Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Warszawa: Drukowanie kalendarzy na rok 2009 i kart świątecznych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 153589 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, fax 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie kalendarzy na rok 2009 i kart świątecznych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz wiszący, trójdzielny składany - 800 szt. Kalendarz wiszący, trójdzielny panoramiczny - 500 szt. Kalendarz wiszący, plakatowy B1 - mapa Polski w układzie administracyjnym z podziałem na województwa - 300 szt. Kalendarz 13-planszowy+podkład - 450 szt. Kalendarz książkowy A5 z registrami - 450 szt. Kalendarz MANAGER B5 - 250 szt. Kalendarz książkowy B6 - 400 s Kalendarz kieszonkowy - 300 szt. Kalendarz biurkowy poziomy - 350 szt. Kartka świąteczna z kopertą na Boże Narodzenie - 500 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.16.00.00 - Usługi w zakresie drukowania kalendarzy Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.10.00 - Usługi w zakresie drukowania kopert Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Informacje dotyczące szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: Aby potwierdzić czy oferowane usługi drukowania odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający żąda próbek - wzorów z lat ubiegłych, które będą również podstawą do oceny oferty w jednym z kryteriów : jakość wykonania. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonych wzorów, oraz złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny , personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 6.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 1.2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda próbek - wzorów kalendarzy: min. po 2 wzory , kartek : min. po 3 wzory (wyroby gotowe, mogą być z lat ubiegłych). 1.3Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1. Ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1.4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.1 niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 1.5.Dokumenty, o których mowa w ust. 1.4. pkt. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1.4 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.4 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8,44 piętro, pok,64, 00-613 Warszawa-osobiście Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4 , 00-928 Warszawa- adres wysyłkowy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8,44 piętro, pok,64, 00-613 Warszawa-osobiście, poczta kurierska Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4 , 00-928 Warszawa- adres wysyłko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kalendarz wiszący Kalendarz wiszący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz wiszący, trójdzielny składany - 800 szt. Kalendarz wiszący, trójdzielny panoramiczny - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.16.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kalendarz wiszący, plakatowy B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz wiszący, plakatowy B1 - mapa Polski w układzie administracyjnym z podziałem na województwa - 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.16.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kalendarz 13-planszowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz 13-planszowy+podkład - 450 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.16.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kalendarz książkowy A5 z registrami Kalendarz MANAGER B5 Kalendarz książkowy B6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kalendarz książkowy A5 z registrami - 450 szt. 2. Kalendarz MANAGER B5 - 250 szt. 3. Kalendarz książkowy B6 - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.16.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kalendarz kieszonkowy Kalendarz biurkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz kieszonkowy - 300 szt. 2. Kalendarz biurkowy poziomy - 350 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.16.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kartka świąteczna z kopertą na Boże Narodzenie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kartka świąteczna z kopertą na Boże Narodzenie - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.12.00.00-6, 78.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Działu Promocji Uniwersytetu w Białymstoku
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.