.22.12.20-5 szt. 200 2. Kompotierka porcelanowa biała 39.22.12.00-9 szt. 500 3. Szklaneczka 0,1 39.22.11.23-5 szt. 300 4. Szklaneczka 0,2 39.22.11.23-5 szt. 300 5. Dzbanek szklany 2 l 39.22.12.00-9 szt. 16 6. Bulionówka porcelanowa biała 39.22.12.00-9 szt. 100 7. Spodek porcelanowy 39.22.11.21-1 szt. 100 8. Filiżanka porcelanowa ze spodkiem z/u 39.22.11.21-1 szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.20-5, 39.22.11.23-5, 39.22.12.00-9, 39.22.11.21-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty 39.22.30.00-1 szt. 100 2. Łyżka ze stali nierdzewnej stołowa 39.22.30.00-1 szt. 470 3. Łyżka czerpakowa 0,25-0,35 l wazowa 39.22.10.00-7 szt. 5 4. Widelec ze stali nierdzewnej stołowy 39.22.30.00-1 szt. 470 5. Nóż ze stali nierdzewnej stołowy 39.24.11.10-7 szt. 470 6. Łopatka nierdzewna do jarzyn 39.22.10.00-7 szt. 2 7. Niezbędnik stalowy 3-częściowy 39.22.10.00-7 szt. 290 8. Pokrowiec foliowy na niezbędnik 39.22.10.00-7 szt. 2501.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.30.00-1, 30.22.10.00-7, 39.22.30.00-1, 39.24.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Deska kuchenna (różne kolory) 39.22.10.00-7 szt. 30 2. Noże technologiczne różnego rodzaju i koloru 39.24.11.20-0 szt. 30 3. Topór rzeźniczy mały 39.22.10.00-7 szt. 1 4. Czerpak ze stali nierdzewnej 0,4 l 39.21.11.00-7 szt. 26 5. Czerpak ze stali nierdzewnej 4 l z trzonkiem drewnianym 39.21.11.00-7 szt. 3 6. Czerpak do wybierania ziemniaków ugotowanych 39.21.11.00-7 szt. 3 7. Termos z kranem 40 l w obudowie plastikowej 39.22.11.50-3 szt. 5 8. Termos do napojów konferencyjny 1,5 l b/napisów 39.22.11.50-3 szt. 16 9. Pojemnik na odpady ze stali nierdzewnej 39.22.11.30-7 szt. 5 10. Pojemnik gastronomiczny nierdz.1/1 GN h-20mm b/u 39.22.11.30-7 szt. 1 11. Pojemnik gastronomiczny nierdz.1/1 GN h-20mm b/u perforowany 39.22.11.30-7 szt. 1 12. Pojemnik na produkty sypkie z/p 60-80 l 39.22.11.30-7 szt. 2 13. Pojemnik na produkty sypkie 10 l 39.22.11.30-7 szt. 5 14. Taca kelnerska z tworzywa - prostokątna 39.22.11.60-6 szt. 26 15. Pokrywa pojemnika gastronomicznego 1/1 GN 39.22.11.50-3 szt. 2 16. Dozownik do płatków śniadaniowych 39.22.10.00-7 szt. 1 17. Kosz do osuszania talerzy 39.22.10.00-7 szt. 2 18. higrometr 39.22.10.00-7 szt. 2 19. Termometr do szaf chłodniczych 39.22.10.00-7 szt. 5 20. Sterylizator UVA do noży technologicznych 39.22.10.00-7 szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.24.11.20-0, 39.22.11.50-3, 39.22.11.60-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół kuchenny z półką ze stali nierdzewnej 39.22.10.00-7 szt. 3 2. Stół kuchenny z półką i szufladą 39.22.10.00-7 szt. 2 3. Stół kuchenny z szafką 39.22.10.00-7 szt. 2 4. Stół z otworem zrzutowym na odpadki 39.22.10.00-7 szt. 1 5. Stół do oczkowania ziemniaków i warzyw 39.22.10.00-7 szt. 1 6. Wózek kelnerski 3-półkowy 39.22.10.00-7 szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wałki malarskie 39.22.42.10-3 szt. 100 2. Szczotka druciana 39.22.42.00-0 szt. 50 3. Nóż do tapet 18 mm 39.24.11.00-4 szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3, 39.22.42.00-0, 39.24.11.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szklanka z uchwytem (kubek) 39.22.11.22-8 szt. 20 2. Flaczarka (salaterka) 39.22.11.22-8 szt. 20 3. Literatka 39.22.11.22-8 szt. 30 4. Miseczka na sałatkę (salaterka) 39.22.11.22-8 szt. 10 5. Patera do ciasta na nóżce 39.22.11.22-8 szt. 5 6. Półmisek (duży) 39.22.11.22-8 szt. 5 7. Półmisek (średni) 39.22.11.22-8 szt. 5 8. Półmisek ( mały) 39.22.11.22-8 szt. 10 9. Talerzyk deserowy a 6 39.22.11.22-8 kpl. 3 10. Szklanka do napojów 39.22.11.22-8 szt. 18 11. Serwis do kawy a 6 39.22.11.22-8 kpl. 8 12. Tarka do jarzyn 39.22.11.22-8 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.22-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
- Zakup środków czystości
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
więcej: Cyfrowe mapy katastralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.