Ogłoszenie z dnia 2008-07-08
Wągrowiec: Przebudowa sali audiowizualnej i remontu pomieszczenia biurowego w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu wraz z dostawą i montażem wyposażenia
Numer ogłoszenia: 153625 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Klasztorna 17A, 62-100 Wągrowiec, tel. 067 2621481.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sali audiowizualnej i remontu pomieszczenia biurowego w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu wraz z dostawą i montażem wyposażenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmodernizowanie 1 amfiteatralnej sali wykładowej, audiowizualnej, przestosowanej dla min. 100 osób - słuchaczy oraz 2 wykładowców - o wymiarach 7,20 x 11,70m i wysokości 3,70 - 2,50 m oraz wyremonowanie 1 pomieszczenia pomocniczego administracyjnego - o wymiarach 7,40 x 2,60 m i wysokości 3,20 m a także przystosowanie do nowego układu przyległych do przebudowanej sali - wejścia ze schodami oraz ciągów komunikacyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.44.20 - Sale wykładowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.20 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dysponują co najmniej po 1 osobie, które będą pełnić funkcję projektanta oraz kierownika budowy i kierownika robót posiadające stosowne uprawnienia budowlane odpowiednio do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz elektrycznej - posiadają co najmniej 1 środek transportu o ładowności co najmniej 0,6 tony, - w okresie ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub modernizacji sal audiowizualnych lub robót o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda, - osiągnęli obrót za 3 ostatnie lata nie mniejszy niż 250 tys. zł za każdy rok, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w kwocie co najmniej 100 tys zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załacznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załacznik nr 3 do SIWZ, - wstępną koncepcję wykonania zamówienia z zestawieniem ilościowym proponowanych urządzeń, materiałów i sprzętu, z nazwami i opisem parametrów oraz z tabelą elementów scalonych sporządzone na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego i przedłożonej koncepcji, - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załaczniku nr 4 do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która będzie pełnić funkcję projektanta, kierownika budowy i kierownika robót, - wykaz posiadanego sprzętu złozony na druku stanowiącym załacznik nr 5 do SIWZ, - wykaz wykonanych z należytą starannością w ciągu 3 ostatnich lat robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji sal audiowizualnych lub robót o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda - zał. nr 6 do SIWZ - oświadecznie finansowe - informacja określająca obroty , zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 3 lat obrotowych lub z zakresu prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata wraz z oświadczeniem o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy złożone na druku - zał. nr 7 do SIWZ, - wykaz podwykonawców złożony na druku - zał. nr 8 do SIWZ, - warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku - zał. nr 9 do SIWZ, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnośco gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat I Liceum Ogólnokształcącego ul. Klasztorna 17A 62-100 Wągrowiec tel./ fax 067 2621481.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat I Liceum Ogólnokształcącego w Wągrowcu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.