Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-11
Brzozów: Nadzór inwestorski na zadaniach:
I- realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 p.n. Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska,
II - realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności.
Numer ogłoszenia: 153615 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniach: I- realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 p.n. Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska, II - realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski na zadaniach: I. realizowanych w ramach projektu nr PL-0469 pn Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Grabownica Starzeńska współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Grabownicy Starzeńskiej wg Aneksu Nr 7 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Humniska zadanie nr IV 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Humniska etap V 4. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Grabownicy Starzeńskiej II. realizowanych przez Gminę Brzozów i finansowanych ze środków ludności: 1. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Grabownica Starzeńska dla sieci kanalizacyjnej Aneksu Nr 7 2. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Humniska dla etapu IV 3. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Humniska dla etapu V 4. Budowa przyłączy kanalizacyjnych w m. Grabownica Starzeńska (zakres pozostały) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres świadczonych usług obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a ponadto: - bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą, - egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy, - udział w radach budowy, - prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót, - udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym inwestycji, - monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów, - przedkładanie zarządzającemu projektem (urzędowi Miejskiemu w Brzozowie - Wydział Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Dróg - Referat ds. Funduszy Krajowych i Unijnych) raportów z realizacji projektu, - udział w opracowaniu przez zarządzającego projektem (Urząd Miejski w Brzozowie Wydział Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Dróg - Referat ds. Funduszy Krajowych i Unijnych) sprawozdań zbiorczych kwartalnych, rocznych, ostatecznych, wniosków o płatność, harmonogramu płatności, rozliczeń ostatecznych, - skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą: a) dokumentacja budowy b) komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim c) protokoły z prób i sprawdzeń d) dokumenty odbiorowe e) instrukcja przeciwpożarowa f) instrukcja użytkowania obiektu g) komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno - ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ) z doświadczeniem co najmniej 5 letnim w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. - Wykonawca musi przedstawić w ofercie co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartości nadzoru inwestorskiego dla każdego zamówienia co najmniej 30 000,00 zł. ( wypełniony zał. nr 5 siwz) Uwaga ! Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.( zał. nr. 4 siwz) 4. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz usług nadzoru wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie ( zał. nr 5 siwz) 6. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie
ul. Armii Krajowej 1
36-200 Brzozów
pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów
- Roboty budowlane polegające na budowie: Część I: Dojazdu do punktu widokowego Góry Słonne Część II: Składu drewna "Huty" w Leśnictwie Niewistka
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.