eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPRZEKWALIFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA LEŚNE ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Koszalin: PRZEKWALIFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA LEŚNE ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 153655 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEKWALIFIKOWANIE GRUNTÓW ROLNYCH NA LEŚNE ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy wykonania prac, określonych w punktach 1.1- 1.2, dla odrębnych obiektów objętych jednym postępowaniem przetargowym. 1.1 OBIEKT I - Przedmiotem zamówienia jest przekwalifikowanie gruntów rolnych na grunty leśne na terenie Powiatu Koszalińskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przekwalifikowania gruntów rolnych na grunty leśne w ramach realizacji zadań starosty (na podstawie art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2005 r., Nr 45, poz. 435) i § 10 ust.6 i 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na zalesienie gruntów rolnych objętych planem rozwoju obszarów wiejskich (Dz. U. z 2004 r., Nr 187, poz. 1929 z późn. zm.). Przekwalifikowanie gruntów rolnych na leśne obejmuje: aktualizację gleboznawczej klasyfikacji gruntów rolnych zalesionych oraz pomiar geodezyjny użytków na gruntach rolnych zalesionych w związku z ustawą z dnia 28 listopada 2003 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2273 z późn. zm.). Zamówienie obejmuje wykonanie w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 r. klasyfikacji gleboznawczej (operat po sprawdzeniu przez Inspektora ds. kontroli klasyfikacji) i uzyskania decyzji zatwierdzającej aktualizację klasyfikacji gleboznawczej. Klasyfikacja gleboznawcza (operat po sprawdzeniu przez Inspektora ds. kontroli klasyfikacji i złożenie wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej aktualizację klasyfikacji gleboznawczej) dla około siedmiu odrębnych obrębów geodezyjnych, objętych programem wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej, w tym: -około 3 operatów dla powierzchni zalesionej do 5 ha, -około 3 operatów dla powierzchni zalesionej równej lub powyżej 5 ha, nie większej niż 10 ha, -około 1 operatu dla powierzchni zalesionej równej lub powyżej 10 ha. 1.2 OBIEKT II - doraźne prace geodezyjne dla potrzeb powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, składający się z następujących zadań: ZADANIE 1 Odtworzenie punktu osnowy poziomej III klasy metodą GPS, według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 2 Założenie ekscentru punktu osnowy poziomej III klasy w przypadku planowanego jego zniszczenia, według Wytycznych Technicznych G-1.5, §51 z 1990r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 3 Zabezpieczenie punktu osnowy poziomej III klasy w czasie modernizacji pasów drogowych - tj. przedłużenie centra punktu do poziomu nowej nawierzchni oraz jego zabezpieczenie i wykonanie pomiaru kontrolnego. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 4 Przeniesienie wysokości punktu ściennego III klasy osnowy wysokościowej w razie planowanego jego zniszczenia, zgodnie z wymogami. Wytycznych Technicznych G-2.2 z 1983r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 5 Sprawdzające pomiary liniowo-kątowe na istniejącej sieci ciągów sytuacyjnych zgodnie z Instrukcją Techniczną G-4 z wykonaniem obliczeń kontrolnych. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 6 Prace związane z ustalaniem przebiegu granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45 poz. 453). Szacunkowa ilość punktów granicznych - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 7 Sprawdzenie położenia punktu geodezyjnego według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 8 Pomiar kontrolny budynku ujawnionego bądź nie na mapie prowadzonej w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym. Szacunkowa ilość budynków - 80 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 9 Sprawdzenie klasyfikacji gleboznawczej w terenie zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie poprawności klasyfikacji oraz pomiar kontrolny użytków gruntowych podlegających weryfikacji. Jednostką rozliczeniową jest operat z aktualizacji klasyfikacji gruntów. Szacunkowa ilość operatów - 70 sztuk w ciągu trwania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy udokumentować, że posiada lub dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac- zakres nr 2- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także zakres nr 1- uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art. 42 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 z późn. zm.). Wykonawca oświadczy, że zapewni udział osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego. Wykonawca musi złożyć pisemne oświadczenie na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli występuje).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pokój nr 301/302 (III piętro), Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pokój nr 301/302 (III piętro), Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.