Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Koszalin: PRZEKWALIFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA LEŚNE ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO
I KARTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 153655 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEKWALIFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA LEŚNE ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy wykonania prac, określonych w punktach 1.1- 1.2, dla odrębnych obiektów objętych jednym postępowaniem przetargowym. 1.1 OBIEKT I - Przedmiotem zamówienia jest przekwalifikowanie gruntów rolnych na grunty leśne na terenie Powiatu Koszalińskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przekwalifikowania gruntów rolnych na grunty leśne w ramach realizacji zadań starosty (na podstawie art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2005 r., Nr 45, poz. 435) i § 10 ust.6 i 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na zalesienie gruntów rolnych objętych planem rozwoju obszarów wiejskich (Dz. U. z 2004 r., Nr 187, poz. 1929 z późn. zm.). Przekwalifikowanie gruntów rolnych na leśne obejmuje: aktualizację gleboznawczej klasyfikacji gruntów rolnych zalesionych oraz pomiar geodezyjny użytków na gruntach rolnych zalesionych w związku z ustawą z dnia 28 listopada 2003 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2273 z późn. zm.). Zamówienie obejmuje wykonanie w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 r. klasyfikacji gleboznawczej (operat po sprawdzeniu przez Inspektora ds. kontroli klasyfikacji) i uzyskania decyzji zatwierdzającej aktualizację klasyfikacji gleboznawczej. Klasyfikacja gleboznawcza (operat po sprawdzeniu przez Inspektora ds. kontroli klasyfikacji i złożenie wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej aktualizację klasyfikacji gleboznawczej) dla około siedmiu odrębnych obrębów geodezyjnych, objętych programem wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej, w tym: -około 3 operatów dla powierzchni zalesionej do 5 ha, -około 3 operatów dla powierzchni zalesionej równej lub powyżej 5 ha, nie większej niż 10 ha, -około 1 operatu dla powierzchni zalesionej równej lub powyżej 10 ha. 1.2 OBIEKT II - doraźne prace geodezyjne dla potrzeb powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, składający się z następujących zadań: ZADANIE 1 Odtworzenie punktu osnowy poziomej III klasy metodą GPS, według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 2 Założenie ekscentru punktu osnowy poziomej III klasy w przypadku planowanego jego zniszczenia, według Wytycznych Technicznych G-1.5, §51 z 1990r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 3 Zabezpieczenie punktu osnowy poziomej III klasy w czasie modernizacji pasów drogowych - tj. przedłużenie centra punktu do poziomu nowej nawierzchni oraz jego zabezpieczenie i wykonanie pomiaru kontrolnego. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 4 Przeniesienie wysokości punktu ściennego III klasy osnowy wysokościowej w razie planowanego jego zniszczenia, zgodnie z wymogami. Wytycznych Technicznych G-2.2 z 1983r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 5 Sprawdzające pomiary liniowo-kątowe na istniejącej sieci ciągów sytuacyjnych zgodnie z Instrukcją Techniczną G-4 z wykonaniem obliczeń kontrolnych. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 6 Prace związane z ustalaniem przebiegu granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45 poz. 453). Szacunkowa ilość punktów granicznych - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 7 Sprawdzenie położenia punktu geodezyjnego według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 8 Pomiar kontrolny budynku ujawnionego bądź nie na mapie prowadzonej w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym. Szacunkowa ilość budynków - 80 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 9 Sprawdzenie klasyfikacji gleboznawczej w terenie zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie poprawności klasyfikacji oraz pomiar kontrolny użytków gruntowych podlegających weryfikacji. Jednostką rozliczeniową jest operat z aktualizacji klasyfikacji gruntów. Szacunkowa ilość operatów - 70 sztuk w ciągu trwania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy udokumentować, że posiada lub dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac- zakres nr 2- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także zakres nr 1- uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art. 42 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 z późn. zm.). Wykonawca oświadczy, że zapewni udział osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego. Wykonawca musi złożyć pisemne oświadczenie na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli występuje).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
pokój nr 301/302 (III piętro), Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pokój nr 301/302 (III piętro), Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.